Czy dobry będzie
smar od przegubów? Najpierw podlać płynem hamulcowym a potem smar, tak?

Nie.

Płynem hamulcowym (lub specjalnym smarem mieszalnym z płynem hamulcowym) smarujesz wyłącznie:

tłoczki gumowy pierścień uszczelniający tłoczka gumową osłonę przeciwkurzową tłoczka

Smarem (wysokotemperaturowym) smarujesz (z umiarem):

prowadniki zacisków i otwory prowadników
Smar do przegubów (litowo-molibdenowy) moim zdaniem nie wytrzyma temperatury, podobnie jak smar grafitowy.
Można dać smar miedziany (nie ma tam elementów z aluminium), smar na bazie aluminium lub ceramiczny.
Każdy z nich powinien być odporny na wysoką temperaturę (sprawdzic na ulotce przed zakupem).

Smarem miedzianym można też powlec gwinty śrub mocowania zacisku do zwrotnicy - nie będzie problemów z poźniejszym odkręcaniem.