http://www.avtoshop.net/skoda.php?mdl=107&bildid=017000CF&grp=5&check=4
wielkie dzieki za link.
fajna stronka. tylko szkoda ze nawet nie po angielsku.
pozdrawiam
http://www.avtoshop.net/skoda.php?mdl=107&bildid=017000CF&grp=5&check=4
wielkie dzieki za link.
fajna stronka. tylko szkoda ze nawet nie po angielsku.
pozdrawiam
witam wszystkich skodnikow!!!
ma ktos moze schemat montazu tylnego amortyzatora??
a dokledniej chodzi mi o rysunek gdzie i jak ida po kolei wszystkie czesci (gumy, sruby, podkladki, tuleje itp.).
z gory dziekuje
pozdrawiam
Witam
Dzięki za odpowiedz, wydaje mi się że przełącznik przy
kierownicy działa, gdyż włączając go włącza sie
spryskiwacz tylnej szyby także chyba z nim wszystko
ok. Masa jest ok, stały + także jest, tylko na tym
nieszczęsnym kablu powodującym impuls zero reakcji,
także chyba jemu musze się dokładnie
przyjrzeć..tylko jak bo puszczenie nowego kabla
może być troszke trudne...
ale od impulsu wycieraczki jest inny styk niz od spryskiwacza. tam jest kilka stykow wiec moze z tym jednym cos sie stalo. ja bym odlaczyl kostke od przelacznika posprawdzal ktore koncowki sa od tylnej wycieraczki i podlaczyl w kostce kabelkiem na krotko. u siebie tak zrobilem i doszedlem to winowajcy (przelacznika).
u mnie skodzina ostatnio spalala 15L LPG, a teraz po wymianie membran w parowniku wogole nie da sie jezdzic na gazie bo na jalowym gasnie. uszkodzony jest reduktor a dokladniej 2 gwinty srub ktore trzymaja najmniejsza membrane. musze nagwinowac otwory i zalozyc wieksze sruby.
Witam
Wycieraczka tylnej szyby przestała mi działać, wyjąłem
ją podłączyłem bezpośrednio pod transformator
okazało się że silnik kręci, i tu moje pytanie jak
działa ten mechanizm ?
Dochodzą do niej 3 przewody jeden masa i dwa na kostke.
W kostce przez jeden z nich bodajże czarny cały
czas płynie prąd, natomiast przez drugi (czerwony)
- gdy włączę wycieraczke - idzie impuls elektryczny
i wtedy wycieraczka powinna działać ? ( u mnie zero
reakcji). Czy działa to w ten sposób. Sorka za
pogmatwanie ale mam nadzieje że mnie rozumiecie...
pzdr.
witam!!!
jeden przewod na stale + , a drugi impuls powodujacy poruszenie wycieraczki.
moze to byc wina kabli przy klapie lub tak jak u mnie przelacznika przy kierownicy. niby podawal impuls steryjacy ale byl tylko bez obciazenia. przy podlaczeniu wycieraczki byl za maly prad (czyt. nie dobre polaczenie mialy styki). pomogla naprawa przelacnika.
no ja mam o wiele gorzej bo mam tak tuleje wymeczone ze
kolo sobie lata jak chce wlasnei w sobote ide na
wymiane 2 tuleji na 1 wachaczu 2 oslon przegubów 2
sworzni i 1 amortyzatora wraz z ustawieniem
zbierznosci chce 230zl czy to nie za duzo co o tym
myslicie?
wcale nie mam za wesolo bo prawdopodobnie mam do wymiany lozysko piasy, amorki i uszczelke miski.
znam tylko ceny: wymiana 2 tulei 60zl, amorka 30-40, zbierznosc 40-50. ineczej moze liczyc przy wymianie kilku czesci bo roboty jest troche mniej niz kazda po kolei.
wymienilem czujnik. wszystko bylo ok. przejechalem
paredziesiad km i w domu zauwazylem ze na zgaszonym
silniku teraz lamka sie nie pali. co za cholerstwo.
moze za mocno go wkrecilem??!! tylko tak jak
pisalem, odrazu po zalozeniu dzialalo.
zszedlem jak samocod ostygl i: przekrecilem satcyjke - lampka pali. odpalilem samochod, zgasilem i przekrecilem kluczyk lampka nie pali ale po ok 5sek. sie zapalila. i tak za kazdym razem. wydaje mi sie ze nie zapala sie odrazu po zgaszeniu silnika poniewaz jeszcze w silniku jest cisnienie oleju ktore po chwili opada. stary czujnik odrazu po zgaszeniu auta zapalal kontrolke. musze jeszcze sprawdzic po dluzszej jezdzie jak silnik bedzie mocno nagrzany.
gosc chyba chcial na flaszke
watpie. bo to jest gosc ktory stepluje bez dodatkowych oplat.
Według mnie za mocno się grzeje. Chyba, że czujnik jest
uszkodzony.
chdzi ci o termostat?? bo czujnik od wentylatora wymienialem chyba nie tak dawno.
witam!!!
jak w temacie. wymienial ktos to?? trudne to jest samemu
do zrobienia?? i jak mozna to poprosze jakas mala
instrucje.
TIA
Pozdrawiam
widze ze duzo odpowiedzi. to sam sobie odpowiem, moze komus sie przyda. w domowych warunkach raczej sie tego nie zrobi poniewaz ciezko jest wyjac tuleje z wahacza, a juz prawie niemozliwe jest jej wlozenie. potrzebna do tego jest najlepiej praska. na szczescie okazalo sie ze tuleje u mnie sa ok, popatrzylem poruszalem i zadnego luzu nie ma. a na przegladzie powiedzial mi koles ze tuleje sa do wymiany.