Na suwalskiej na przeciwko urzędu statystycznego kosztował mnie to 60zł. Narazie wszystkie samochody ja i mój tata ustawialiśmy tam i nie było problemu z żadnym. Jak będziesz chciał nr telefonu do tego gościa to daj znać na priv.
Mnie w szkole uczyli, że oktany nie mają wpływu na moc czy jakieś inne właściwości poprawiające osiągi silnika. Im większa liczba oktanowa tym paliwo jest bardziej odporne na wyższe temperatury i spalanie stukowe. Sens lania takiego paliwa jest wtedy gdy silnik jest mocno modyfikowany lub np się przegrzewa.
Seria oznacza wydech z wkladka a przelot bez niej. Wydaje mi sie ze wynik nie jest taki zly poniewaz nie mam zrobionego kolektora. Po zrobieniu dolotu i kolektora pojade jeszcze raz i zobaczymy czy wtedy dalsze modyfikacje czy najpierw remont ale wydaje mi sie ze remont nie bedzie potrzebny
Kolektory pojawiają się czasem na zagranicznych forach, do 600 zł z przesyłką można szukać takiego dziwadła 4-2-1, kolektory od cultusa to 200$ niestety i do tego jeszcze przesyłka ze 60-70, bo często gęsto z Australii są.