Faktycznie... I się zmieściło... Czyli się da...
Wobec tego mam 2 pytania:
1. Czy nie miałeś nigdy kłopotów z gaśnięciem silnika (lub spadkiem obrotów) przy ostrym skręcie
w prawo (lub lewo-już nie pamiętam )? Bo ja tak miałem przed pierwszą regulacją (wydumałem
2 wytłumaczenia: siła odśrodkowa działająca na membrany podczas skrętu lub "wdmuchnięcie"
powietrza w otwór dolotowy, który wtedy wyglądał tak, jak u Ciebie, tzn. łapał powietrze z
prawej strony auta).
W maju 2004r zagazowałem równocześnie dwa auta Tico i Corsę -oba z identycznymi reduktorami Elpigaz "Cometa", z Tikiem nie ma problemu, ale w Corsie wystepowało gaśniecie silnika przy skręcie w prawo-pomogła wymiana reduktora na inny egzemplarz(w ramach gwarancji). W obu autach w miare potrzeby koryguje się wolne obroty śrubą regulacyjną. W Corsie musiałem osłonić oryginalny dolot powietrza - bo było wtłaczane w czasie jazdy. W Ticu próbowałem zamiast puszki założyć gumowe kolano skierowane w doł silnika, ale wzrosł hałas szmerów ssania - zostało jak na fotce.
2. Czy używasz przy jeździe na gazie wajchy "winter/sommer"? Jeśli tak, to są jakies różnice w
eksploatacji?
Ustawienie jest na- lato, zimne powietrze - więcej tlenu
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam