ale ja przecież 5 pompę z rzędu robię papierem ściernym i wszystko jest OK . Rysy na pewno bedą mniejsze niż po nożyku jeśli wszystko wyrównamy drobnym papierem .
Ja mam. Złośnikom z
Krakowa chętnie pożyczę.
Czy warto? W sumie
wszystko jest na forum, ale zaletą książki jest to, że można zabrać do garażu.
Trzeba znać
angielski, bo polskiego wydania nie ma.
No wlaśnie w takiej ksiażce jest dobre, że masz wszystko w jednym miejscu. A czy nada mi się to jeśli mam mk5 z 2002 r. ? Na książce jest napisane ze modele do 2000 r., niby zmiany były tylko kosmetyczne ale jednak pewne rzeczy się różnią od starszych modeli.
Na wstępie:
http://www.youtube.com/watch?v=h_CbuQKT8SU
Następnie polecam poniższe linki:
http://wkurzonychemik.blogspot.com/2011/05/jestem-botem-czyli-o-samochodach-na.html
http://solaris18.blogspot.com/2011/10/samochod-na-wode-prymitywny-sposob.html
None7 pomógł. Tam gdzie wskazał strzałką wychodził ów przewód antenowy i biegł sobie pod deską, aż do miejsca koło radia, ale był tak schowany i przyczepiony, że nie dziwię się, że mogłem go nie zauważyć.
Pozdrawiam i dziękuję.
Nie chcę spamować, ale czy można gdzieś wrzucić filmik końcowy jak juz to wszystko pięknie gra?
Mechanik zaglądał.
Zresztą na moje oko wahacze i sanki są okej. Bęben jest krzywy bo czop czy tam ośka
jest wykrzywiona. Czyli to jest część wspólna zwrotnica i czop to jeden element?
Czy te części będą
pasować do swift 1.0 1999 węgry
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/200/1753214194.jpg/[/img]
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/854/1753980888.jpg/[/img]
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/7/1760275046.jpg/[/img]
Tak. Mechanik ci tego nie powiedział ? Tj. ktoś to w fabryce złożył, ale luzem w ASO i szrotach nie spotkałem luzem.
BTW: Strasznie się z tym tematem pitolisz