[moje auto] "Rajdowy" Suzuki Swift 4WD GTI
-
Ważne że głowa cała, a auto...., zroobi się inne
-
Ostatni lot ozyrysa
-
Jak widać z filmu
było za szybko nie ma sie co oszukiwać .
Co sie dokładnie
stało nie wiem , ocknalem sie w szpitalu i
pamietam tylko
zielone światło startuWiadomo na żywo co innego.. ale nie powiem żeby było za szybko. W zakrecie do podbicia jechałeś na lekkim znoszeniu, kontra była jak trzeba.. dopiero podbicie wytrąciło auto z równowagi.Kiedy auto zaczęło jechac w bok moim zdaniem koła były skrecone już w strone powrotu na droge.. mimo to auto nie skręcało..może za mało skręcone a bardziej prawdopodobnie. zawias juz nie dał rady.. kangury i już nie wybierał jak trzeba. Do twoich umiejetnosci powinieneś szukac lepszego zawieszenia.. bo z tego już nic sie nie wyciagniesz wiecej
-
Ostatni lot ozyrysa
Ticol, jaki miałeś negatyw z przodu? Bo wydaje mi się że koła lekko pochylone?
-
Ticol, jaki miałeś
negatyw z przodu? Bo wydaje mi się że koła lekko pochylone?Jakis nie wielki , przynajmniej domowym sposobem starałem
sie zrobić -
szukac lepszego zawieszenia.. bo z tego
już nic sie nie wyciagniesz wiecejDo jeżdżenia po placykach było ok , ale faktycznie do rajdowania to koni jest kicha
-
Jakis nie wielki ,
przynajmniej domowym sposobem starałem
sie zrobićCzyli rozwiercone dolne otwory w amorku tylko?
Chcę u siebie zrobić i nie wiem czy się bawić fasolkami czy kupować camber plates i od razu wyprzedzać też sworzeń zwrotnicy -
Czyli rozwiercone
dolne otwory w amorku tylko?
Chcę u siebie
zrobić i nie wiem czy się bawić fasolkami czy kupować camber plates i od razu
wyprzedzać też sworzeń zwrotnicyJa miałem górne camberplaty
-
1:06 - prorok przemówił...
-
Ech te 4WD ... w FWD + LSD nie wiem czy było by lepiej, ale na pewno inaczej. Tutaj nawet mistrz coś o tym wspomina Wywiad z J. Kulig w 10:36
-
Ale w tym wypadku to nie chodziło o to czy 4wd czy fwd.... na tym zawieszeniu oba zrobiłyby to samo.
-
Jakby z tyłu troszkę większy skok amorka był... Z tyłu uniball, dłuższe i grube tłoczysko, cylinder również wydłużony co by nie zamykać za szybko i można jechać.
-
brak regulacji amortyzatora i dostępnosci spręzyny pod kokretna wage powoduje takie sceny. Wystrojenie zawieszenia to wcale nie jest prosty temat.:)
-
umarł król, niech żyje król
2.57 a by nowy król podzielił los poprzedniegokompletna seria 68ps objechałem tylko vw garbusa
-
umarł król, niech
żyje królRUSIOFY!
-
Fondmetale rzondzom