[moje auto] Dżizasowe biało-żółte GTi
-
Co mają półosie do holowania?
Przy tak wystukanej panewce wał na pewno będzie się nadawał bez szlifu, z kolei po szlifie będzie miękki. Korba też jest na złom.
Myślę, że po zmierzeniu średnicówką w poprzek okaże się, że 3 cylinder też jest wywalony (ma się mieścić w 0,01 mm wzdłuż i wszerz). Na tulejach powinieneś mieć wyraźną jodełkę. Tak gdzie jest wytarta, tam najprawdopodobniej nie będzie już trzymać wymiaru. Oczywiście jeśli jest jakikolwiek ząbek na tulejach to już w ogóle są do wymiany.
-
Co mają półosie do
holowania?Bo silnik ze skrzynią wyjęty, półosie zostały przy zwrotnicach więc wypadałoby je jakoś rozsądnie podwiązać, żeby holować na lince, ale nie wiem czy to warte zachodu
-
Bo silnik ze
skrzynią wyjęty, półosie zostały przy zwrotnicach więc wypadałoby je jakoś rozsądnie
podwiązać, żeby holować na lince, ale nie wiem czy to warte zachoduZałatw sobie auto z hakiem, wypożycz motylka i po problemie
-
A może po prostu je odkręcić?
-
Załatw sobie auto z
hakiem, wypożycz motylka i po problemieAle to ze światłami byłby problem...
A może po prostu je
odkręcić?No właśnie podobno to nie jest najlepszy pomysł bo nie dość że półoś trzyma piastę to bez niej łożyska szlag trafi
-
No właśnie podobno
to nie jest najlepszy pomysł bo nie dość że półoś trzyma piastę to bez niej łożyska
szlag trafiDokładnie jak piszesz. W związku z tym wyciągamy półosie, a w ich miejsce wkładamy w piasty stare przeguby i dokręcamy 180 Nm. I można się holować.
-
A oto przyczyna
całego zamieszaniaOooo mialem identycznie zjedzona panewke w 2.0 w Mitsu. Silnik na smieci.
-
Oooo mialem
identycznie zjedzona panewke w 2.0 w Mitsu. Silnik na smieci.I co z tym silnikiem w Colcie? Zmieniłeś silnik czy auto?
-
Sprzedalem z uszkodzonym silnikiem, znalezienie zdrowego 2.0 16v graniczy z cudem, a i ceny sa kosmos.
-
A jaka cena to normalna? Gdybym wiedział wcześniej to bym dał Ci znać bo kolega skasował ostatnio (z głupoty innego kierowcy) eclipse w stanie idealnym (2.0 16V 154KM) ;p
-
1000zl to normalna cena, ja szukalem 3 miesiace i same koty w worku za 1500zl, jak sie dzwonilo to zawsze ta sama spiewka ze silnik kolegi i sprzedajacy nie zna stanu
-
Szkoda bo za tą cenę to kumpel by Ci z miejsca sprzedał. A tak poszło do kogoś kto opyla na części i dostał za całe auto z 2,5 tys. A tyle był wart chyba sam silnik z kołami ;p
-
Sprzedalem z
uszkodzonym silnikiem, znalezienie zdrowego 2.0 16v graniczy z cudem, a i ceny sa
kosmos.I czym teraz będziesz startował?
-
I czym teraz
będziesz startował?Robie sobie przerwe. Przy obecnych cenach paliwa, opon, czesci itp. mimo robienia wszystkiego samemu w garazu i tak rajdy zjadaly mi cala wolna gotowke jaka mi zostawala z wyplaty po oplaceniu rachunkow itp. Zamiast niekonczacych sie wydatkow na rajdowke wole dopieszczac mojego cukiereczka w postaci e34 i ogolnie jak bede czegos szukal w przyszlym roku to raczej youngtimera bmw (e28/e21/e30 na waskiej lampie) niz kolejnej rajdowki.
-
Mjecio tak na szybko obejrzał silnik i wyszło, że głowica i wałki też na śmietnik bo zatarte... Ogólnie dużo nagaru było w skrzyni korbowej i na tłokach jak na olej syntetyczny. Przez 10 lat był lany Mobil 1 Rally Formula 5w50, ostatnio zalałem Valvoline VR1 Racing 5w50 żeby popychacze ucichły, zaczął wymywać nagar i zatkało kanały olejowe Fakt tydzień przed panewką popychacze zaczęły głośniej cykać tak jak by się już zacierał.
Tak więc zakupiłem były silnik plastka
I może coś się ulepi z 2
..............
A nawet 3
Na pohybel tym co powątpiewali w doładowanego swifta. Miał być kompresor, będzie turbina
-
wkładaj turbo do mojego silnika i na pewno da rade
dzizas po raz drugi cos mi podkupiles... Czyli mk1 turbo
chyba Cie nie polubie
-
Pewnie do obydwu silników zajrzę na pewno z mk1 pójdzie kolo pasowe i listwa wtryskowa
Hihihi spodziewałem się tego dlatego szybko się zdecydowałem
-
To jest auto Reno22?
-
zeby wsadzic turbo trzeba odprezyc silnik czy cos?
-
zeby wsadzic turbo
trzeba odprezyc silnik czy cos?Kiedyś coś pisali, że daje się odprężające tłoki od Vitary 1.6
Było też coś o grubszej uszczelce głowicy