[moje auto]Suzuki Swift GL 1.0 5d '93r.
-
uważam że
powinieneś malować i klamki i lusterka. Bardzo fajnie to wtedy wygląda. (ale to moje
osobiste zdanie)no właśnie też tak myśle ale z klamek to na bank po odłazi szybko hmmm chyba że może folią okleje pod kolor
-
Myślę,że do czerwonej budy najlepsze będą czerwone zaciski i bębny Jak poszukasz mojego dawnego wątku to zobaczysz jak wyglądał czerwony 3D z zaciskami i bębnami w czerwieni
-
Myślę,że do
czerwonej budy najlepsze będą czerwone zaciski i bębny Jak poszukasz mojego
dawnego wątku to zobaczysz jak wyglądał czerwony 3D z zaciskami i bębnami w
czerwienitylko mój będzie pomarańczowy
-
czemu uważasz że z klamek szybko poodłazi ?
gdzieś kiedyś wujek google mi pokazał jak się maluje klamki i lusterka aby to się ładnie trzymało, było to na przykładzie mazdy mx-3 jak dobrze pamiętam. poszukaj
-
czemu uważasz że z
klamek szybko poodłazi ?bo tak jest, zobacz oryginały czarne
gdzieś kiedyś wujek
google mi pokazał jak się maluje klamki i lusterka aby to się ładnie trzymało, było
to na przykładzie mazdy mx-3 jak dobrze pamiętam. poszukajw sieci dużo tego, ale nikt nie pokazuje efektów po paru latach
-
no to cóż. to od niego takto będzie zależało co zrobi najlepiej jakby auto na czarno psiknął ale skoro już pomarańcz jest kupiony to dupa blada
-
no to cóż. to od
niego takto będzie zależało co zrobi najlepiej jakby auto na czarno psiknął
ale skoro już pomarańcz jest kupiony to dupa bladaosobiście mi się tam widzą czarne dodatki na czerwonym, źle to nie wygląda
-
Swistak będzie wściekle pomarańczowy. Lakier na klamkach zejdzie szybko, chyba że klamka metalowa i lakier proszkowy.... lusterka można prysnąć, zderzaki też, tego nikt 10x dziennie ręką nie wyciera to sie nie wytrze. zaciski pomaluj na czerwono i walnij białe napisy BREMBO...jak w porsche lol.
Zaciski w Sigmie malowałem najzwyklejszym hammerite, jak wyglądają po roku ocenić możesz sam. Przy okazji je rozbierz wyczyść wnętrze cylinderków, nasmaruj sworznie smarem miedzianym.... w razie potrzeby załóż nowe gumki.
-
Zastanawiam się jeszcze nad kolorem zacisków hamulcowych i bębnów,
może pod kolor nadwozia? Czekam na propozycje Aaa i co myślicie o tym że klamki
zostają czarne(ładny połysk trzymają)??Ja bym pomalował zaciski pod kolor nadwozia skoro ma być pomarańczowe(o ile dobrze pamiętam ),bo będą się fajnie prezentować.A co do klamek to bym zostawił czarne(w moim mają 13 lat i jakbym je przetarł jakimś preparatem to by się błyszczały ;)),bo czarny pasuje do pomarańczu... Ze zderzakami uważam tak samo jak z klamkami(czarny pasuje do pomarańczowego! ).Powodzenia przy malowaniu!!!
-
ok, klamki będą albo czarne albo oklejone folią(znalazłem na allegro ale czekam na odp jaki to odcień dokładnie), zderzaki i lusterka będą pomarańczowe oczywiście, zaciski i bębny pomarańczowe a felgi. . . czarny mat Myślę że mogę już zdradzić tajemnicę, oto one: http://allegro.pl/racetek-dt-bm-14-4x114-3-felgi-justy-swift-pdw-i1615792598.html początkowo myślałem nad tymi: http://allegro.pl/mega-promocja-nowe-felgi-14-4x114-3-hyundai-kia-i1593670823.html rozmiar zostaje optymalny czyli 14 cali
-
No to jak już będzie taki sportowy szaleniec z wyglądu to trzeba będzie pomyślec też o jakimś motorze z GTi
-
Myślę że mogę już zdradzić tajemnicę, oto
one:
http://allegro.pl/racetek-dt-bm-14-4x114-3-felgi-justy-swift-pdw-i1615792598.html
początkowo myślałem nad tymi:
http://allegro.pl/mega-promocja-nowe-felgi-14-4x114-3-hyundai-kia-i1593670823.html
rozmiar zostaje optymalny czyli 14 caliszkoda dawać tyle kasy za chińczyki i do tego w 14" ...
-
szkoda dawać tyle
kasy za chińczyki i do tego w 14" ...hmmm a 15" nie będą za ciężkie jak na ten silnik? Wiem że by było zacnie na 15" ale to chyba nie do 1.0
-
przecież motor 1.0 to nie wyścigówka to 15 i tak cie aż tak nie zmulą.
ja jeździłem na 1.0 na 15 i laciach 195/50 i 175/55(tu aż tragedii nie ma)pozdro
-
w tandete nie ma co sie pchac.
w motodzieldzie masz originalne kola, made in italy. -
hmmm a 15" nie będą
za ciężkie jak na ten silnik? Wiem że by było zacnie na 15" ale to chyba nie do 1.0jak założysz sensowne opony to kto wie
w tandete nie ma co
sie pchac.
w motodzieldzie
masz originalne kola, made in italy.znajomy ma ori 15" do odnowienia, jakiś czas temu wystawiałem je dla niego na giełdzie
tu link : klik
-
Doliczyć 200zł/sztuka za piaskowanie i proszek.... ewentualnie 100zł za proszek jakby samemu wypiaskować. Przy renowacji plus taki, że można zrobić akcenty pod kolor nadwozia.
Co do wyboru 14/15" cali to wybrałbym 14". Przy 15", żeby zachować oryginalną średnice koła, profil opony może być trochę zbyt niekomfortowy na polskie diurawe drogi. Z szerokością też zalecam umiar, powyżej 185 koło bardzo nieciekawie zachowuje się w koleinach, zwłaszcza przy tak lekkim samochodzie, o manewrowaniu na parkingu bez wspomagania nie wspomnę... IMHO 175 to absolutne maximum zdrowego rozsądku.
-
przecież motor 1.0
to nie wyścigówka to 15 i tak cie aż tak nie zmulą.
ja jeździłem na 1.0
na 15 i laciach 195/50 i 175/55(tu aż tragedii nie ma)
pozdro
yhym czyli mówicie że będzie ok na 15", no ok 195/50 to rozumiem tył a 175/55 to przód. rozejrze się dzięki za wskazówki -
Doliczyć
200zł/sztuka za piaskowanie i proszek.... ewentualnie 100zł za proszek jakby samemu
wypiaskować. Przy renowacji plus taki, że można zrobić akcenty pod kolor nadwozia.ile ? co u was tak drogo, u mnie za 250 zł masz piaskowanie + malowanie kompletu
to są 15" nie 18"Co do wyboru 14/15"
cali to wybrałbym 14". Przy 15", żeby zachować oryginalną średnice koła, profil
opony może być trochę zbyt niekomfortowy na polskie diurawe drogi. Z szerokością
też zalecam umiar, powyżej 185 koło bardzo nieciekawie zachowuje się w koleinach,
zwłaszcza przy tak lekkim samochodzie, o manewrowaniu na parkingu bez wspomagania
nie wspomnę... IMHO 175 to absolutne maximum zdrowego rozsądku.ja tam teraz przechodzę z 6x14 185/55 na 6x15 195/45 zobaczymy Źle mi się nie kręciło przy 185, na 195/50R16 jeździłem przy lekko ponad tonie i też dawały radę Wszystko kwestia gustu
-
195/50 może obcierać ci o nadkola ale to zależy od felgi i jej ET.