[moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 29 lis 2011, 21:36 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 16:30
echhhh te tłoki
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 29 lis 2011, 22:16 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 16:30
Dziś zmierzyłem
kompresję jak to teraz wygląda a wygląda dość dziwnie:
Cyliner #1 - 15,1
Cyliner #2 - 14,3
Cyliner #3 - 14,1
Cyliner #4 - 13,9
Dziwny konkretnie
jest cylinder #1 bo ma tajemniczo wysoką kompresję jak na takie wałki rozrządu -
ktoś ma pomysł dlaczego tak może być?Aku Ci mógł trochę siadać i słabiej kręcić z każdym kolejnym pomiarem a to może mieć wpływ na wynik. Spróbuj doładować aku i zmierzyć jeszcze raz zaczynając od ostatniego cylindra.
-
MKV Użytkownik archiwalnynapisał 29 lis 2011, 22:28 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:30
Aku Ci mógł trochę
siadać i słabiej kręcić z każdym kolejnym pomiarem a to może mieć wpływ na wynik.
Spróbuj doładować aku i zmierzyć jeszcze raz zaczynając od ostatniego cylindra.Może cos w tym jest bo faktycznie tak się wyniki układają. Z drugiej strony aku jest naładowany i codziennie jeżdżę Swiftem okl 20-30km więc powinien miec moc.
Tak czy tak razem z Hubankiem (on mierzył) byliśmy zaskoczeni tak wysoka kompresją na pierwszym cylindrze na tych wałkach.
-
MKV Użytkownik archiwalnynapisał 29 lis 2011, 23:16 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:30
-
likaonnapisał 30 lis 2011, 06:28 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 16:30
Wygląda dość niepozornie, toż to przelot ? Chciałbym usłyszeć, jak to brzmi
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2011, 06:58 ostatnio edytowany przez fetorman 11 wrz 2016, 16:30
Dziś zmierzyłem
kompresję jak to teraz wygląda a wygląda dość dziwnie:
Cyliner #1 - 15,1
Cyliner #2 - 14,3
Cyliner #3 - 14,1
Cyliner #4 - 13,9
Dziwny konkretnie
jest cylinder #1 bo ma tajemniczo wysoką kompresję jak na takie wałki rozrządu -
ktoś ma pomysł dlaczego tak może być?ja po walkach mialem 16 na kazdym
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2011, 09:09 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 16:30
ja po walkach
mialem 16 na kazdymAle Ty miałeś chyba ze 3cm nagaru na tłokach
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2011, 09:52 ostatnio edytowany przez fetorman 11 wrz 2016, 16:30
Ale Ty miałeś chyba
ze 3cm nagaru na tłokacheee tam cichoo byyyc
-
likaonnapisał 30 lis 2011, 09:57 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 16:30
A tak apropo nagaru, zbyt uboga czy zbyt bogata mieszanka powoduje nadmierne powstawanie ?
i czy słaba iskra może być powodem niedopalania się mieszanki ?
Czysto teoretyczne pytania. -
MKV Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2011, 14:05 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:30
Wygląda dość niepozornie, toż to przelot ? Chciałbym usłyszeć, jak to brzmi
Też chce usłyszeć jak on brzmi, ale muszę an to jeszcze poczekać aż go założę
I nie jest przelotowy tylko komorowy bo ma być cicho z lekkim pazurem - wystarczy, że silnik słychać wyraźnie :] -
likaonnapisał 30 lis 2011, 14:33 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 16:30
Halo halo panowie, na facebooku ujrzałem że owe auto startuje w konkursie "My Way of life!" więc wchodzimy, szukamy, głosujemy
-
MKV Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2011, 16:50 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:30
Halo halo panowie,
na facebooku ujrzałem że owe auto startuje w konkursie "My Way of life!" więc
wchodzimy, szukamy, głosujemyNo prosze wypatrzył
No dobra - jeśl iktoś ma konto na Facebooku i chciałby mnie wspomóc to proszę wejść TUTAJ i kliknąć LUBIĘ TO!
-
ubek19 Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2011, 20:37 ostatnio edytowany przez ubek19 11 wrz 2016, 16:30
zalajkowałem TO
mi sie wydeszek podoba, oby była poprawa na nim.
a co do tej kompresji to zawsze na pierwszym jest najwyższa wartość, aku jak by był slaby to by było słychać ze słabiej kreci, chyba ze wcześniej był juz podmęczony.
ja bym sie bardziej zastanawiał nad tym dlaczego jest taka różnica miedzy 1 a 4 cylindrem.szklanki mejbi ?
jaka mniej więcej powinna być kompresja na tych 260-tkach i silniku po remoncie?
-
MKV Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2011, 20:50 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:30
szklanki mejbi hmm ?
Chyba dolotowe są od Fetormana z silnika 1.0 jesl isię nie mylę ale wątpię żeby to one dawały taką różnicę...jaka mniej więcej powinna być kompresja na tych 260-tkach i silniku po remoncie?
Nie mam pojęcia ile powinno być - poza mną chyba tylko Erde ich używa ale on wcześniej miał dużo bardziej splanowaną głowicę.
-
likaonnapisał 30 lis 2011, 21:00 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 16:30
Sokole oko fejsikowe A tak na poważnie, wiele rzeczy same podsuwają mi się pod nos, po prostu muszę je zauważyć A już nawet nie wspomnę ile osób szykuje swapy i inne mody
Co do tłumika, kiedy mozemy spodziewać się cichutkiego bulgotu z tego cudeńka ?:) -
MKV Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2011, 21:08 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:30
Co do tłumika, kiedy możemy spodziewać się cichutkiego bulgotu z tego cudeńka ?:)
Możliwe, że już jutro rano
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2011, 21:43 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 16:30
Możliwe, że już
jutro ranoa reszta kwasiak ? to ile za takie cudo komorowe ? ciekawe też ile chcą za środkowy komorowy i czy na tyle dużo daje co końcowy.
-
mercuc Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2011, 22:54 ostatnio edytowany przez mercuc 11 wrz 2016, 16:30
No dobra - jeśl
iktoś ma konto na Facebooku i chciałby mnie wspomóc to proszę wejść > TUTAJ
i kliknąć LUBIĘ TO!lubie poszlo
takiego swistaka to tylko pozazdroscic
jak bede w okolicach wawy to sie odezwe na mimi spocik xD
-
MKV Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2011, 23:27 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:30
a reszta kwasiak ?
Nie - reszta zwykła stal
to ile za takie cudo komorowe ? ciekawe też ile chcą za środkowy komorowy i czy
na tyle dużo daje co końcowy.To "cudo komorowe" kosztowało mnie dokładnie 454zł
Jak będzie założony przy pierwszej okazji oczywiście nagram film jak to brzmi to może ktoś się skusi i też zamówi u niego -
likaonnapisał 1 gru 2011, 07:10 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 16:30
W sumie to ja mam cały wydech do roboty, końcowy bardzo mi się podoba ale troszkę przykro mi będzie wyjmować moją malutką piękną chromowana końcówkę chyba że zrobią mi końcowy pod tą końcóweczkę
503/1266