Swift S1300 czyli budujemy rajdóweczkę... ;)
-
silnik 4.0 z Forda Exlorera
Chyba z 4 świstaków wtedy to byś miał dopiero 4 litry i V12
-
Odswieze troche temat zeby zapytac o pasy
Podziel sie wrazeniami jak sprawuja sie te pasy racing z fotele-speed.pl i czy klamra nie jest za ciezka jak glosza plotki w rajdowym swiatku szczecinskim Szukam czegos do siebie i sie nad nimi zastanawiam... Wygladaja zachecajaco.
-
Odswieze troche temat zeby
zapytac o pasy
Podziel sie wrazeniami jak
sprawuja sie te pasy racing z fotele-speed.pl i czy klamra nie jest za ciezka jak glosza
plotki w rajdowym swiatku szczecinskim Szukam czegos do siebie i sie nad nimi
zastanawiam... Wygladaja zachecajaco.Generalnie racing-ów są 2 rodzaje... Z homologacją FIA i bez. Na pierwszy rzut oka mogą wyglądać podobnie ale to zupełnie inne pasy - inne klamry, inne materiały, inne wykonanie.
Te co ja mam spisują się rewelacyjnie - jedna z najlepszych inwestycji w aucie
Centralna klamra działa bez zarzutu, zero problemów z zapinaniem / odpinaniem. Trochę waży ale w końcu nie jest aluminiowa, a w czasie jazdy się tego nie czuje w ogóle. Jeden ruch i jesteś "wolny" Do zasady działania klamr na pasach ramieniowych trzeba się przyzwyczaić (zwłaszcza luzowania) ale jak się obcyka to nie ma problemów. Trzymają rewelacyjnie a 3" w razie dzwona na pewno zrobią lepszą robotę niż 2" tasiemki
W komplecie są też od razu śruby oczkowe co jest dużym plusem
Jakbyś chciał 3" z homo to mogę Ci jeszcze dać namiar na QSP za 430 pln -
Wiem jak dziala klamra, bo juz jezdzilem pare razy w jakis lepsiejszych pasach w Subarynie Nie napisales czy masz z homo czy nie? Ale chyba masz znajac Twoje profi podejscie do tematu. No tez bym wolal 3" bo wygladaja 3x bezpieczniej jak sie zaliczy bube na odcinku, ale cena... Ludzie na forum Auto Klubu Szczecinskiego zachwalaja Schrothy i nawet 2" daja rade jak sie przydzwoni. Sam nie wiem...
-
Nie oszczędzaj na bezpieczeństwie Lepiej kupić i beczeć,że się wydało więcej niż gdzieś przydzwonić i nie beczeć już nigdy
-
Ludzie na forum
Auto Klubu Szczecinskiego zachwalaja Schrothy i nawet 2" daja rade jak sie przydzwoni. Sam nie
wiem...To Wy przeprowadzacie testy pasów bezpieczeństwa?? :totalszok: Czy moge dostać jakieś info/zaproszenie na takie testy?? Oczywiście jako widz...
-
To nie tak Po prostu dwie czy trzy osoby jezdzacy w Schrothach wydzwonily i nic im sie nie stalo.
-
Witam.
Fajnie że moje byłe auto jest nadal dłubane. Chwyciło mnie za srece jak oglądam te fotki i opisy. Silnik z dolotem wygląda pięknie
Ja obecnie męczę turbolota. Niestety jest to bardziej skomplikowane. Na pokład ma wejść gt2876r. Myślę że około 350 KM pęknie.
-
Witam.
Fajnie że moje byłe auto jest
nadal dłubane. Chwyciło mnie za srece jak oglądam te fotki i opisy. Silnik z dolotem wygląda
pięknie
Ja obecnie męczę turbolota.
Niestety jest to bardziej skomplikowane. Na pokład ma wejść gt2876r. Myślę że około 350 KM
pęknie.Siema Gunio Mówiłem, że źle mu nie będzie
A wkrótce opis kolejnych modów
Twój bolid jest gdzieś opisany? -
Z chęcią zobaczył bym jakieś fotki Turbo Swifta
Najlepiej jakby Gunio założył temat swojego Świssta
pozdro. -
Witam.
Fajnie że moje byłe auto jest
nadal dłubane. Chwyciło mnie za srece jak oglądam te fotki i opisy. Silnik z dolotem wygląda pięknieWidzę, że moja wiadomość do Ciebie dotarła abyś zobaczył co Erde zrobił z Twoim dawnym GTi
-
Z chęcią zobaczył bym jakieś
fotki Turbo Swifta
Najlepiej jakby Gunio założył
temat swojego ŚwisstaTen Swift to jest dawny Swift Gunia
Teraz Gunio ma Nysę... turbo Nysę -
Siema Gunio Mówiłem, że
źle mu nie będzie
A wkrótce opis kolejnych
modów
Twój bolid jest gdzieś
opisany?Góra miesiąc i myślę że będzie
-
Góra miesiąc i myślę że
będzieprzyznaj się co znów popsułeś
-
A wkrótce opis kolejnych
modówNo wreszczie, bo jeszcze troche i Cie przegonie Coltotronem
-
No wreszczie, bo jeszcze
troche i Cie przegonie Coltotronemktos tu za duzo transformersow sie naogladal
-
ktos tu za duzo
transformersow sie naogladalMoj Colt ma taka ksywke w lokalnym srodowisku wyscigowym I nie ja to wymyslilem
-
a co podczas jazdy sie rozkłada?:D
Wogole kiedy kolejna seria fotek i opisów?
-
Wogole kiedy kolejna seria
fotek i opisów?Mam nadzieję, że już wkrótce Będzie ciekawie
-
Mam nadzieję, że
już wkrótce Będzie ciekawieHistorii rajdówki ciąg dalszy
Zgodnie z przypuszczeniami forumowych wyjadaczy Swift za długo na głowicy splanowanej o -1.5 mm nie pojeździł Uszczelka miedziana szybko zaczęła puszczać a zaworki zaczęły już nabierać ochoty na przywitanie się z tłokami Eksperyment był ciekawy ale szybko zapadła decyzja o zmianie główki bo szkoda by było nowy silnik wysłać w kosmos.
W piwnicy wylądował dawca organów - G13B bez wału i michy
Szybki demontaż w piwnicy i blok / pokrywa leci na półkę a głowicę tacham do ciepłego pokoju
Bez wałków i kółek + lekkie czyszczenie
Jeszcze seryjne kanały dolotowe... Jeszcze...
Seryjne komory spalania i zaworki
Wkrótce opis zmian...