Swift S1300 czyli budujemy rajdóweczkę... ;)
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 9 lis 2009, 18:48 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 wrz 2016, 15:29
165.
Ta skrzynia to jakas hybryda? Do ilu sa orientacyjnie pierwsze trzy biegi?
-
Toydols Użytkownik archiwalnynapisał 9 lis 2009, 18:58 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 15:29
Ta skrzynia to jakas hybryda? Do ilu sa orientacyjnie pierwsze trzy biegi?
A poszukać na forum się nie chce ;P
Proszę -> tutaj conieco o skrzyni -
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 9 lis 2009, 19:05 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 wrz 2016, 15:29
Myslalem, ze masz jakis domowy patent, typu 1 bieg z Vitary, drugi z Samuraja, a tutaj skrzynia drozsza niz samochod Seryjne biegi sa do dupy (za dlugie), a piatka na trasie duzo za krotka. Patrzyles jak to wyglada np. w Samuraju? Tez mial g13b w serii, a w teren na pewno mial krotsze biegi...
-
Toydols Użytkownik archiwalnynapisał 9 lis 2009, 20:03 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 15:29
Myslalem, ze masz jakis domowy patent, typu 1 bieg z Vitary, drugi z Samuraja, a tutaj skrzynia drozsza niz samochod Seryjne biegi sa do dupy (za dlugie), a piatka na trasie duzo za krótka
Homologacja mociumpanie obowiązuje. Inna rzecz, że zadupca toto niemiłosiernie. Na codzień jeżdżę MG ZR 160 i powiem Ci, że w prównaniu z naszym swiftem to jedzie tak sobie (przynajmniej dopóki swift nie dokręci się na piątce :))
Co do ceny skrzyni... może twój swift jest tańszy od tej skrzyni, mój jest droższyPatrzyles jak to wyglada np. w Samuraju? Tez mial g13b w serii, a w teren na pewno mial krotsze biegi...
A myślisz, że wyrzucałbym tyle pieniędzy w błoto jakby to było takie proste? Można kombinować skrzynię do kajtków, potem już homologacja i określone przełożenia.
-
adi08 Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2009, 20:36 ostatnio edytowany przez adi08 11 wrz 2016, 15:29
Radek to kiedy dalej modzimy??
teraz bede miał dostęp do oryginalnych częsci i wszystkich dokumentacji technicznych Suzuki Motor Polska
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 17 lis 2009, 20:59 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:29
Radek to kiedy dalej modzimy??
teraz bede miał dostęp do oryginalnych częsci i wszystkich dokumentacji technicznych Suzuki Motor PolskaNo i zarąbiście
Modzimy jak tylko wrócę z "zesłania" bo na razie same delegacje w planie i będę śmigał gdzieś po Polsce Pewnie dopiero w nowym roku będę miał luźniej
Ale z tym SMP to idealny układ -
Jelon Użytkownik archiwalnynapisał 18 lis 2009, 06:45 ostatnio edytowany przez Jelon 11 wrz 2016, 15:29
Radek to kiedy dalej modzimy??
teraz bede miał dostęp do oryginalnych częsci i wszystkich dokumentacji technicznych Suzuki Motor Polskaa litrówkami się też zajmujesz mało opłacalne, ale jak będzie duży fundusz to chcę doinwestować swoją w przeciągu najbliższych 10 lat a dwa, że tak czy inaczej chciałbym silnik sprawdzić
-
adi08 Użytkownik archiwalnynapisał 22 lis 2009, 21:12 ostatnio edytowany przez adi08 11 wrz 2016, 15:29
numer tel znasz
-
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 22 lis 2009, 21:26 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 wrz 2016, 15:29
Jelooonnn,ale nie licz na takie efekty jak u Radka
-
Jelon Użytkownik archiwalnynapisał 23 lis 2009, 09:26 ostatnio edytowany przez Jelon 11 wrz 2016, 15:29
Jelooonnn,ale nie licz na takie efekty jak u Radka
jak nie jak tak silnik 4.0 z Forda Exlorera
-
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 23 lis 2009, 09:28 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 wrz 2016, 15:29
silnik 4.0 z Forda Exlorera
Chyba z 4 świstaków wtedy to byś miał dopiero 4 litry i V12
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 9 mar 2010, 22:30 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 wrz 2016, 15:29
Odswieze troche temat zeby zapytac o pasy
Podziel sie wrazeniami jak sprawuja sie te pasy racing z fotele-speed.pl i czy klamra nie jest za ciezka jak glosza plotki w rajdowym swiatku szczecinskim Szukam czegos do siebie i sie nad nimi zastanawiam... Wygladaja zachecajaco.
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 9 mar 2010, 22:39 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:29
Odswieze troche temat zeby
zapytac o pasy
Podziel sie wrazeniami jak
sprawuja sie te pasy racing z fotele-speed.pl i czy klamra nie jest za ciezka jak glosza
plotki w rajdowym swiatku szczecinskim Szukam czegos do siebie i sie nad nimi
zastanawiam... Wygladaja zachecajaco.Generalnie racing-ów są 2 rodzaje... Z homologacją FIA i bez. Na pierwszy rzut oka mogą wyglądać podobnie ale to zupełnie inne pasy - inne klamry, inne materiały, inne wykonanie.
Te co ja mam spisują się rewelacyjnie - jedna z najlepszych inwestycji w aucie
Centralna klamra działa bez zarzutu, zero problemów z zapinaniem / odpinaniem. Trochę waży ale w końcu nie jest aluminiowa, a w czasie jazdy się tego nie czuje w ogóle. Jeden ruch i jesteś "wolny" Do zasady działania klamr na pasach ramieniowych trzeba się przyzwyczaić (zwłaszcza luzowania) ale jak się obcyka to nie ma problemów. Trzymają rewelacyjnie a 3" w razie dzwona na pewno zrobią lepszą robotę niż 2" tasiemki
W komplecie są też od razu śruby oczkowe co jest dużym plusem
Jakbyś chciał 3" z homo to mogę Ci jeszcze dać namiar na QSP za 430 pln -
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 9 mar 2010, 23:09 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 wrz 2016, 15:29
Wiem jak dziala klamra, bo juz jezdzilem pare razy w jakis lepsiejszych pasach w Subarynie Nie napisales czy masz z homo czy nie? Ale chyba masz znajac Twoje profi podejscie do tematu. No tez bym wolal 3" bo wygladaja 3x bezpieczniej jak sie zaliczy bube na odcinku, ale cena... Ludzie na forum Auto Klubu Szczecinskiego zachwalaja Schrothy i nawet 2" daja rade jak sie przydzwoni. Sam nie wiem...
-
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 9 mar 2010, 23:16 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 wrz 2016, 15:29
Nie oszczędzaj na bezpieczeństwie Lepiej kupić i beczeć,że się wydało więcej niż gdzieś przydzwonić i nie beczeć już nigdy
-
adi08 Użytkownik archiwalnynapisał 10 mar 2010, 22:55 ostatnio edytowany przez adi08 11 wrz 2016, 15:29
Ludzie na forum
Auto Klubu Szczecinskiego zachwalaja Schrothy i nawet 2" daja rade jak sie przydzwoni. Sam nie
wiem...To Wy przeprowadzacie testy pasów bezpieczeństwa?? :totalszok: Czy moge dostać jakieś info/zaproszenie na takie testy?? Oczywiście jako widz...
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 11 mar 2010, 09:25 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 wrz 2016, 15:29
To nie tak Po prostu dwie czy trzy osoby jezdzacy w Schrothach wydzwonily i nic im sie nie stalo.
-
gunio83 Użytkownik archiwalnynapisał 4 maj 2010, 18:03 ostatnio edytowany przez gunio83 11 wrz 2016, 15:29
Witam.
Fajnie że moje byłe auto jest nadal dłubane. Chwyciło mnie za srece jak oglądam te fotki i opisy. Silnik z dolotem wygląda pięknie
Ja obecnie męczę turbolota. Niestety jest to bardziej skomplikowane. Na pokład ma wejść gt2876r. Myślę że około 350 KM pęknie.
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 4 maj 2010, 18:15 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:29
Witam.
Fajnie że moje byłe auto jest
nadal dłubane. Chwyciło mnie za srece jak oglądam te fotki i opisy. Silnik z dolotem wygląda
pięknie
Ja obecnie męczę turbolota.
Niestety jest to bardziej skomplikowane. Na pokład ma wejść gt2876r. Myślę że około 350 KM
pęknie.Siema Gunio Mówiłem, że źle mu nie będzie
A wkrótce opis kolejnych modów
Twój bolid jest gdzieś opisany? -
piotrekjusty Użytkownik archiwalnynapisał 5 maj 2010, 07:19 ostatnio edytowany przez piotrekjusty 11 wrz 2016, 15:29
Z chęcią zobaczył bym jakieś fotki Turbo Swifta
Najlepiej jakby Gunio założył temat swojego Świssta
pozdro.