Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Tagi
  • Popularne
  • Użytkownicy
  • Grupy
  • Szukaj
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
zlosniki.pl
  1. Start
  2. SUZUKI SWIFT / ALTO / IGNIS - forum
  3. Nasze swifty
  4. Swift S1300 czyli budujemy rajdóweczkę... ;)

Swift S1300 czyli budujemy rajdóweczkę... ;)

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Nasze swifty
1.4k Posty 93 Uczestników 30.9k Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • B Niedostępny
    B Niedostępny
    Blade Użytkownik archiwalny
    napisał ostatnio edytowany przez Blade
    #601

    Mam Peak tak samo jak Ty Może coś źle
    wciskałem

    No to jeżeli masz peak to na bank musi działać
    Chyba, że masz źle podłączony kabel odpowiadający za pamięć zegara i przy każdym wyłączeniu Ci się resetuje
    Jak włączysz zegar to pokazuje Ci peak z poprzednich uruchomień?

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    0
    • E Niedostępny
      E Niedostępny
      Erde Użytkownik archiwalny
      napisał ostatnio edytowany przez Erde
      #602

      No to jeżeli masz peak to na bank musi działać

      Chyba, że masz źle podłączony kabel
      odpowiadający za pamięć zegara i przy
      każdym wyłączeniu Ci się resetuje

      Wydaje mi się, że jest ok bo już to zmieniałem...

      Jak włączysz zegar to pokazuje Ci peak z
      poprzednich uruchomień?

      Tak.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      0
      • T Niedostępny
        T Niedostępny
        Toydols Użytkownik archiwalny
        napisał ostatnio edytowany przez Toydols
        #603

        Panie, towar deficytowy
        Wiem

        No jeszcze pomyślę o tym - na razie wszystko na
        szybko było robione a węże dorwałem
        pierwsze lepsze w Castoramie
        No u mnie na castormaie jeździło przez rok. Miałem dwa wężę: żółty i przezroczysty

        Powinieneś mieć na dole, po prawej, guzik
        Edytuj
        A jak nie mam? Bo nie mam...

        Yyy, jak ta blacha się ma do naprężeń w bloku i
        głowicy?
        Bo widzisz, jak jedziesz, a szczególnie jak jedziesz mocno, to kolektor i wogóle okolice są bardzo gorące, co nie? A powietrze, które na nie dmucha jest bardzo zimne, co nie?
        I to się może w jakiś tam sposób niezgrać czy tam pokłócić...

        Taki jest plan Jeszcze zimne powietrze
        chcę doprowadzić od strony nadkola (od
        przodu nie dam rady - przez wspomaganie)

        Dokładnie od nadkola się da... bez wspomagania też tylko tamtędy.

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        0
        • T Niedostępny
          T Niedostępny
          Toydols Użytkownik archiwalny
          napisał ostatnio edytowany przez Toydols
          #604

          Po co wspomaganie w rajdowce? Bez tego lepiej
          czuc co sie dzieje z kolami i caly uklad
          jest mniej gumiasty... Niszczycie moj
          swiatopoglad hehe

          Spróbuj na asfalcie, na szerokich gumach założyć szybko kontrę >i szybko ją zdjąć... I tak kilka razy z rzędu zlosniki >Zrozumiesz oczko
          A jak jeszcze szpera dochodzi to już w ogóle musiałbyś mieć >łapy jak Pudzian oczko

          To się da. Kontra to nie problem, szczególnie, że przy szperze mało się kontruje, a jak już to płytko, przynajmniej na oesach bo na kręciołach trochę inaczej. A jak już jest po przyczepnym asfalcie to jak musisz na takiej nawierzchni zakładać kontrę to znaczy, że jest gruuuubo... ostatnio tak miałem na Elmocie na pierwszym zakręcie po przejściu przez szczyt na oesie z Sokolca do Kamionek, ale tam trochę nam błoto pomogło
          Najciężej jest na ciasnych nawrotach, skręć kierownicę do oporu i spróbuj ją puścić, żeby się podeprzeć z rękawa... nie ma opcji!!! Pilot ciągnie łapę, bo jak na dogrzanym slicku kierowca puści kierownicę jedną ręką to ma wyrwany nadgarstek w drugiej ręce i auto jadące prosto na mur.

          PS. Edytuj się odnalazło

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          0
          • X Niedostępny
            X Niedostępny
            Xsystoff Użytkownik archiwalny
            napisał ostatnio edytowany przez Xsystoff
            #605

            Dzieki za wytlumaczenie, to juz wyzszy stopien wtajemniczenia (slick i te sprawy )

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            0
            • Y Niedostępny
              Y Niedostępny
              yarbin Użytkownik archiwalny
              napisał ostatnio edytowany przez yarbin
              #606

              Pozdrawiam Erde, mieliśmy okazję się poznać jak nieśmiało oglądałem Twoją furkę przy test drivie Adikowym (już nie) świstakiem. Przeczytałem cały temat od deski do deski i naprawdę profi robota, bezawaryjnej jazdy i sukcesów życzę!

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              0
              • E Niedostępny
                E Niedostępny
                Erde Użytkownik archiwalny
                napisał ostatnio edytowany przez Erde
                #607

                Pozdrawiam Erde, mieliśmy okazję się poznać jak
                nieśmiało oglądałem Twoją furkę przy test
                drivie Adikowym (już nie) świstakiem.
                Przeczytałem cały temat od deski do deski
                i naprawdę profi robota, bezawaryjnej
                jazdy i sukcesów życzę!

                Ooo, witaj Dzięki za miłe słowa - pewnie będzie okazja jeszcze się spotkać i pooglądać Gti-ki Pozdrawiam

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                0
                • E Niedostępny
                  E Niedostępny
                  Erde Użytkownik archiwalny
                  napisał ostatnio edytowany przez Erde
                  #608

                  Powoli ruszamy z kolejnym etapem Postaram się aktualizować temat co jakiś czas i opisywać co popsułem...

                  Z powodu klatki i krzyży w drzwiach oryginalne boczki drzwi się nie mieściły (panel sterowania szybami wystaje). Jeździłem bez boczków i sterowania szyb co oczywiście nie było zbyt wygodne

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  0
                  • E Niedostępny
                    E Niedostępny
                    Erde Użytkownik archiwalny
                    napisał ostatnio edytowany przez Erde
                    #609

                    Z powodu klatki i krzyży w drzwiach oryginalne boczki drzwi się nie mieściły (panel sterowania szybami wystaje). Jeździłem bez boczków i sterowania szyb co oczywiście nie było zbyt wygodne

                    Jeszcze filmik

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    0
                    • X Niedostępny
                      X Niedostępny
                      Xsystoff Użytkownik archiwalny
                      napisał ostatnio edytowany przez Xsystoff
                      #610

                      Bardzo schludnie wykonane boczki! Duzo pracy poswieciles zeby to tak ladnie spasowac?

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      0
                      • R Niedostępny
                        R Niedostępny
                        Radamantys Użytkownik archiwalny
                        napisał ostatnio edytowany przez Radamantys
                        #611

                        cos szyba pasazera ci zamula mi sie taz w vectrze B klinuja a co do boczkow to bardzo ladnie, prosto i schludnie :)a zegary chciales w tych kratkach czy tak na chwile ??

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        0
                        • E Niedostępny
                          E Niedostępny
                          Erde Użytkownik archiwalny
                          napisał ostatnio edytowany przez Erde
                          #612

                          Bardzo schludnie wykonane boczki! Duzo pracy poswieciles zeby to tak ladnie spasowac?

                          Przyłożone stare na wzór i wg tego wycięte nowe z pcv Nie było dużo roboty

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          0
                          • E Niedostępny
                            E Niedostępny
                            Erde Użytkownik archiwalny
                            napisał ostatnio edytowany przez Erde
                            #613

                            a zegary chciales w tych kratkach czy tak na chwile ??

                            Myślałem nad "kurnikiem" ale potem stwierdziłem, że 2 szt. można fajnie wpasować właśnie w ten nawiew Miejsce niezłe a nawiewu na facjatę nie potrzebuję - wystarczy na szybę, żeby nie parowała

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            0
                            • T Niedostępny
                              T Niedostępny
                              Toydols Użytkownik archiwalny
                              napisał ostatnio edytowany przez Toydols
                              #614

                              Myślałem nad "kurnikiem" ale potem stwierdziłem, że 2 szt. można fajnie wpasować właśnie w ten nawiew Miejsce niezłe a nawiewu na facjatę nie potrzebuję - wystarczy na szybę, żeby nie parowała

                              Tyle, że jak masz budkę suflera to łatwiej na próbie ogarnąć zegary, masz je bliżej linii wzroku.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              0
                              • E Niedostępny
                                E Niedostępny
                                Erde Użytkownik archiwalny
                                napisał ostatnio edytowany przez Erde
                                #615

                                Tyle, że jak masz budkę suflera to łatwiej na próbie ogarnąć zegary, masz je bliżej linii wzroku.

                                Migający alarm czy wycie nie sposób przeoczyć Nie sądzę, żebym podczas minutowej czy 2 minutowej próby patrzył ile dokładnie mam bar ciśnienia albo odczytywał temp. co do stopnia - warning ma mnie ostrzec jak będzie coś nie tak
                                Odczytujesz dokładne wartości podczas OS-u? Myślałem, że pilot jeśli już

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                0
                                • T Niedostępny
                                  T Niedostępny
                                  Toydols Użytkownik archiwalny
                                  napisał ostatnio edytowany przez Toydols
                                  #616

                                  Pilotka trzyma głowę w kwitach, ja, jak mam czas patrzę sobie na ciśnienie i temperaturę oleju, na przykład na zamkowym na pierwszym oesie jechaliśmy sporo ponad pół kilometra na odcięciu na piątce i wtedy było dużo czasu na wszystko

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  0
                                  • R Niedostępny
                                    R Niedostępny
                                    Radamantys Użytkownik archiwalny
                                    napisał ostatnio edytowany przez Radamantys
                                    #617

                                    na zamkowym na pierwszym oesie jechaliśmy sporo ponad pół
                                    kilometra na odcięciu na piątce i wtedy było dużo czasu na
                                    wszystko

                                    A potem wystarczy tylko moment i po tobie ( nie mowie tu o Tobie Tod tylko tak mi sie nasunelo )

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    0
                                    • T Niedostępny
                                      T Niedostępny
                                      Toydols Użytkownik archiwalny
                                      napisał ostatnio edytowany przez Toydols
                                      #618

                                      Na końcu było hamowanie do lewego oporu przez szczyt i było ok. Zresztą na tym oesie to co chwila dokręcaliśmy się na piątce, mimo, że odpuszczaliśmy bardzo.

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      0
                                      • E Niedostępny
                                        E Niedostępny
                                        Erde Użytkownik archiwalny
                                        napisał ostatnio edytowany przez Erde
                                        #619

                                        Na końcu było hamowanie do lewego oporu przez szczyt i było ok. Zresztą na tym oesie to co chwila dokręcaliśmy się na piątce, mimo, że odpuszczaliśmy bardzo.

                                        Jaki masz vmax na swojej skrzynce?

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        0
                                        • T Niedostępny
                                          T Niedostępny
                                          Toydols Użytkownik archiwalny
                                          napisał ostatnio edytowany przez Toydols
                                          #620
                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                          0

                                          • 1
                                          • 2
                                          • 29
                                          • 30
                                          • 31
                                          • 32
                                          • 33
                                          • 70
                                          • 71
                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Tagi
                                          • Popularne
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy
                                          • Szukaj