mały serwis jaguara.../rozładowujący się akumulator/wyłączony wentylat
-
cześć dawno nic nie pisałem, sory że to moje pismo jest takie nie do końca po polsku ale niestety instalator worda mi sie spierdzielił, musze coś pościągać do poprawiania.
opowiem od początku będzie to raczej nie mała opowieść.
miałem problemy z akumulatorem, rozładowywał mi się kiedy auto stało zbyt długo i ciężko było zapalić wymieniłem akumulator jeden, drugi ... i nie pomogło. dziś wydarłem rozrusznik i alternator mają iść do serwisu bo ktoś musi zbadać te cewki itd... czy co tam trzeba... jestem młotkiem z mechaniki no to poprostu oddam komuś tam ponoć jakieś przebicia itp itd. lepiej chyba niech ktoś to zbada tak jak trzeba.mam wyłącznik prądu zamontowany już od jakigoś czasu bo "elektryk" mówił że radio albo coś możę mi zabierać, ale to nie pomogło.fakt w zimie pali troche trudniej niż w lecie ale to musi być coś z tymi prądami.
przy okazji pomyślałem że zrobie kilka rzeczy, wymienie uszczelke pod pompke paliwa bo na oko to właśnie ona była powodem że tam ciekło, i niewiem co zrobić z termostatem i nie włączającym sie wentylatorem. obok licznika pokazuje mi temperature ale nie włącza się wentylator, raz musiałem dokupować płyny chłodnicze bo mi wybulgotały się, sprawdzałem wentylator działa, i przekażnik ... jak mu podaje napięcie z akumulatora to się załącza więc chyba działa. termostat też niby działa bo widze temperatura tam rośnie jakoś na mierniku czy jak to się zwie.
więc co powinienem z tym zrobić, żeby sie ten wentylator załanczał?kolejna sprawa, kiedy rozkręcałem z tatą to wszystko to już dobrze nie pamiętam ale tak na 95% tylko jeden kabel był podpięty pod ten styk no i niewiem czy jakiś wcześniejszy mechanik zgubił jeden kabel czy może jest niepotrzebny ?
a jeśli jest potrzebny to jak znaleść ten kabel. podejrzewam mechanika bo autko po kupieniu było zadbane jak do sprzedania.
kilka fotek:
http://www.flickr.com/photos/107406114@N07/