Przemieszczająca się tuleja maglownicy i stuki
-
Mam od wczoraj problem z tikaczem. Początkowo słyszalne były stuki, szybko z kanału dokonałem diagnozy - maglownica. Ponadto nie można było skręcić do końca w prawo - dopiero na siłę się udało - mam wrażenie, że tuleja się przemieszcza. Miał ktoś podobne problemy?
Niedawno ogarnąłem wszelkie luzy a tu teraz takie placki z maglownicą Przy wymianie drążków kierowniczych miałem problem z wyjęciem starej tulei maglownicy. Nie wiedziałem jak ją zdemontować, więc zostawiłem na miejscu, bo nie stwierdziłem na niej luzu.
-
Jutro trasa 250km, a za kilka dni powrót, oby się to nie rozpadło
-
A wyciągałeś zabezpieczający ją sprężynujący pierścień?
-
A wyciągałeś
zabezpieczający ją sprężynujący pierścień?Z tego co pamiętam, pierścień wrócił na swoje miejsce.
-
Jeśli osiadł w rowku to praktycznie nie możliwe żeby tuleja wypadła, chyba, że jak go wkładałeś to nie wszedł cały i po jakimś czasie wypadł. Nic się nie powinno stać jeśli nie będziesz za długo bez tego jeździł, nie kręć kierownicą do końca w prawo i zajrzyj możliwie szybko do tego
-
Jeśli osiadł w
rowku to praktycznie nie możliwe żeby tuleja wypadła, chyba, że jak go wkładałeś to
nie wszedł cały i po jakimś czasie wypadł. Nic się nie powinno stać jeśli nie
będziesz za długo bez tego jeździł, nie kręć kierownicą do końca w prawo i zajrzyj
możliwie szybko do tegoMuszę jak najszybciej tam zajrzeć, bo tłucze na dołkach, jakbym jakimś rzęchem jechał
-
U mnie tez wali jak diabli. Można to jakoś samemu naprawić czy raczej maglownica do wymiany?
-
U mnie tez wali jak
diabli. Można to jakoś samemu naprawić czy raczej maglownica do wymiany?Z tego, co pamiętam, Trzeciak przewidywał użycie przyrządu specjalnego do demontażu starej tulei W każdym razie ja miałem trudności z jej demontażem
-
Jak się za to zabierzesz daj znać,też mam podobny problem, myślałem ze to któryś wahacz albo końcówka, niestety dziś zrobiłem przegląd wszystko jest OK a stuka dalej jakbym miał przekładnie odkręconą
Zastanawiam się tylko czy o tej samej co ty tulei myślę
Zastanawiam się nad tą zaznaczoną na rysunku, a ty piszesz o nr 12? -
Zastanawiam się nad
tą zaznaczoną na rysunku, a ty piszesz o nr 12?Ta zaznaczona na rysunku podlega regulacji śrubą 10. Ja mam problem z tuleją 12 - mam wrażenie, że przemieszcza się ona osiowo - a stuka mi właśnie drążek kierowniczy z prawej strony maglownicy
-
no właśnie wyczytałem że się da to regulować, mi niestety stuka tak jakby po środku bez różnicy czy prawą czy lewą stroną wjadę na jakąś większą nierówność
Myślałem jeszcze o amortyzatorach ale raczej takich stuków nie było by czuć aż na kierownicy. No nic Przegląd mam podbity to jutro spróbuję coś poregulować.