Przewody WN


  • Użytkownik archiwalny

    Witam.
    Zauważyłem ostatnio, że mój ticuś ma problemy z odpaleniem w wilgotne dni. Dlatego musze zainwestować w przwody WN, kopułke z palcem. Mam pytanie jaka jest dobra ale też nie droga firma? Przejrzałem allegro i ceny są w sumie podobne w granicach 50-60zł. Są też słynne NGK, ale kasy brak na takie zakupy....Słyszałem o jakiś przewodach z powłoką silikonową, która zapobiega wilgoci itd. Może ma ktoś coś takiego w tico?
    Pozdrawiam



  • Na początek przeczyść styki w środku kopułki i palca drobnym papierem ściernym, może to pomoże. A jeśli styki są bardzo upalone to wtedy kupuj nowy zestaw. Z kablami to jeszcze się wstrzymaj, chyba że chcesz kupić przez internet i zaoszczędzić na wysyłce.
    Ja też kupiłem kopułkę, palec, kable made in korea. Zmieniłem tylko kopułkę, palec i pomogło bez wymiany kabli.


  • Użytkownik archiwalny

    Ja mogę polecić przewody polskie Janmor ale te szare czy czarne sylikonowe. Wytrzymują bardzo duże przebiegi jak w tico jak i dawniej w maluchu.
    Także z ciekawości kupiłem dawniej reklamowane sentechy za ok 35zł i służą od paru lat.Coć teraz podobno mowią, że to szajs firma.


  • Użytkownik archiwalny

    tom83ek przewody i kopułke z palcem zmieniam ponieważ widziały już lepsze czasy... przedborzak, Mnie zastanawiają te sylikonowe, czy warte zachodu czy to tylko zwykły marketing... jakie teraz używasz? U mnie problem z opaleniem jest po mocnym deszczu i ostatnio jak zasypało po nocy... A tak na marginesie: czy mieliście śnieg w komorze silnika po opadach śniegu? Troche mnie to zdziwiło, że pojawił się na akumulatorze, zbiorniczku wyrównawczym, kablach WN... Dodam, że mam plastikowe osłony wnęk kół i auto jest używane praktycznie codziennie(dojazdy na uczelnie).


  • Użytkownik archiwalny

    Tej zimy sam też się zdziwiłem, bo pierwszy raz widziałem śnieg pod maską mimo prawidłowo zamkniętej maski.
    Jednak widząc szczeliny między blachami w Tico, to i tak dobrze, że tylko w niektórych przypadkach śnieg dostaje się wgłąb komory silnikowej



  • Tej zimy sam też się zdziwiłem, bo pierwszy raz widziałem śnieg pod maską mimo prawidłowo zamkniętej maski.

    W Santku mam intercooler - teoretycznie jest jakieś uszczelnienie wlotu powietrza (garba) do IC, ale jeżeli pada śnieg i wiatr wieje od przodu - i tak śnieg jest pod maską. Co ciekawe - od przodu wszystko jest tak zasłonięte chłodnicami, belkami itp. że śnieg się nie dostaje. Tyle, że to diesel, więc o ile do komputera, czy skrzynki bezpieczników ten śnieg się nie dostanie - jest OK.


  • Użytkownik archiwalny

    jak nie masz kasy na ngk to weź janmora, wiadomo ze jakosc gorsza, ale tez cena nizsza i sa calkiem, calkiem - przewody wn


  • Użytkownik archiwalny

    Ja wiem z doświadczenia że te droższe janmory sa dobre na lata. Akurat w maluch puki nie kupiłem tych janmorów granatowych to miałem problemy z kablami. Miały one napis na kablach "made in England" I tak samo w tico szare przewody słuzyły bardzo długo pewnie ponad 60tys. Sentechy tak samo zapalały bez problemów i niepotrzebnie wymieniałem te janmory.
    Przewody wlasnie w mokrej pogodzie pokazują swoje braki. A śnieg na silniku zawsze może się pojawić podczas śnieżycy bo tico nie ma od spodu osłony silnika.


  • Użytkownik archiwalny

    Tej zimy sam też
    się zdziwiłem, bo pierwszy raz widziałem śnieg pod maską mimo prawidłowo zamkniętej
    maski.

    To popatrz na moje byłe Tico.
    Maska była zamknięta.


  • Użytkownik archiwalny

    U mnie śniegu pod maską było zdecydowanie mniej
    Czyli widać, że to nie pierwszy przypadek


Log in to reply