AKUMULATOR- MOdernizacja połączeń i mocowania


  • Użytkownik archiwalny

    Jak widać na foto jest to standardowa Bateria ale z dodatkowym tulejami dzięki którym mozna zastosować standardowe klemy

    Mocowanie to pręt gwintowany i śruba rzymska która pozwala reg. Gdy na zime ubieramy akumulator styropian standardowe śruby były za krótkie.



  • Jak widać na foto
    jest to standardowa Bateria ale z dodatkowym tulejami dzięki którym mozna zastosować
    standardowe klemy

    No to teraz trzeba dbać o dobry kontakt - żeby tuleje nie zrobiły ała akumulatorowi (poprzez za słabe ładowanie).

    Mocowanie to pręt
    gwintowany i śruba rzymska która pozwala reg. Gdy na zime ubieramy akumulator
    styropian standardowe śruby były za krótkie.

    Tylko po co ten styropian? De facto utrudnia on ogrzanie akumulatora od silnika, a temperatury nie trzyma na tyle długo, żeby auto zgaszone wieczorem rano miało łatwiej przy odpalaniu.


  • Użytkownik archiwalny

    No to teraz trzeba
    dbać o dobry kontakt - żeby tuleje nie zrobiły ała akumulatorowi (poprzez za słabe
    ładowanie).
    Tuleje są z ołowiu i bardzo ciasno przylegają wiec nie ma mowy o złym ładowaniu

    Tylko po co ten
    styropian? De facto utrudnia on ogrzanie akumulatora od silnika, a temperatury nie
    trzyma na tyle długo, żeby auto zgaszone wieczorem rano miało łatwiej przy
    odpalaniu.

    Nie będę się spierał czy daje czy nie ale to 2auto które w ten sposób przygotowuje na zimę ta już ma 4lata i nigdy nie było z nią problemów. Najdłużej stał miesiąc i odpalił bez zająknięcia a radio i centralny i zegarek coś tam pobierają nie dużo ale zawsze coś.



  • Tuleje są z ołowiu
    i bardzo ciasno przylegają wiec nie ma mowy o złym ładowaniu

    No to rewela - czyli tutaj problemów nie będzie.

    Nie będę się
    spierał czy daje czy nie ale to 2auto które w ten sposób przygotowuje na zimę ta już
    ma 4lata i nigdy nie było z nią problemów. Najdłużej stał miesiąc i odpalił bez
    zająknięcia a radio i centralny i zegarek coś tam pobierają nie dużo ale zawsze coś.

    Co najmniej nie powinno zaszkodzić. Sam kiedyś w Matizie budowałem "skrzynkę" ze styropianu - obejmującą cały akumulator wraz z podstawą itp. A potem dość gwałtownie przestała ona istnieć i kolejnej nie zrobiłem. Po prostu nie zauważyłem żadnej różnicy przy eksploatacji polegającej na przejeżdżaniu co najmniej prawie 10 km jednorazowo - a przy krótszych trasach aku jakby szybciej nadawał się do podładowania.



  • No to rewela -
    czyli tutaj problemów nie będzie.

    To mogę i ja potwierdzić, aku w micrze też ma cienkie słupki i te tuleje sprawują się dobrze


Log in to reply