AKUMULATOR- MOdernizacja połączeń i mocowania
-
Jak widać na foto jest to standardowa Bateria ale z dodatkowym tulejami dzięki którym mozna zastosować standardowe klemy
Mocowanie to pręt gwintowany i śruba rzymska która pozwala reg. Gdy na zime ubieramy akumulator styropian standardowe śruby były za krótkie.
-
Jak widać na foto
jest to standardowa Bateria ale z dodatkowym tulejami dzięki którym mozna zastosować
standardowe klemyNo to teraz trzeba dbać o dobry kontakt - żeby tuleje nie zrobiły ała akumulatorowi (poprzez za słabe ładowanie).
Mocowanie to pręt
gwintowany i śruba rzymska która pozwala reg. Gdy na zime ubieramy akumulator
styropian standardowe śruby były za krótkie.Tylko po co ten styropian? De facto utrudnia on ogrzanie akumulatora od silnika, a temperatury nie trzyma na tyle długo, żeby auto zgaszone wieczorem rano miało łatwiej przy odpalaniu.
-
No to teraz trzeba
dbać o dobry kontakt - żeby tuleje nie zrobiły ała akumulatorowi (poprzez za słabe
ładowanie).
Tuleje są z ołowiu i bardzo ciasno przylegają wiec nie ma mowy o złym ładowaniuTylko po co ten
styropian? De facto utrudnia on ogrzanie akumulatora od silnika, a temperatury nie
trzyma na tyle długo, żeby auto zgaszone wieczorem rano miało łatwiej przy
odpalaniu.Nie będę się spierał czy daje czy nie ale to 2auto które w ten sposób przygotowuje na zimę ta już ma 4lata i nigdy nie było z nią problemów. Najdłużej stał miesiąc i odpalił bez zająknięcia a radio i centralny i zegarek coś tam pobierają nie dużo ale zawsze coś.
-
Tuleje są z ołowiu
i bardzo ciasno przylegają wiec nie ma mowy o złym ładowaniuNo to rewela - czyli tutaj problemów nie będzie.
Nie będę się
spierał czy daje czy nie ale to 2auto które w ten sposób przygotowuje na zimę ta już
ma 4lata i nigdy nie było z nią problemów. Najdłużej stał miesiąc i odpalił bez
zająknięcia a radio i centralny i zegarek coś tam pobierają nie dużo ale zawsze coś.Co najmniej nie powinno zaszkodzić. Sam kiedyś w Matizie budowałem "skrzynkę" ze styropianu - obejmującą cały akumulator wraz z podstawą itp. A potem dość gwałtownie przestała ona istnieć i kolejnej nie zrobiłem. Po prostu nie zauważyłem żadnej różnicy przy eksploatacji polegającej na przejeżdżaniu co najmniej prawie 10 km jednorazowo - a przy krótszych trasach aku jakby szybciej nadawał się do podładowania.
-
No to rewela -
czyli tutaj problemów nie będzie.To mogę i ja potwierdzić, aku w micrze też ma cienkie słupki i te tuleje sprawują się dobrze