Zagadka Jahura
-
Wiesz???
Znowu padła pompka paliwa?
-
Wygrałeś wycieczkę.
Jak już sprawa się wyjaśniła to powiedz bądź powiedzcie dlaczego?? Wyjaśnijcie to jak możecie najlepiej. A najlepsze to jest to że jeździła tylko i wyłącznie dwa dni.
Na razie jest delikatny wyciek, naprawdę delikatny i tylko czekać aż zacznie rzygać ale dlaczego??? Nowa, oryginalna GM za za 85zł plus 13 przesyłka. -
Na razie jest
delikatny wyciek, naprawdę delikatny i tylko czekać aż zacznie rzygać ale
dlaczego??? Nowa, oryginalna GM za za 85zł plus 13 przesyłka.Pokaż no tego sprzedawcę i opakowanie, bo może wcale nie była oryginalna.
-
Sprzedawca to Potak, z hologramowymi naklejkami GM, pudełka Ci nie pokażę bo go już nie ma, wywnioskowałem, ze jak kupię orginal to będzie z głowy. Ja rozumiem po miesiącu choć to i tak mało ale po dwóch dniach?? Nawet nie, to jakieś nie całe 65 km przejechane. Podejrzewam jedna sprawę ale czy słusznie??Mam straszne przedmuchy,czyli zbiera się ciśnienie i właśnie tak se myślę że to ciśnienie może wypychać mi przez uszczelniacz olej.
-
Czekaj, czekaj. O jakich przedmuchach piszesz? Gdzie?
Za każdym razem jak Ci padała pompka, to lała olejem? Benzyną nie?
-
No tylko olejem, już normalnie nie wiem ile kasy poszło na sam olej.
-
No tylko olejem,
już normalnie nie wiem ile kasy poszło na sam olej.Kurcze, przecież tam nie ma takiego ciśnienia, które by wywalało każdą nową pompkę...
-
Kurcze, przecież
tam nie ma takiego ciśnienia, które by wywalało każdą nową pompkę...Moze cos z krzywka walka jest nie tak? A moze kolega nie ma wlasciwej podkladki plastikowej pod pompke
-
Moze cos z krzywka
walka jest nie tak? A moze kolega nie ma wlasciwej podkladki plastikowej pod pompkeTylko czy wtedy nie byłoby czasem problemów z zasilaniem benzyną i wyciekami spod uszczelek a nie przez zaworek?
Brakuje mi pomysłów, ale z drugiej strony ciężko mnie uwierzyć, że kolega Jahur miałby takiego pecha z pompkami
-
Tylko czy wtedy nie
byłoby czasem problemów z zasilaniem benzyną?Moze jakies luzy na walku, ktore powoduja zbytnie wychylanie sie krzywki
Brakuje mi
pomysłów, ale z drugiej strony ciężko mnie uwierzyć, że kolega Jahur miałby takiego
pecha z pompkamiNo wlasnie nie bardzo moge uwierzyc, ze jahur ma takiego pecha..
Chociaz, z innej strony, ja to samo mam z przegubami, ktore zmieniam czesciej niz swiece
-
Moze jakies luzy na
walku, ktore powoduja zbytnie wychylanie sie krzywkiKiepska sprawa...
Jahur! Pisałeś, że masz dwa Tico. Przekładałeś pompkę paliwa z tego drugiego?
No wlasnie nie
bardzo moge uwierzyc, ze jahur ma takiego pecha..
Chociaz, z innej
strony, ja to samo mam z przegubami, ktore zmieniam czesciej niz swiecePanie strzeż nas przed pseudo-oryginalnymi częściami...
-
Układ odpowietrzania skrzyni korbowej masz sprawny?
Nic nie cieknie po za pompą np. simeringi wału, rozrządu
czy spod pokrywy kalwiatury? -
No mi też ręce opadają. A tak szczerze to akurat tej rzeczy nie będę z drugiego przekładał bo już mnie ciarki przechodzą co by było jakby było. Układ odpowietrzania raczej tak,ostatnio wszystko czyszczone , zawór Pcv nowy tylko jak już mówiłem mam straszne przedmuchy, czasem jak po jeździe wyciągnę bagnet od oleju to ciśnienie wylatuje, a w tamtym roku miałem wymieniany simering bo jak to mechanik stwierdził przegrzałem silnik co było nie możliwe bo to wszystko działa poprawnie, więc i może kiedyś te przedmuchy go wywaliły, simering był jak pamiętam nieźle zniszczony. Dziś sprawdzę ciśnienie w cylindrach.
-
Po jeździe masz nadciśnienie odczuwalne na bagnecie? Po wyłaczeniu silnika także?
Sprawdz jeszcze raz układ odpowietrzania. Czy otwór w pokrywie rozrządu (ten do trójnika gumowego z zaworem PCV) jest drożny? -
Drożny drożny bo tam najlepiej stwierdza się przedmuchy. Jeszcze jedna dziwna sprawa to to, że filtr powietrza jest strasznie gorący po nagrzaniu,czego nie ma przy drugim Ticolcu.
Ktoś już ten filtr gorący tu przerabiał ale nie pamiętam co zdiagnozował. -
A jakie są róznice w temperaturach silnika po nagrzaniu w obu autach? Niby co ma nagrzewać filtr? Chwyt powietrza masz pewnie ustawiony na lato, więc nie to. Gdyby ciepło było przewodzone, to musiało by się od silnika nagrzewać lub w drugim przypadku przez ten trójnik od przedmuchów.
-
Temperatury takie same, czyli po włączeniu wentylatora, akurat mnie to zainteresowało i zwróciłem uwagę bo robiłem regulacje i się oparłem o filtr i mnie oparzył a znowu w drugim aucie po nagrzaniu był ciepły a nie gorący. Nie wiem może to jest różnica taka , ze jeden posiada katalizator i zawór dodatkowego powietrza a ten gdzie był strasznie gorący nie posiada tych elementów.
-
Temperatury takie
same, czyli po włączeniu wentylatora, akurat mnie to zainteresowało i zwróciłem
uwagę bo robiłem regulacje i się oparłem o filtr i mnie oparzył a znowu w drugim
aucie po nagrzaniu był ciepły a nie gorący. Nie wiem może to jest różnica taka , ze
jeden posiada katalizator i zawór dodatkowego powietrza a ten gdzie był strasznie
gorący nie posiada tych elementów.Sprawa warta zbadania Ja ostatnio tez spotkalem sie z takim przypadkiem. Tico kolezanki tez ma goraca obudowe filtra powietrza. A wszystko normalnie dziala.
-
No nie wiem, na razie zauważyłem że miałem przełączone na zimę, przełączyłem na lato i zobaczymy.
-
I jak temperatura po przełączeniu na lato?