Zagadka Jahura


  • Użytkownik archiwalny

    Jak myślicie ?Jaki problem ponownie powrócił? Podpowie, że notoryczny.


  • Użytkownik archiwalny

    Jak myślicie ?Jaki
    problem ponownie powrócił? Podpowie, że notoryczny.


  • Użytkownik archiwalny

    Wiesz???


  • Użytkownik archiwalny

    Wiesz???

    Znowu padła pompka paliwa?


  • Użytkownik archiwalny

    Wygrałeś wycieczkę.

    Jak już sprawa się wyjaśniła to powiedz bądź powiedzcie dlaczego?? Wyjaśnijcie to jak możecie najlepiej. A najlepsze to jest to że jeździła tylko i wyłącznie dwa dni.
    Na razie jest delikatny wyciek, naprawdę delikatny i tylko czekać aż zacznie rzygać ale dlaczego??? Nowa, oryginalna GM za za 85zł plus 13 przesyłka.


  • Użytkownik archiwalny

    Na razie jest
    delikatny wyciek, naprawdę delikatny i tylko czekać aż zacznie rzygać ale
    dlaczego??? Nowa, oryginalna GM za za 85zł plus 13 przesyłka.

    Pokaż no tego sprzedawcę i opakowanie, bo może wcale nie była oryginalna.


  • Użytkownik archiwalny

    Sprzedawca to Potak, z hologramowymi naklejkami GM, pudełka Ci nie pokażę bo go już nie ma, wywnioskowałem, ze jak kupię orginal to będzie z głowy. Ja rozumiem po miesiącu choć to i tak mało ale po dwóch dniach?? Nawet nie, to jakieś nie całe 65 km przejechane. Podejrzewam jedna sprawę ale czy słusznie??Mam straszne przedmuchy,czyli zbiera się ciśnienie i właśnie tak se myślę że to ciśnienie może wypychać mi przez uszczelniacz olej.


  • Użytkownik archiwalny

    Czekaj, czekaj. O jakich przedmuchach piszesz? Gdzie?

    Za każdym razem jak Ci padała pompka, to lała olejem? Benzyną nie?


  • Użytkownik archiwalny

    No tylko olejem, już normalnie nie wiem ile kasy poszło na sam olej.


  • Użytkownik archiwalny

    No tylko olejem,
    już normalnie nie wiem ile kasy poszło na sam olej.

    Kurcze, przecież tam nie ma takiego ciśnienia, które by wywalało każdą nową pompkę...



  • Kurcze, przecież
    tam nie ma takiego ciśnienia, które by wywalało każdą nową pompkę...

    Moze cos z krzywka walka jest nie tak? A moze kolega nie ma wlasciwej podkladki plastikowej pod pompke


  • Użytkownik archiwalny

    Moze cos z krzywka
    walka jest nie tak? A moze kolega nie ma wlasciwej podkladki plastikowej pod pompke

    Tylko czy wtedy nie byłoby czasem problemów z zasilaniem benzyną i wyciekami spod uszczelek a nie przez zaworek?

    Brakuje mi pomysłów, ale z drugiej strony ciężko mnie uwierzyć, że kolega Jahur miałby takiego pecha z pompkami



  • Tylko czy wtedy nie
    byłoby czasem problemów z zasilaniem benzyną?

    Moze jakies luzy na walku, ktore powoduja zbytnie wychylanie sie krzywki

    Brakuje mi
    pomysłów, ale z drugiej strony ciężko mnie uwierzyć, że kolega Jahur miałby takiego
    pecha z pompkami

    No wlasnie nie bardzo moge uwierzyc, ze jahur ma takiego pecha..

    Chociaz, z innej strony, ja to samo mam z przegubami, ktore zmieniam czesciej niz swiece


  • Użytkownik archiwalny

    Moze jakies luzy na
    walku, ktore powoduja zbytnie wychylanie sie krzywki

    Kiepska sprawa...

    Jahur! Pisałeś, że masz dwa Tico. Przekładałeś pompkę paliwa z tego drugiego?

    No wlasnie nie
    bardzo moge uwierzyc, ze jahur ma takiego pecha..
    Chociaz, z innej
    strony, ja to samo mam z przegubami, ktore zmieniam czesciej niz swiece

    Panie strzeż nas przed pseudo-oryginalnymi częściami...


  • Użytkownik archiwalny

    Układ odpowietrzania skrzyni korbowej masz sprawny?
    Nic nie cieknie po za pompą np. simeringi wału, rozrządu
    czy spod pokrywy kalwiatury?


  • Użytkownik archiwalny

    No mi też ręce opadają. A tak szczerze to akurat tej rzeczy nie będę z drugiego przekładał bo już mnie ciarki przechodzą co by było jakby było. Układ odpowietrzania raczej tak,ostatnio wszystko czyszczone , zawór Pcv nowy tylko jak już mówiłem mam straszne przedmuchy, czasem jak po jeździe wyciągnę bagnet od oleju to ciśnienie wylatuje, a w tamtym roku miałem wymieniany simering bo jak to mechanik stwierdził przegrzałem silnik co było nie możliwe bo to wszystko działa poprawnie, więc i może kiedyś te przedmuchy go wywaliły, simering był jak pamiętam nieźle zniszczony. Dziś sprawdzę ciśnienie w cylindrach.


  • Użytkownik archiwalny

    Po jeździe masz nadciśnienie odczuwalne na bagnecie? Po wyłaczeniu silnika także?
    Sprawdz jeszcze raz układ odpowietrzania. Czy otwór w pokrywie rozrządu (ten do trójnika gumowego z zaworem PCV) jest drożny?


  • Użytkownik archiwalny

    Drożny drożny bo tam najlepiej stwierdza się przedmuchy. Jeszcze jedna dziwna sprawa to to, że filtr powietrza jest strasznie gorący po nagrzaniu,czego nie ma przy drugim Ticolcu.
    Ktoś już ten filtr gorący tu przerabiał ale nie pamiętam co zdiagnozował.


  • Użytkownik archiwalny

    A jakie są róznice w temperaturach silnika po nagrzaniu w obu autach? Niby co ma nagrzewać filtr? Chwyt powietrza masz pewnie ustawiony na lato, więc nie to. Gdyby ciepło było przewodzone, to musiało by się od silnika nagrzewać lub w drugim przypadku przez ten trójnik od przedmuchów.


  • Użytkownik archiwalny

    Temperatury takie same, czyli po włączeniu wentylatora, akurat mnie to zainteresowało i zwróciłem uwagę bo robiłem regulacje i się oparłem o filtr i mnie oparzył a znowu w drugim aucie po nagrzaniu był ciepły a nie gorący. Nie wiem może to jest różnica taka , ze jeden posiada katalizator i zawór dodatkowego powietrza a ten gdzie był strasznie gorący nie posiada tych elementów.


Log in to reply