Obiekcje co do działania jedengo elementu układu zapłonowego


  • Użytkownik archiwalny

    Siemanko.

    Chodzi o siłownik podciśnieniowy od przyspieszania zapłonu a konkretnie o wężyk podciśnieniowy, który do niego dochodzi. Tu pytanie czy tam powinno być odczuwalne podciśnienie np zatykając go palcem. Czy ktoś mi to może sprawdzić??? Plisss


  • Użytkownik archiwalny

    Widzę , że za bardzo nie macie czasu żeby to sprawdzić, no trudno.


  • Użytkownik archiwalny

    Widzę , że za
    bardzo nie macie czasu żeby to sprawdzić, no trudno.

    Chodzi o wężyk zaznaczony na zdjęciu?


  • Użytkownik archiwalny

    Witam.
    Tak właśnie kolego.

    Jak dobrze pamiętam, w drugim Tico w którym jeszcze nie mogę sprawdzić było odczuwalne podciśnienie i była różnica w pracy silnika jak np zdjąłem ten wężyk. W drugim Ticolotku nie odczuwam podciśnienia.



  • Witam.
    Tak właśnie kolego.
    Jak dobrze
    pamiętam, w drugim Tico w którym jeszcze nie mogę sprawdzić było odczuwalne
    podciśnienie i była różnica w pracy silnika jak np zdjąłem ten wężyk. W drugim
    Ticolotku nie odczuwam podciśnienia.

    A czy to podcisnienie bylo na biegu jalowym? Bo moze na jalowym jest slabo wyczuwalne


  • Użytkownik archiwalny

    Hejo.

    Hm No właśnie wydaje mi się że na jałowym powinno się czuć. HM jak sprawdza się ten siłownik na aparacie poprzez wciąganie powietrza przez wężyk to troszkę siły trzeba użyć a ja nawet na pod gazowaniu niezbyt czuje.


  • Użytkownik archiwalny

    Jak dobrze
    pamiętam, w drugim Tico w którym jeszcze nie mogę sprawdzić było odczuwalne
    podciśnienie i była różnica w pracy silnika jak np zdjąłem ten wężyk.

    Bo jest różnica w pracy silnika jeżeli zdejmiesz wężyk, sprawdzałem na zimnym silniku i wiadomo wtedy, że były wysokie obroty i wciągało palucha dosyć mocno, po ściągnięciu wężyka obroty spadały i zdawały się być niezbyt równe. Nie wiem jaka jest reakcja na silniku rozgrzanym aczkolwiek podciśnienie jest tam na 100%

    W drugim
    Ticolotku nie odczuwam podciśnienia.

    To znaczy, że coś jest skopane, może gdzieś po drodze walnięty jest wężyk


  • Użytkownik archiwalny

    No więc właśnie chodzi o to że wężyki mam sprawne. Różnicy w pracy silnika niema a i podciśnienie nie odczuwalne.


Log in to reply