Stale włączający się wentylator.
-
Znaczy jak napisałem wcześniej wentylator włącza się kiedy temperatura płynu osiągnie 95 stopni. Schładza silnik i powraca do temperatury poprawnej po czym po 2 minutach znowu i tak w kółko
A proszę mi napisać dlaczego temperatura płynu chłodzącego tak szybko wzrasta, jaka może być przyczyna? -
Znaczy jak
napisałem wcześniej wentylator włącza się kiedy temperatura płynu osiągnie 95
stopni. Schładza silnik i powraca do temperatury poprawnej po czym po 2 minutach
znowu i tak w kółkoMożliwe że ten termostat który wstawiłeś jest niesprawny albo płyn w chłodnicy już nie ma właściwości chłodzących.
-
A proszę mi napisać
dlaczego temperatura płynu chłodzącego tak szybko wzrasta, jaka może być przyczyna?Przyczyną może być również sam płyn.
-
Jak może płyn stracić wartości chłodzące Przecież do tego i starczy zwykła woda. Może po prostu chłodnica już jest mocno zatkana w środku i mniejsze ma właściwości oddawania ciepła. No i silnik bardziej się grzeje niż na nowej.
-
Jak może płyn
stracić wartości chłodzące Przecież do tego i starczy zwykła woda. Może po
prostu chłodnica już jest mocno zatkana w środku i mniejsze ma właściwości oddawania
ciepła. No i silnik bardziej się grzeje niż na nowej.Jak węże mają osad gruby i chłodnica to samo to juz dobrze nie będzie chłodziło przecież
-
Płyn chłodniczy, termostat, pompę wody, napinacz, rolka, sprężynka, pasek rozrządu wymieniałem w lutym 2011 więc przez 2 miesiące by się chyba nie skiepścił? Pozostawiam Waszej ocenie.
-
Płyn chłodniczy,
termostat, pompę wody, napinacz, rolka, sprężynka, pasek rozrządu wymieniałem w
lutym 2011 więc przez 2 miesiące by się chyba nie skiepścił? Pozostawiam Waszej
ocenie.Jakiej firmy termostat zamontowałeś?
-
Termostat firmy MERA Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Sp. z o.o. z Białegostoku. a tu stronka tej firmy www.termostat.pl
Zapomniałem dodać, że mam jeszcze często jak gaszę gorący silnik na benzynie, po przełączeniu z gazu, samozapłon. -
Jak kupiłeś nowy termostat to może byc niesprawny jak pisał wczesniej kolega. Zamontuj ten stary orginalny jak go masz jeszcze na próbe.
-
A ja z innej strony, na benzynie jest tak samo jak na gazie? Może magik gazownik tak mocno zubożył mieszankę, że silnik bardzo szybko się grzeje.
-
Dokładnie na PB i LPG tak się grzeje. W internecie wyczytałem, że to może być wina korka od chłodnicy i teraz czekam, aż mi kolega pożyczy na rozgrzanie silnika... Napiszę jakie efekty...
-
Witam ponownie! Poniosłem klęskę! To nie korek od chłodnicy! Obecnie temperatura otoczenia powoduje, że jazda w mieście to praktycznie jazda na pionowej wskazówce z włączonym wentylatorem na chwilkę chłodzącym silnik
Wymienię filtr oleju i sam olej, bo w listopadzie 2009 zalałem świece i gazowałem tikacza, z którego poszedł dym. Mam LPG i miejsce na wylot powietrza po lewej stronie mam otwarty i stamtąd poszedł dym.
Ps. Proszę napiszcie mi jakie są objawy i jak sprawdzić czy uszczelka pod głowicą jest walnięta.
Pozdrawiam! -
Mam jeszcze pytanie: jeżeli chcę wyjąć na chwilę i sprawdzić sprawność termostatu to też muszę spuszczać płyn z chłodnicy... ? Dziekuję za odpowiedź
-
Mam jeszcze
pytanie: jeżeli chcę wyjąć na chwilę i sprawdzić sprawność termostatu to też muszę
spuszczać płyn z chłodnicy... ? Dziekuję za odpowiedźKilka wątków niżej...poczytaj KLIK
-
Był temat o przegrzewaniu się silnika i dużo tam pisałam można wiedzieć co się stało z tym tematem. Sorki za off, ale liczyłam na jakieś podpowiedzi co do możliwych usterek a tu tematu nie ma, został usunięty.