Pyatnie co do ceny elementów gaźnika.
-
podejrzewam że coś
walnęłoA sprawdziłeś działanie twojego termoelementu woskowego i prawidłowość ustawienia przepustnicy rozruchowej ?
-
A sprawdziłeś
działanie twojego termoelementu woskowego i prawidłowość ustawienia przepustnicy
rozruchowej ?mam poprzestawiane te dźwigienki od przepustnicy rozruchowej
a jak się sprawdza element woskowy i poprawność jego działania ?
auto ma przejechane 140 000km z czego 70 000 na LPG dlatego jestem zdecydowany nawet na regenerowany
myślisz, że się obędzie ? Widziałem, że na innych tematach pomagałeś odnośnie tego ustawienia przepustnicy rozruchowej może jakiś opis ze zdjęciami by się udało zrobić ? ale czy to wystarczy do prawidłoego działania?
w następnym tygodniu Tico stoi i mogę wtedy w nim podłubać tylko czy jest sens ?acha i dzisiaj miałem kolejny odjaw jakby się auto zalewało gazem, obroty nagle się podnosiły i jak dawałem gazu to przygasał, chyba to wina tej przepustnicy rozruchowej pewnie cały czas jeżdżę na ssaniu
przedborzak pytałem na złomie i koleś miał z 2 albo 3 gaźniki ale mówił że już sprawdzał jeden taki na miejscu przekładał i patrzył i była kiszka tak że nie wiadomo co się kupi na allegro
te regenerowane niby są rozbierane czyszczone i wymieniane są te rzeczy które tego wymagają i następnie ustawiane niby w samochodzie -
W tym temacie masz opisane co trzeba zrobić, żeby dobrze ustawić ssanie http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=72645&Number=941946#Post941946
-
W tym temacie masz
opisane co trzeba zrobić, żeby dobrze ustawić ssanie
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=72645&Number=941946#Post941946tak widziałem ten temat i mniej więcej wiem jak to zrobić czyli wycofać zębatkę i nakręcić małe kółko tak, żeby te nacięcia się pokryły czy jakoś tak jak tam jest to pokazane na zdjeciach.
chodzi mi tylko jeszcze o to czy gaźnik po 140kkm jest już tak zjechany, że trzeba go regenerować czy wystarczy tylko ta regulacja ?
-
chodzi mi tylko
jeszcze o to czy gaźnik po 140kkm jest już tak zjechany, że trzeba go regenerować
czy wystarczy tylko ta regulacja ?Nikt z nas nie siedzi w twoim gazniku, wiec skad mamy wiedziec Jesli pracuje poprawnie, nie ma sensu regenerowac.
-
mam poprzestawiane
te dźwigienki od przepustnicy rozruchowejNo to trzeba to wszystko poustawiać i wyregulować.
a jak się sprawdza
element woskowy i poprawność jego działania ?Podgrzać jego kapsułę obserwując jednocześnie ustawienie przepustnicy rozruchowej
i korygować na bierząco nieprawidłowości.auto ma przejechane
140 000km z czego 70 000 na LPG dlatego jestem zdecydowany nawet na regenerowany
myślisz, że się obędzie ?Musiał bym mieć twój gaźnik i wszystko poustawiać i wyregulować.
Widziałem, że na innych tematach pomagałeś odnośnie tego ustawienia
przepustnicy rozruchowej może jakiś opis ze zdjęciami by się udało zrobić ? ale czy
to wystarczy do prawidłoego działania?Jedyną usterką której nie da sie usunąć w warunkach domowych jest luz osi przepustnic
(wyrobienie) w korpusie gaźnika(droga przedostawania sie fałszywego powietrza).
Resztę można wykonać we własnym zakresie.w następnym
tygodniu Tico stoi i mogę wtedy w nim podłubać tylko czy jest sens ?
acha i dzisiaj
miałem kolejny odjaw jakby się auto zalewało gazem, obroty nagle się podnosiły i jak
dawałem gazu to przygasał, chyba to wina tej przepustnicy rozruchowej pewnie cały
czas jeżdżę na ssaniuMoże któryś z elektrozaworów nie odcina LPG lub Pb ?
pytałem na złomie i koleś miał z 2 albo 3 gaźniki ale mówił że już sprawdzał jeden >taki na miejscu przekładał i patrzył i była kiszka tak że nie wiadomo co się kupi na allegro
te regenerowane
niby są rozbierane czyszczone i wymieniane są te rzeczy które tego wymagają i
następnie ustawiane niby w samochodzieWadą wielu gaźników jest ich całowite rozregulowanie i wymaga generalnego przeglądu.
W samochodzie można ustawiać już przygotowane i wstępnie wyregulowane gaźniki. -
na benzynie auto też nie działa prawidłowo dlatego decyzja podjęta
w przyszłym tygodniu wyjmę gaźnik przeczyszczę wymyję i spróbuję poustawiać tą zębatkęzawór PCV tez kupię bo wczoraj go sprawdzałem i coś tam troszkę bo troszkę, ale przepuszcza
kupie jeszcze palec i kopułkę bo wymiana nie zaszkodzi, a stare są i nie drogie
-
w przyszłym
tygodniu wyjmę gaźnik przeczyszczę wymyję i spróbuję poustawiać tą zębatkęŻyczę powodzenia !
-
no i nie wytrzymałem i wyjąłem gaźnik
-
no i nie wytrzymałem i wyjąłem gaźnik
To teraz możesz już wszystko zrobić w domku
Nie zapomnij przygotować sobie potrzebne uszczelki,
i coś do mycia gaźnika. Czy masz sprężarkę aby po czyszczeniu przedmuchać wszystkie kanały i dysze ? -
To teraz możesz już
wszystko zrobić w domku
Nie zapomnij
przygotować sobie potrzebne uszczelki,
i coś do mycia
gaźnika. Czy masz sprężarkę aby po czyszczeniu przedmuchać wszystkie kanały i dysze
?
uszczelki kupiłemsiedzę sobie właśnie w domu i kręcę tymi śrubkami
ta śrubka z kontrą musi być u mnie prawie cała wkręcona, żeby ustawić to tak jak ma być czyli żeby w stanie zimnym była ta klapka lekko domykana mam nadzieję, że to nie problemco jeszcze przy okazji przeczyścić ?
coś odkręcać ? jakieś dysze są albo coś takiego ?po sprężarkę chyba skoczę do sąsiada bo ma taką małą
a czyściłem w sprayu takim środkiem do czyszczenia gaźnikówno i zrobione
dziekuję zaangażowanym za pomocjak na szybko sprawdziłem to teraz jest ok, ale jeszcze jutro na spokojnie sprawdzę czy wszystko gra
na pewno coś jest nie tak na benzynie
muszę jej zatankować trochę bo chyba jest mało i wtedy zrobić testy, a jak się uda to tylko tak zrobię żeby podjechać na stację diagnostyczną i podpiąć pod analizatorna samym końcu montażu zauważyłem że mam nie podpięty jeden przewód z lewej strony jak stoimy przodem do samochodu
jest to taki przewó gumowy w oplocie materiałowym
-
oczyściłem gaźnik preparatem do tego stworzonym i po przełączeniu na benzynę nie jest tak jakoś super
dźwigienka działa prawidłowo czyli po nagrzaniu odchodzi od rolki, ale oborty są jakieś dziwne
nie mogę ustawić obrotów niskich bo jak nawet podkręcę śrubkę od niskich obrotów to są albo za wysokie albo jak ją trochę zmniejszę to prawie nikną.
nie wiem co się dzieje i chyba muszę podjechać na analizator spalin i wyregulować mieszankę bo moze cś tam jest poprzestawiane.gaźnik czyściłem preparatem ale nie ruszałem żadnych śrubek nie widziałem tam nawet za bardzo niczego co można bylo by wykręcić jakichś dych czy czegoś podobnego
nie rozpoławiałem gaźnika więc moze cośjest w środku gaźnika -
Mnie też to czeka za jakiś czas. Ktoś mądry mi powiedział , że jeśli robisz to do siebie to lepiej cały rozebrać i cały wyczyścić. Powiedz mi czego używałeś do mycia gaźnika? tzn jakiej chemii??
-
Mnie też to czeka
za jakiś czas. Ktoś mądry mi powiedział , że jeśli robisz to do siebie to lepiej
cały rozebrać i cały wyczyścić. Powiedz mi czego używałeś do mycia gaźnika? tzn
jakiej chemii??
są środki w sklepach motoryzacyjnych w sprayu typowo do czyszczenia gaźnikówteraz chyba faktycznie robiorę go jeszcze raz i wyczyszczę ponownie oraz wymienię przewody gumowe na nowe bo ponoć też jak gdzies jakiś jest pęknięty a jest to niezauważalna dziurka to mogę być jaja
-
gaźnika nie rozbierałem, ale pojechałem na diagnostykę i ustawiłem mieszankę na benzynie i już było fajnie, później do gaziarzy ustawiłem reduktor i chodzi na gazie bajecznie
ale oczywiście jest jedno ale
chyba przestaje działać elektrozawór na reduktorze bo co jakiś czas nagle dusi się na gazie nie chce jechać, po kilku próbach zapalenia albo przełączeniu na benzynę i znów na gaz działa normalnie więc to chyba to