Dobry warsztat w krakowie do regulacji zapłonu i gaźnika ?
-
Jaki jest Twój symbol ? Ja mam l-a-r-s-2-1 Kiedy możemy się połączyć ? Może w niedzielę
21.11 o godz. np. 15.00 ?Z tego co czytałem na forum to wynika, że znasz się bardzo na gaźnikach Tico i mam pytanie czy znalazł byś trochę czasu żeby kiedyś ze mną pogadać na Skype?
-
Kiedyś u niego regulowałem gaźnik wziął 100 zł za regulację gaźnika na benzynie oraz na gazie. Gość się dosyć dobrze zna i chyba dobrze reguluje.
http://www.zumi.pl/72693,Gaznik_Serwis-Gaz,Krakow,firma.html
-
dzięki za linka a co do pomocy lars to wielkie dzięki naprowadził mnie od czego mam zacząć
mądrego zawsze warto posłuchać
-
Z tego co czytałem
na forum to wynika, że znasz się bardzo na gaźnikach Tico i mam pytanie czy znalazł
byś trochę czasu żeby kiedyś ze mną pogadać na Skype?Chętnie się podzielę tym co wiem. Mój nick Skyp'a l-a-r-s-2-1.Teraz jestem włączony.
-
dzięki pomocy Lars wyregulowałem sobie tiko że na razie chodzi dobrze wielkie dzięki i szacun dla dziadka
-
Witam po dłuższej przerwie mam pytanko małe otóż byłem niedawno na przeglądzie rejestracyjnym i wszystko jest oki oprócz jednej rzeczy a mianowicie chodzi o gaźnik po ostatnich regulacjach jakie robiłem na oko (parę miesięcy temu) silnik pracuje równo pali ok więc niema się do czego przyczepić ale! pan na diagnostyce podłączył mi analizator spalin i powiedział że mam przekroczone co2 dziesięciokrotnie ;/ normalnie dowód mi chciał zabrać ale obyło się bez takich tam - i teraz pytanko czy sam mogę jakoś to obniżyć kręcąc śrubkami (zdaje sobie sprawę że proste to nie jest i mogę nie podołać) czy muszę jechać do jakiegoś warsztatu i dopiero tam mi to wyregulują. Jeśli już mam jechać to może ktoś w Krakowie podpowie gdzie do jakiego mechanika żeby niezdar kasy a zrobił swoje za rozsądną cenę
z góry dzięki za porady
-
Witam po dłuższej
przerwie mam pytanko małe otóż byłem niedawno na przeglądzie rejestracyjnym i
wszystko jest oki oprócz jednej rzeczy a mianowicie chodzi o gaźnik po ostatnich
regulacjach jakie robiłem na oko (parę miesięcy temu) silnik pracuje równo pali ok
więc niema się do czego przyczepićNa oko to chłop w szpitalu umarł
Nie ma szans dobrze ustawić takim sposobem skład mieszankiale! pan na diagnostyce podłączył mi analizator
spalin i powiedział że mam przekroczone co2 dziesięciokrotnie ;/ normalnie dowód mi
chciał zabrać ale obyło się bez takich tam -Na pewno CO2,a nie CO?
i teraz pytanko czy sam mogę jakoś to
obniżyć kręcąc śrubkami (zdaje sobie sprawę że proste to nie jest i mogę nie
podołać) czy muszę jechać do jakiegoś warsztatu i dopiero tam mi to wyregulują.Potrzebny jest do tego analizator spalin,żeby odpowiednio ustawić skład mieszanki
CO ma być poniżej 0,5%
HC ma być poniżej 100ppm
Tak to wygląda od strony norm. -
heh może i CO pomyliło mi się z CO2 bo mam akwarium i kupuje butle aby dokarmiać roślinki co do oka wiem o co chodzi ale czasami można to zrobić na bazie innego gaźnika obliczyć ilość wkręceń śrubki itp żeby dopasować w miarę a z drugiej strony czy przy takim CO można długo jeździć i jak to wpływa na silnik?
pewnie nie będzie innej możliwości jak udać się na regulacje tylko jeszcze gdzie dzwoniłem do najbliższego MCM daewoo i maja popsuty analizator więc muszę szukać gdzieś indziej
-
heh może i CO
pomyliło mi się z CO2 bo mam akwarium i kupuje butle aby dokarmiać roślinki co
do oka wiem o co chodzi ale czasami można to zrobić na bazie innego gaźnika obliczyć
ilość wkręceń śrubki itp żeby dopasować w miarę a z drugiej strony czy przy takim
CO można długo jeździć i jak to wpływa na silnik?Zbyt bogata mieszanka i nie spalane paliwo.Jeśli masz katalizator to możesz go uszkodzić.
pewnie nie będzie
innej możliwości jak udać się na regulacje tylko jeszcze gdzie dzwoniłem do
najbliższego MCM daewoo i maja popsuty analizator więc muszę szukać gdzieś indziejJa regulacje na analizatorze robię na stacji diagnostycznej
-
katalizatora dawno niema a regulacja hm pewnie podjadę po majówce gdzieś na stacje mam nadziej że uda się znaleźć normalnych gości.