Dobry warsztat w krakowie do regulacji zapłonu i gaźnika ?
-
z góry dzięki za pomoc
Z Twojego profilu nie wynika co potrafisz sam zrobić przy obsłudze Tico,jaki jest Twój zawód, np. czy dasz radę samodzielnie ustawić luzy zaworowe, ewentualnie co dasz radę zrobić samodzielnie. Napisz coś więcej na ten temat to będzie łatwiej coś radzić.
Czy masz zainstalowanego Skype'a ? -
Co do obsługi to sporo znam się na mechanice ponieważ miałem już kilka aut jednym z nich był wv golf w którym rozbierałem silnik wymieniałem pierścienie panewki i wiele innych rzeczy ogólnie sam grzebie w autach bo mechanikom nie ufam chyba że robota mnie przerasta wtedy oddaje do warsztatu, mam obecnie opla vectre 2.5 v6 no i tu raczej poważniejsze sprawy robię u mechanika, wymiana klocków tarcz czy innych prostszych rzeczy oczywiście robię sam . Tico ma moja żona ja prawie w ogóle nie jeżdżę nim chyba że coś sie dzieje to wtedy wsiadam i szukam usterki. Obecnie udało mi się jakoś to ustabilizować prace silnika ale tak czy inaczej musze pojechać niech mi ustawią zapłon i sprawdza parametry na gaźniku. Znalazłem gościa co mi ustawi zapłon za 20 zł - wcześniej jak dzwoniłem do innego warsztatu to zażyczyli sobie 90 zł myślałem ze z butów wyskoczę a gościa do regulacji gaźnika tez znalazłem ale jeszcze nie byłem i nie wiem ile zaśpiewa mi za ustawienie. Co do skypa owszem mam
-
Co do skypa owszem mam
Jaki jest Twój symbol ? Ja mam l-a-r-s-2-1 Kiedy możemy się połączyć ? Może w niedzielę
21.11 o godz. np. 15.00 ? -
nick skypa wpisałem w profil i gg tez niedziela ok powinienem być w domku w razie czego napisze na czata (skype) lub do mnie naklikaj to się zgadamy
pozdrawiam Adam
-
Jaki jest Twój symbol ? Ja mam l-a-r-s-2-1 Kiedy możemy się połączyć ? Może w niedzielę
21.11 o godz. np. 15.00 ?Z tego co czytałem na forum to wynika, że znasz się bardzo na gaźnikach Tico i mam pytanie czy znalazł byś trochę czasu żeby kiedyś ze mną pogadać na Skype?
-
Kiedyś u niego regulowałem gaźnik wziął 100 zł za regulację gaźnika na benzynie oraz na gazie. Gość się dosyć dobrze zna i chyba dobrze reguluje.
http://www.zumi.pl/72693,Gaznik_Serwis-Gaz,Krakow,firma.html
-
dzięki za linka a co do pomocy lars to wielkie dzięki naprowadził mnie od czego mam zacząć
mądrego zawsze warto posłuchać
-
Z tego co czytałem
na forum to wynika, że znasz się bardzo na gaźnikach Tico i mam pytanie czy znalazł
byś trochę czasu żeby kiedyś ze mną pogadać na Skype?Chętnie się podzielę tym co wiem. Mój nick Skyp'a l-a-r-s-2-1.Teraz jestem włączony.
-
dzięki pomocy Lars wyregulowałem sobie tiko że na razie chodzi dobrze wielkie dzięki i szacun dla dziadka
-
Witam po dłuższej przerwie mam pytanko małe otóż byłem niedawno na przeglądzie rejestracyjnym i wszystko jest oki oprócz jednej rzeczy a mianowicie chodzi o gaźnik po ostatnich regulacjach jakie robiłem na oko (parę miesięcy temu) silnik pracuje równo pali ok więc niema się do czego przyczepić ale! pan na diagnostyce podłączył mi analizator spalin i powiedział że mam przekroczone co2 dziesięciokrotnie ;/ normalnie dowód mi chciał zabrać ale obyło się bez takich tam - i teraz pytanko czy sam mogę jakoś to obniżyć kręcąc śrubkami (zdaje sobie sprawę że proste to nie jest i mogę nie podołać) czy muszę jechać do jakiegoś warsztatu i dopiero tam mi to wyregulują. Jeśli już mam jechać to może ktoś w Krakowie podpowie gdzie do jakiego mechanika żeby niezdar kasy a zrobił swoje za rozsądną cenę
z góry dzięki za porady
-
Witam po dłuższej
przerwie mam pytanko małe otóż byłem niedawno na przeglądzie rejestracyjnym i
wszystko jest oki oprócz jednej rzeczy a mianowicie chodzi o gaźnik po ostatnich
regulacjach jakie robiłem na oko (parę miesięcy temu) silnik pracuje równo pali ok
więc niema się do czego przyczepićNa oko to chłop w szpitalu umarł
Nie ma szans dobrze ustawić takim sposobem skład mieszankiale! pan na diagnostyce podłączył mi analizator
spalin i powiedział że mam przekroczone co2 dziesięciokrotnie ;/ normalnie dowód mi
chciał zabrać ale obyło się bez takich tam -Na pewno CO2,a nie CO?
i teraz pytanko czy sam mogę jakoś to
obniżyć kręcąc śrubkami (zdaje sobie sprawę że proste to nie jest i mogę nie
podołać) czy muszę jechać do jakiegoś warsztatu i dopiero tam mi to wyregulują.Potrzebny jest do tego analizator spalin,żeby odpowiednio ustawić skład mieszanki
CO ma być poniżej 0,5%
HC ma być poniżej 100ppm
Tak to wygląda od strony norm. -
heh może i CO pomyliło mi się z CO2 bo mam akwarium i kupuje butle aby dokarmiać roślinki co do oka wiem o co chodzi ale czasami można to zrobić na bazie innego gaźnika obliczyć ilość wkręceń śrubki itp żeby dopasować w miarę a z drugiej strony czy przy takim CO można długo jeździć i jak to wpływa na silnik?
pewnie nie będzie innej możliwości jak udać się na regulacje tylko jeszcze gdzie dzwoniłem do najbliższego MCM daewoo i maja popsuty analizator więc muszę szukać gdzieś indziej
-
heh może i CO
pomyliło mi się z CO2 bo mam akwarium i kupuje butle aby dokarmiać roślinki co
do oka wiem o co chodzi ale czasami można to zrobić na bazie innego gaźnika obliczyć
ilość wkręceń śrubki itp żeby dopasować w miarę a z drugiej strony czy przy takim
CO można długo jeździć i jak to wpływa na silnik?Zbyt bogata mieszanka i nie spalane paliwo.Jeśli masz katalizator to możesz go uszkodzić.
pewnie nie będzie
innej możliwości jak udać się na regulacje tylko jeszcze gdzie dzwoniłem do
najbliższego MCM daewoo i maja popsuty analizator więc muszę szukać gdzieś indziejJa regulacje na analizatorze robię na stacji diagnostycznej
-
katalizatora dawno niema a regulacja hm pewnie podjadę po majówce gdzieś na stacje mam nadziej że uda się znaleźć normalnych gości.