Dobry warsztat w krakowie do regulacji zapłonu i gaźnika ?


  • Użytkownik archiwalny

    Witam,
    przeglądając forum nie mogłem się doszukać jakiegoś godnego polecenia warsztatu w Krakowie - mam problem z zapłonem i gaźnikiem, trochę kombinowałem z ustawieniami i chyba przesadziłem teraz przydał by się jakiś fachowiec który ustawił by mi to jak należny bo wydaje mi się że klepie pod pokrywa zaworów a o nie równej pracy silnika nie wspomnę na dodatek nie mam obrotomierza i nie wiem w jakim zakresie pozostawić obroty biegu jałowego. Jako że były nie równe i trzepało całym silnikiem zacząłem mieszać zapłonem potem składem mieszanki i wolnymi obrotami w efekcie nie wiem czy jest teraz prawidłowo ustawione - silnik pracuje w miarę równo ale na moje oko nie jest dobrze ;/ i w dodatku sporo pali dlatego chwiałbym podjechać do jakiegoś warsztatu który polecacie w Krakowie. Dodam że tiko mam od 2006 roku i przez ten okres wymieniłem tylko świece i kable bo silnik pracował nie równo ale nic to nie pomogło ruszyłem zapłonem też nic nie pomogło i tak jeździłem ze 3 lata jakiś czas temu zacząłem się bawić zapłonem bo zaczynał szarpać pokręciłem i jakby pomogło ale nierówne obroty były nadal teraz jakby się wszystko zaczęły już dobitnie pogarszać więc zacząłem kręcić w gaźniku i chyba nic to nie dało jedynie co to teraz mogę się nabawić większego spalania czy wypalania gniazd zaworów lub innych nie koniecznie potrzebnych rzeczy. Mam nadzieje że może polecicie kogoś dobrego znającego się na tych autach.

    z góry dzięki za pomoc


  • Użytkownik archiwalny

    z góry dzięki za pomoc

    Z Twojego profilu nie wynika co potrafisz sam zrobić przy obsłudze Tico,jaki jest Twój zawód, np. czy dasz radę samodzielnie ustawić luzy zaworowe, ewentualnie co dasz radę zrobić samodzielnie. Napisz coś więcej na ten temat to będzie łatwiej coś radzić.
    Czy masz zainstalowanego Skype'a ?


  • Użytkownik archiwalny

    Co do obsługi to sporo znam się na mechanice ponieważ miałem już kilka aut jednym z nich był wv golf w którym rozbierałem silnik wymieniałem pierścienie panewki i wiele innych rzeczy ogólnie sam grzebie w autach bo mechanikom nie ufam chyba że robota mnie przerasta wtedy oddaje do warsztatu, mam obecnie opla vectre 2.5 v6 no i tu raczej poważniejsze sprawy robię u mechanika, wymiana klocków tarcz czy innych prostszych rzeczy oczywiście robię sam . Tico ma moja żona ja prawie w ogóle nie jeżdżę nim chyba że coś sie dzieje to wtedy wsiadam i szukam usterki. Obecnie udało mi się jakoś to ustabilizować prace silnika ale tak czy inaczej musze pojechać niech mi ustawią zapłon i sprawdza parametry na gaźniku. Znalazłem gościa co mi ustawi zapłon za 20 zł - wcześniej jak dzwoniłem do innego warsztatu to zażyczyli sobie 90 zł myślałem ze z butów wyskoczę a gościa do regulacji gaźnika tez znalazłem ale jeszcze nie byłem i nie wiem ile zaśpiewa mi za ustawienie. Co do skypa owszem mam


  • Użytkownik archiwalny

    Co do skypa owszem mam

    Jaki jest Twój symbol ? Ja mam l-a-r-s-2-1 Kiedy możemy się połączyć ? Może w niedzielę
    21.11 o godz. np. 15.00 ?


  • Użytkownik archiwalny

    nick skypa wpisałem w profil i gg tez niedziela ok powinienem być w domku w razie czego napisze na czata (skype) lub do mnie naklikaj to się zgadamy

    pozdrawiam Adam


  • Użytkownik archiwalny

    Jaki jest Twój symbol ? Ja mam l-a-r-s-2-1 Kiedy możemy się połączyć ? Może w niedzielę
    21.11 o godz. np. 15.00 ?

    Z tego co czytałem na forum to wynika, że znasz się bardzo na gaźnikach Tico i mam pytanie czy znalazł byś trochę czasu żeby kiedyś ze mną pogadać na Skype?


  • Użytkownik archiwalny

    Kiedyś u niego regulowałem gaźnik wziął 100 zł za regulację gaźnika na benzynie oraz na gazie. Gość się dosyć dobrze zna i chyba dobrze reguluje.

    http://www.zumi.pl/72693,Gaznik_Serwis-Gaz,Krakow,firma.html


  • Użytkownik archiwalny

    dzięki za linka a co do pomocy lars to wielkie dzięki naprowadził mnie od czego mam zacząć

    mądrego zawsze warto posłuchać


  • Użytkownik archiwalny

    Z tego co czytałem
    na forum to wynika, że znasz się bardzo na gaźnikach Tico i mam pytanie czy znalazł
    byś trochę czasu żeby kiedyś ze mną pogadać na Skype?

    Chętnie się podzielę tym co wiem. Mój nick Skyp'a l-a-r-s-2-1.Teraz jestem włączony.


  • Użytkownik archiwalny

    dzięki pomocy Lars wyregulowałem sobie tiko że na razie chodzi dobrze wielkie dzięki i szacun dla dziadka


  • Użytkownik archiwalny

    Witam po dłuższej przerwie mam pytanko małe otóż byłem niedawno na przeglądzie rejestracyjnym i wszystko jest oki oprócz jednej rzeczy a mianowicie chodzi o gaźnik po ostatnich regulacjach jakie robiłem na oko (parę miesięcy temu) silnik pracuje równo pali ok więc niema się do czego przyczepić ale! pan na diagnostyce podłączył mi analizator spalin i powiedział że mam przekroczone co2 dziesięciokrotnie ;/ normalnie dowód mi chciał zabrać ale obyło się bez takich tam - i teraz pytanko czy sam mogę jakoś to obniżyć kręcąc śrubkami (zdaje sobie sprawę że proste to nie jest i mogę nie podołać) czy muszę jechać do jakiegoś warsztatu i dopiero tam mi to wyregulują. Jeśli już mam jechać to może ktoś w Krakowie podpowie gdzie do jakiego mechanika żeby niezdar kasy a zrobił swoje za rozsądną cenę

    z góry dzięki za porady


  • Użytkownik archiwalny

    Witam po dłuższej
    przerwie mam pytanko małe otóż byłem niedawno na przeglądzie rejestracyjnym i
    wszystko jest oki oprócz jednej rzeczy a mianowicie chodzi o gaźnik po ostatnich
    regulacjach jakie robiłem na oko (parę miesięcy temu) silnik pracuje równo pali ok
    więc niema się do czego przyczepić

    Na oko to chłop w szpitalu umarł
    Nie ma szans dobrze ustawić takim sposobem skład mieszanki

    ale! pan na diagnostyce podłączył mi analizator
    spalin i powiedział że mam przekroczone co2 dziesięciokrotnie ;/ normalnie dowód mi
    chciał zabrać ale obyło się bez takich tam -

    Na pewno CO2,a nie CO?

    i teraz pytanko czy sam mogę jakoś to
    obniżyć kręcąc śrubkami (zdaje sobie sprawę że proste to nie jest i mogę nie
    podołać) czy muszę jechać do jakiegoś warsztatu i dopiero tam mi to wyregulują.

    Potrzebny jest do tego analizator spalin,żeby odpowiednio ustawić skład mieszanki
    CO ma być poniżej 0,5%
    HC ma być poniżej 100ppm
    Tak to wygląda od strony norm.


  • Użytkownik archiwalny

    heh może i CO pomyliło mi się z CO2 bo mam akwarium i kupuje butle aby dokarmiać roślinki co do oka wiem o co chodzi ale czasami można to zrobić na bazie innego gaźnika obliczyć ilość wkręceń śrubki itp żeby dopasować w miarę a z drugiej strony czy przy takim CO można długo jeździć i jak to wpływa na silnik?

    pewnie nie będzie innej możliwości jak udać się na regulacje tylko jeszcze gdzie dzwoniłem do najbliższego MCM daewoo i maja popsuty analizator więc muszę szukać gdzieś indziej


  • Użytkownik archiwalny

    heh może i CO
    pomyliło mi się z CO2 bo mam akwarium i kupuje butle aby dokarmiać roślinki co
    do oka wiem o co chodzi ale czasami można to zrobić na bazie innego gaźnika obliczyć
    ilość wkręceń śrubki itp żeby dopasować w miarę a z drugiej strony czy przy takim
    CO można długo jeździć i jak to wpływa na silnik?

    Zbyt bogata mieszanka i nie spalane paliwo.Jeśli masz katalizator to możesz go uszkodzić.

    pewnie nie będzie
    innej możliwości jak udać się na regulacje tylko jeszcze gdzie dzwoniłem do
    najbliższego MCM daewoo i maja popsuty analizator więc muszę szukać gdzieś indziej

    Ja regulacje na analizatorze robię na stacji diagnostycznej


  • Użytkownik archiwalny

    katalizatora dawno niema a regulacja hm pewnie podjadę po majówce gdzieś na stacje mam nadziej że uda się znaleźć normalnych gości.


Log in to reply