Uturbione tico???
-
To w takim razie ma dobrą przyczepność na tych laćkach jak na tą moc x) No i przecież jak sie wjeżdża na rondo to można tak dodać gazu, że wciska w fotel a z ronda nie wylecimy tylko jak po szynach xD
-
Nie wiem jak u Ciebie w okręgu ale u nas ciężko o cokolwiek powalczyć seryjnym autem niestety. na całym kjs jak jest z 50-60 załóg to może 3-5 to seryjne samochody. w klasie z tico jak wiadomo jeżdżą maluchy w których niewielkim kosztem można podnieść moc do tych 50km i raczej więszkość z tego korzysta ale grunt to dobra zabawa
Zgadzam się, początkowo jak startowałem w 2002 roku była to dla większości zabawa i ja też tak do tego podchodziłem. Z biegiem czasu niestety większość zaczęła traktować to wszystko, jak wyścigi o mistrzostwo świata i atmosfera się sukcesywnie psuła. Co ciekawe, "starzy" zawodnicy nadal podchodzili do startów "normalnie" gdy nowi byli zacięci i nie można było z nimi złapać kontaktu. Ci nowi kupowali często stare samochody o dużych mocach, wyrzucali ze środka wszystko co się da, inwestowali w zawieszenie, hamulce itp. i robili sobie rajdówki. Mi na początku to nawet się podobało i miałem niezły ubaw, gdy moim standardowym Tico wygrywałem z tymi Golfami, Cyvicami itp. Widziałem niejednokrotnie, jak ukradkiem przyglądali się mojemu DU i zastanawiali się, gdzie tu jest "haczyk". Największą jednak satysfakcję miałem wygrywając praktycznie zawsze z Klaudią Podkalicką, która startowała rajdówką Megane 2000, a później Kia Picanto (tym samym co w startach w Kia Picanto Cup).
Ponieważ starty traktowałem hobbystycznie, a jednocześnie wiedziałem, że aby cokolwiek więcej zwojować musiałbym zainwestować w przeróbki Tico albo w nowe (inne) auto dlatego po 4 latach startów postanowiłem sobie dać spokój.Co do seryjnego Tico, to przez długie lata obserwowałem poczynania jednej załogi z Poznania (chłopak z dziewczyną), którzy jeździli fioletowym Tico z całkiem dobrym skutkiem (niestety nie wygrywali). Kiedyś widziałem ich w Szczecinie w ramach Rajdu Magnolii i powiem szczerze, że przynajmniej po wstępnych oględzinach samochód wyglądał jak seryjny i po samej jeździe nie było widać, aby było specjalnie przerobione do startów
Oczywiście zgadzam się z Tobą, że nie dysponując naprawdę dobrym autem w obecnych czasach już dużo się nie zwojuje, same umiejętności to za mało
-
Nie sądzę, zobacz
że gdy rusza (dość dynamicznie)Co do dźwięku pracy
silnika, myślę że jest prawdziwy,jest to prawdziwy dzwiek V8 z ostrymi walkami i sporej wielkosci gaznikami
Można też zobaczyć
na rondzie, gdy jadąc już z określoną prędkością następuje gwałtowne wciśnięcie
podróżujących w fotele.yhym pokazac ci jak mmoje 75km wgniata w fotele?
zerknij na filmiki parucha
-
yhym pokazac ci jak mmoje 75km wgniata w fotele?
....Przyznaję, sprytnie zacytowałeś moje wypowiedzi "przeoczając" fakt gwałtownego wzrostu prędkości Tico na jezdni bez widocznego przyspieszenia filmiku (przynajmniej ja nie zauważyłem, aby samochody jadące z przeciwnej strony również gwałtownie przyspieszyły).
Czyżby Twoje 75KM też to potrafiły
Przynajmniej w Tico przy seryjnym silniku nie osiąga się takiego efektuCo do dźwięku silnika, to bym nie był taki pewny.
Poniżej na filmiku słychać kolejne brzmienie silnika Tico - czyżby to też był podkład z innego auta -
Jakby mój tak przyspieszał to by było pięknie
-
No widzisz ten twój haczyk był w niskiej masie auta. To że wygrywałeś z golfami i starymi hondami to nic zwyczajnego taka golfina III z silnikiem 1.4 to jakieś 60km na 1 tonę masy to ma przyspieszenie ślimaka , zresztą były jeszcze golfy II i III wersję "gt" z silnikiem 1.8 (90KM) muły bagienne, z tych modeli to dopiero golf III 1.9 TDI (110KM i około 220Nm) chipnięty na jakieś 125KM(260Nm) idzie jak szalony . Reszta tego benzynowego szajsu poniżej 2.0 nadaje się do jazdy po zakupy do marketu a pali przy tym jak mały czołg.
Mając tico, wiem że mogę zaskoczyć dresa w golfie II, III 1.6 badz w bmw 316 ruszając spod świateł tak do 60,70km/h, dalej to ja wącham spaliny. Sam kombinowałem se swapem silnika od matiza, ale tico jest moim osiołkiem roboczym i nie wyobrażam sobie dojeżdzania do pracy autobusem. Zresztą koszt swapowania to nie tylko sam silnik+ ew. elektronika lecz i hamulce, zawieszenie itp. Gratuluje tym którzy mają czas i pieniądz aby przerabiać takie autka
-
Sharky - ten drugi filmik to typowy dźwięk silnika 3 cylindrowego, pewnie jeszcze jakis wydech przelot, a ten pierwszy to jak MOKRY napisał - V8 na ostrych wałkach i porządnych gaźnikach
-
Mi też chód silnika białego Tico wydaje się za bardzo "studyjny"
Możesz ocenić, co to za silnik słyszalny ze środka kabiny pod koniec tego filmiku nagrany kamerą przez pasażera jadącego z przodu?O jeśli pierwsze dźwięki mogą być podłożone, o tyle sądzę, że te nagrane kamerą ze środka samochodu są prawdziwe.
-
Też V8, ale przytłumiony dźwięk
Bez problemu do wykonania jak ktoś się troszkę zna na obróbce dźwięku -
Dla porównania podaję link do podobnego dźwięku i to powinno wyjaśnić sprawę
-
Jest możliwe takie TICO, co naprawdę wciska w fotel, (bez foto montażu i podkładania dźwięku), ale przeróbki jakie trzeba dokonać, dyskwalifikują go do normalnej jazdy. Napęd na tył, zapewne most, zawieszenie z tyłu z innego auta, silnik również z tyłu zamiast tylnych siedzeń i zbiornik paliwa w środku Musi być głośno w kabinie.
Z tyłu ciemne szyby i z zewnątrz normalne TICO
Oto przykład:
Osiągi imponujące
-
Mi też chód silnika
białego Tico wydaje się za bardzo "studyjny"podobne prawda ?
-
No te Tico z silnikiem z tyłu ładnie lata Szkoda, że projekt Tico z silnikiem G13B nie udał się...
-
Z tyłu to i do malucha wstawiali 2.5 litra. Rzecz jasna fotele wywalone były ale w standardowe miejsce wstawić jakąś żyletę tak aby zachować funkcjonalność wozu i cywilny wygląd , to jest szkoła . Zresztą G13B jest za duży jak na tico. Myśle że dobrym rozwiązaniem było by wstawienie do tico silnika z peugeota 107 który to na 1 kręci się do 55km/h na dwójce do 100km/h a na 3 do 145km/h tak jak w tico jest 3 cylindrowy i ma aż 68 koników, a to o 27KM wiecej od tico gdyby go wrzucić do tico to był by istny szatan co mógłby przeganiać 2.5 bydlaki.
-
A silnik yarisa 1.0 68KM? Też 3 cylindry, niska masa. Tylko nie wiem czy by się zmieścił. Chociaż zmieścił się do IQ to do tico też powinien:P
-
podobne prawda ?
Z tego wniosek, że i ten samochód ma "podłożony" dźwięk silnika z tego białego Tico
-
-
Z tego wniosek, że
i ten samochód ma "podłożony" dźwięk silnika z tego białego Ticozdecydowanie
-
jak dobrze pamiętam to Tico Baboia miało silnik z Yamahy R1
-
Może nie tico ale brat bliźniak. Skoro w takim drzemie taka moc to czemu w tico nie może (;
http://extremejdmtuning.blogspot.com/2009/08/skinny-alto-works-stroker-with-big.html