Regulacja czasu ssania


  • Użytkownik archiwalny

    Witam wszystkich. Mam mały problem z ustawieniem czasu ssania. Mógłby mi ktoś cyknąć fotkę w jakiej odległości jest dźwignia ssania od dźwigni przepustnicy na ciepłym silniku i podać odległość w mm?? Nie wiem jak powinno być bo jak kupiłem tictaca to ssanie było cały czas włączone, a co za tym idzie brak możliwości ustawienia wolnych obrotów. Zabrałem się za regulację, mieszankę i obroty na ciepłym ustawiłem na analizatorze tylko teraz to ssanie i jeszcze zapłon. Mam jeszcze jedno pytanie czy ten element woskowy poprzez dźwignię porusza tylko przepustnicą czy ma jeszcze jakieś działanie i czy u was też tak wariuje ssanie tzn. po zapaleniu silnika brak ssania przez parę sekund (trzęsie masakrycznie ) a potem obroty raz wysokie raz niskie??


  • Użytkownik archiwalny

    Witam wszystkich.
    Mam mały problem z ustawieniem czasu ssania. Mógłby mi ktoś cyknąć fotkę w jakiej
    odległości jest dźwignia ssania od dźwigni przepustnicy na ciepłym silniku i podać
    odległość w mm?? Nie wiem jak powinno być bo jak kupiłem tictaca to ssanie było
    cały czas włączone, a co za tym idzie brak możliwości ustawienia wolnych obrotów.
    Zabrałem się za regulację, mieszankę i obroty na ciepłym ustawiłem na analizatorze
    tylko teraz to ssanie i jeszcze zapłon. Mam jeszcze jedno pytanie czy ten element
    woskowy poprzez dźwignię porusza tylko przepustnicą czy ma jeszcze jakieś działanie
    i czy u was też tak wariuje ssanie tzn. po zapaleniu silnika brak ssania przez parę
    sekund (trzęsie masakrycznie ) a potem obroty raz wysokie raz niskie??

    Jakbyś kolego częściej czytał forum to niedawno był poświęcony temu wątek jakiś tekst


  • Użytkownik archiwalny

    Ten wątek przeczytany dokładnie, ale tam nie ma wszystkich odpowiedzi na moje pytania. To właśnie po przeczytaniu tego zacząłem regulować gaźnik Chodzi mi o dokładną odległość w mm bo nie wiem czy u mnie ssanie wyłącza się w dobrym momencie.


  • Użytkownik archiwalny

    Ten wątek
    przeczytany dokładnie, ale tam nie ma wszystkich odpowiedzi na moje pytania. To
    właśnie po przeczytaniu tego zacząłem regulować gaźnik Chodzi mi o dokładną
    odległość w mm bo nie wiem czy u mnie ssanie wyłącza się w dobrym momencie.

    Według tego znacznika czas ssania ma być ustawiony patrz foto


  • Użytkownik archiwalny

    Właśnie o to mi chodzi Teraz jeszcze powiedzcie mi czy u was tez ssanie "załącza" się po kilku sekundach?? Bo ja jak zapale zimny silnik np. rano to strasznie trzęsie przez chwile czasami nawet potrafi zgasnąć. Chyba, że dodam od razu gazu to wszystko się normuje.


  • Użytkownik archiwalny

    Teraz jeszcze powiedzcie mi czy u was tez ssanie "załącza" się po kilku
    sekundach??

    Po kilku to może nie, ale sporadycznie u mnie bywa, że sek. dwie mija i wkręca się na obroty, ale zazwyczaj od razu łapie

    Bo ja jak zapale zimny silnik np. rano to strasznie trzęsie przez chwile
    czasami nawet potrafi zgasnąć. Chyba, że dodam od razu gazu to wszystko się normuje.

    No to dodawaj gazu

    A na poważnie to, może sprawdź sobie świece i kable WN.


  • Użytkownik archiwalny

    Świece, kable wymienione jakiś czas temu. Zrobiło się tak po regulacji gaźnika. Może wcześniej tak nie było bo miał bogatszą mieszankę i wyższe obroty.


  • Użytkownik archiwalny

    Właśnie o to mi
    chodzi Teraz jeszcze powiedzcie mi czy u was tez ssanie "załącza" się po kilku
    sekundach?? Bo ja jak zapale zimny silnik np. rano to strasznie trzęsie przez chwile
    czasami nawet potrafi zgasnąć. Chyba, że dodam od razu gazu to wszystko się normuje.

    U mnie załącza się od razu lub 2 sekundy po odpaleniu.
    Pewnie to trzęsienie jest wynikiem najprawdopodobniej zbyt małych obrotów na ssaniu
    Podkręć trochę i zobacz czy będzie lepiej


  • Użytkownik archiwalny

    Nie nie. Chodzi mi o to, że trzęsie zanim załapie ssanie chociaż cały czas jest włączone Po chwili silnik wchodzi na obroty i jest ok. Jak zwiększę obroty na ssaniu to jest minimalnie lepiej, mniejsze drgania, ale nie chce mieć 2tys. czy więcej obrotów bo przecież nie o to chodzi Może to wiąże się z cofającym się paliwem albo coś w tym stylu bo jak dodam troszkę gazu od razu to jest dobrze.


  • Użytkownik archiwalny

    Nie nie. Chodzi mi
    o to, że trzęsie zanim załapie ssanie chociaż cały czas jest włączone Po chwili
    silnik wchodzi na obroty i jest ok. Jak zwiększę obroty na ssaniu to jest minimalnie
    lepiej, mniejsze drgania, ale nie chce mieć 2tys. czy więcej obrotów bo przecież nie
    o to chodzi Może to wiąże się z cofającym się paliwem albo coś w tym stylu bo jak
    dodam troszkę gazu od razu to jest dobrze.

    No to już nie dogodzę


  • Użytkownik archiwalny

    Nie no spoko w sumie to jest dobrze. Może jeszcze ktoś podpowie. Najważniejsze, że ssanie ustawione, chociaż zbyt dużej odchyłki od znacznika nie miałem


  • Użytkownik archiwalny

    Imo, 2k na ssaniu, to wcale nie dużo, być może właśnie zbyt niskie obroty są Twoim problemem


  • Użytkownik archiwalny

    Imo, 2k na ssaniu,
    to wcale nie dużo, być może właśnie zbyt niskie obroty są Twoim problemem

    Też jestem tego zdania,ale skoro user woli tak jak jest to...


  • Użytkownik archiwalny

    2tys. to chyba na zimę Obroty ustawiłem na słuch bo nie mam obrotomierza, ale myślę że są dość dobre. Nie chcę znowu żeby wył jak odrzutowiec.


  • Użytkownik archiwalny

    Nie no spoko w
    sumie to jest dobrze. Może jeszcze ktoś podpowie. Najważniejsze, że ssanie
    ustawione, chociaż zbyt dużej odchyłki od znacznika nie miałem

    OT
    Czemu odpowiadasz cały czas na swoje posty?


  • Użytkownik archiwalny

    Tak jest bardziej przejrzyście wg mnie jak się nie powiela postu powyżej


  • Użytkownik archiwalny

    Tak jest bardziej
    przejrzyście wg mnie jak się nie powiela postu powyżej

    Mylisz się


  • Użytkownik archiwalny

    2tys. to chyba na
    zimę Obroty ustawiłem na słuch bo nie mam obrotomierza, ale myślę że są dość
    dobre. Nie chcę znowu żeby wył jak odrzutowiec.

    2k na zimę
    Właśnie Tico ma wyć, zwłaszcza w zimie.


  • Użytkownik archiwalny

    Tak jest bardziej
    przejrzyście wg mnie jak się nie powiela postu powyżej

    Wygląda, jakbyś rozmawiał sam ze sobą.
    EOT


  • Użytkownik archiwalny

    2k na zimę
    Właśnie Tico ma
    wyć, zwłaszcza w zimie.

    Nie żeby coś ale ja lubię sam dodawać gazu jak jadę Wracając do tematu to te początkowe drgania trochę ustają jak zwiększę obroty ale wtedy silnik wyje jak bym miał pedał gazu do połowy wciśnięty więc chyba tak być nie powinno.


Log in to reply