Regulacja czasu ssania
-
Nie no spoko w sumie to jest dobrze. Może jeszcze ktoś podpowie. Najważniejsze, że ssanie ustawione, chociaż zbyt dużej odchyłki od znacznika nie miałem
-
Imo, 2k na ssaniu, to wcale nie dużo, być może właśnie zbyt niskie obroty są Twoim problemem
-
Imo, 2k na ssaniu,
to wcale nie dużo, być może właśnie zbyt niskie obroty są Twoim problememTeż jestem tego zdania,ale skoro user woli tak jak jest to...
-
2tys. to chyba na zimę Obroty ustawiłem na słuch bo nie mam obrotomierza, ale myślę że są dość dobre. Nie chcę znowu żeby wył jak odrzutowiec.
-
Nie no spoko w
sumie to jest dobrze. Może jeszcze ktoś podpowie. Najważniejsze, że ssanie
ustawione, chociaż zbyt dużej odchyłki od znacznika nie miałemOT
Czemu odpowiadasz cały czas na swoje posty? -
Tak jest bardziej przejrzyście wg mnie jak się nie powiela postu powyżej
-
Tak jest bardziej
przejrzyście wg mnie jak się nie powiela postu powyżejMylisz się
-
2tys. to chyba na
zimę Obroty ustawiłem na słuch bo nie mam obrotomierza, ale myślę że są dość
dobre. Nie chcę znowu żeby wył jak odrzutowiec.2k na zimę
Właśnie Tico ma wyć, zwłaszcza w zimie. -
Tak jest bardziej
przejrzyście wg mnie jak się nie powiela postu powyżejWygląda, jakbyś rozmawiał sam ze sobą.
EOT -
2k na zimę
Właśnie Tico ma
wyć, zwłaszcza w zimie.Nie żeby coś ale ja lubię sam dodawać gazu jak jadę Wracając do tematu to te początkowe drgania trochę ustają jak zwiększę obroty ale wtedy silnik wyje jak bym miał pedał gazu do połowy wciśnięty więc chyba tak być nie powinno.
-
Nie żeby coś ale ja
lubię sam dodawać gazu jak jadę Wracając do tematu to te początkowe drgania
trochę ustają jak zwiększę obroty ale wtedy silnik wyje jak bym miał pedał gazu do
połowy wciśnięty więc chyba tak być nie powinno.Znaczy wolałbyś ręczne ssanie a nie automatyczne
-
Nie żeby coś ale ja
lubię sam dodawać gazu jak jadę Wracając do tematu to te początkowe drgania
trochę ustają jak zwiększę obroty ale wtedy silnik wyje jak bym miał pedał gazu do
połowy wciśnięty więc chyba tak być nie powinno.Wiec pozostaje ci ustawiac obroty z pomoca obrotomierza
A zaplon masz dobrze ustawiony? I jak wyglada przepustnica gaznika na zimnym/cieplym silniku?
-
Znaczy wolałbyś
ręczne ssanie a nie automatyczneBez przesady Wolałbym żeby było całkowicie bezobsługowe.
-
Bez przesady
Wolałbym żeby było całkowicie bezobsługowe.Jest automatyczne,ale musi być odpowiednio ustawione
Pzdr -
Wiec pozostaje ci
ustawiac obroty z pomoca obrotomierza
A zaplon masz
dobrze ustawiony? I jak wyglada przepustnica gaznika na zimnym/cieplym silniku?Zapłon przydało by się ustawić. Przepustnica na zimnym zamknięta, a na ciepłym otwarta. Musiałem naciągać przy regulacji sprężynkę bo nie spełniała już swojej roli.
-
Tak jest bardziej
przejrzyście wg mnie jak się nie powiela postu powyżejOT
Odpowiadanie na swoje posty nie jest mile widziane (no chyba, że na ypsie
Pamiętaj o tym, że oprócz blatu jest jeszcze układ drzewka, w którym takie działanie całkowicie zaciemnia rozmowę
EOT