simering (skrzynia)
-
Witam ponownie.
Mam następujący problem , wycieka olej chyba z wybieraka z skrzyni, wiem że znajduje sie tam simering za który odpowiada ten wyciek. I z tąd moje pytanie jak wymienić ten simerimg, szukałem na forum i tylko znalazłem wątek poruszony na ten temat ale nic nie ma o wymianie -
o tym miejscu mówisz które zaznaczyłem czerwonym kółkiem na rysunku?
-
tak właśnie o to miejsce mi chodzi, z tąd właśnie mi wycieka olej.
-
Mi też cieknie w tym miejscu i bratu w Swifcie też cieknie i powiem Ci szczerze że się tym nie przejmuje. Jeżeli chcesz to możesz sobie to sam naprawić bo zapewne chodzi o jakąś uszczelkę, a rozkręcenie tego to drobnostka.
-
tak właśnie o to
miejsce mi chodzi, z tąd właśnie mi wycieka olej.Możesz do skrzyni dolać Motodoktora.
Niektórzy twierdzą że pomaga na wycieki i stuki w skrzyni biegów, choć przyznam się że ja nie próbowałem, bo i tak jeżdżę na gęstym oleju. -
Możesz do skrzyni
dolać Motodoktora.... a zimą biegi będziesz 5kg młotkiem wbijał :>
Zdecydowanie odradzam
-
już kiedyś ktoś poruszył ten problem i pamiętam że dosyć późno otworzyłem ten temat,wiec akcja już była podbramkowa,czyli jak dobrze pamiętam ktoś napisał że ma taką samą usterkę, dowiedział się od mechaników że aby to naprawić trzeba to zrobić od środka i chłopak dał sobie spokój.A moje zdanie do tego tematu nauczone i zapamiętane w szkole.
Jak coś cieknie to trzeba to wymienić,a kolega z ławki nauczycielowi odpowiada ale jak to ma się do ergonomii pojazdu jak koszt naprawy to 30% wartości pojazdu.
A wykładowca na to jak się nie da uszczelnić tradycyjnie od środka to trzeba zastosować uszczelnienie od zewnątrz. :D:DA w tej usterce idealnie pasuje to zdanie.
Trzeba zmontować sobie deko większą mażete i odpowiednimi środkami(może opaskami) uszczelnić jej obydwa końce. -
już kiedyś ktoś
poruszył ten problem i pamiętam że dosyć późno otworzyłem ten temat,wiec akcja już
była podbramkowa,czyli jak dobrze pamiętam ktoś napisał że ma taką samą usterkę,
dowiedział się od mechaników że aby to naprawić trzeba to zrobić od środka i chłopak
dał sobie spokój.A moje zdanie do tego tematu nauczone i zapamiętane w szkole.Nie wiem czy piszesz o problemie poruszanym na tym kaciku. Bo ja kiedys mialem ten problem i o nim pisalem. Nalezalo wymienic element zw. uszczelniaczem walka zmiany biegow. Nie obylo sie bez pomocy Larsa, bo poczatkowo nie wpadlem na to jak zdemontowac walek w celu wymiany uszczelniacza.
Trzeba zmontować
sobie deko większą mażete i odpowiednimi środkami(może opaskami) uszczelnić jej
obydwa końce.To tez jest rozwiazanie, ktore rozwazalem, jednak szybko sie rozmyslilem. Uznalem to za druciarstwo (moze nie doslownie w tym przypadku ) i zabralem sie do sprawy we wlasciwy sposob - czyli wymiana. Wcale nie bolalo, godzinka spokojnej pracy i gotowe!
-
a możesz dać jakiś manual na temat wymiany tego uszczelniacza ?