GAŹNIK
-
Powitać, nowy jestem tu Tico od 99 Dziś regulacja luzu zaworów. Trochę pomogło, bo gasł na raty a teraz jakby lepiej Prócz tego mała wymiana oleju (stosuję 10W40 Mobil - nie bawię sie w oleje 5W). A, no i wyspawałem wydech w końcu po ostatniej zimie, bo popierdywał sobie nieco za katalizatorem Mam jednak nadal kłopot ze zbyt wolnymi obrotami i ogólnie nierówną pracą na wolnych obrotach. Za parę dni sprawdzę ciśnienie w cylindrach ale raczej powinno być OK, ponieważ silnik (to już drugi :)) ma ok 40 tys nalotu, jak go kupiłem to miał jeszcze koreańskie świece Jeżeli to nie pomoże to chyba coś zawodzi w okolicach gaźnika lub on sam (przewody i świece nowe, kopułka i palec wyczyszczone do błysku) Ma ktoś inne pomysły na te niskie obroty na jałowym? Byłym "dzwięczny"
-
to chyba coś zawodzi w okolicach gaźnika lub on sam (przewody i świece
nowe, kopułka i palec wyczyszczone do błysku) Ma ktoś inne pomysły na te niskie
obroty na jałowym? Byłym "dzwięczny"Nawet trudno Ci radzić skorzystanie z informacji moniczki 73, bo z Twojego bardzo skromnego profilu nie można dowiedzieć się skąd jesteś.
Ale tak na wszelki wypadek radzę zajechać do Łodzi do dobrego gaźnikowca ! -
Ciut daleko - gdzie Jelenia Góra a gdzie Łódź. Ale przyparty do muru nie wykluczam i takiej możliwości.
-
dziękuję za pozytywne zapatrywania
-
Ten mechanik udziela porad przez telefon,osobiście słyszałam
Dziś byłam na regeneracji i czyszczeniu gaźnika przy okazji regulacja zaworów i wsiadając do auta nie poznałam go zupełnie jak nie moje wyjące auto.Naprawdę polecam -
Powitać, nowy
jestem tu Tico od 99 Dziś regulacja luzu zaworów. Trochę pomogło, bo gasł na
raty a teraz jakby lepiejPowitać nowego
Dobrze zacząłeś Teraz do kompletu sprawdź/ustaw kąt wyprzedzenia zapłonu oraz skład mieszanki i będzie można zacząć regulować gaźnik.Tylko zapłon ustaw lampą stroboskopową a skład mieszanki analizatorem spalin(najlepiej w jakimś warsztacie)a nie na oko!
Ma ktoś inne pomysły na te niskie
obroty na jałowym? Byłym "dzwięczny"Niskie tzn. jakie ?Czy masz obrotomierz w samochodzie ? Na początek po wykonaniu tego co zacząłeś(czyli zawory,zapłon i skład mieszanki)możesz spróbować zwiększyć wolne obroty, pokręcając odpowiednią śrubką(ustawić je na ~1000) a broty na ssaniu (przy zimnym silniku ustawić na ~2000) i zobaczyć jak zareaguje/pracuje silnik. Dalsza regulacja w zależności od potrzeb.Może będziesz w pobliżu Oławy to wstąp, wtedy załatwimy to w 15 min.Taka naprawa na odległość to jednak trwa.Czy wiesz którymi śrubkami gaźnika co sie reguluje ? Jak nie to napisz, wtedy Ci wyślę odpowiednią fotkę.
-
Niskie to znaczy "na ucho" Wiem jak to brzmi, ale z pewnością są za niskie. Cóż, we wtorek sprawdzę jeszcze tylko ciśnienie na cylindrach i jak będzie dobrze, to ruszę sprawdzić zapłon i mieszankę. Jeżeli to nie pomoże, to jadąc do teściowej zboczę z A4 do Oławy - oczywiście wcześniej Cię uprzedzę.
-
Niskie to znaczy
"na ucho" Wiem jak to brzmi, ale z pewnością są za niskie. Cóż, we wtorek
sprawdzę jeszcze tylko ciśnienie na cylindrach i jak będzie dobrze, to ruszę
sprawdzić zapłon i mieszankę. Jeżeli to nie pomoże, to jadąc do teściowej zboczę z
A4 do Oławy - oczywiście wcześniej Cię uprzedzę.Wszystko jest do uzgodnienia, jednak teraz odpowiedz mi na zadane w moim poprzednim poście pytania. Bez współpracy z Twojej strony ciężko będzie na odległość coś Ci radzić. Wizyta w Oławie może być konieczna, jeżeli nie poradzimy nic na odległość, co bez Twojego udziału(mam na myśli szczeółowe informacje) na odległość będzie bardzo utrudnione. Jak czegoś nie wiesz, to po prostu napisz.Np. z jakiego powodu chcesz sprawdzać ciśnienie w cylindrach ? Czy są objawy , które wymagają takiego sprawdzenia ?
Czy masz zainstalowanego Skype'a ? Bo Skyp'e bardzo ułatwia porozumiewanie się bez niepotrzebnej straty czasu.Na wszelki wypadek posyłam Ci fotkę gaźnika z opisem śrub regulacyjnych:Nr 1 regulacja składu mieszanki
Nr 2 regulacja wolnych obrotów
Nr 3 regulacja obrotów na ssaniu
Nr 4 regulacja czasu pracy urządzenia ssania automatycznego(tego nie reguluj). -
Ten mechanik
udziela porad przez telefon,osobiście słyszałam
Dziś byłam na
regeneracji i czyszczeniu gaźnika przy okazji regulacja zaworów i wsiadając do auta
nie poznałam go zupełnie jak nie moje wyjące auto.Naprawdę polecamMam pytanie-czy do czyszczenia gaźnik był wymontowywany z auta ?
-
Jeśli ktoś z was
poszukuje super specjalisty od gaźników gorąco polecam gaźnikowca z Łodzi,który ma
warsztat na ul.Blokwej 11.Naprawdę świetny fachowiecWejdź w wątek "Warsztaty" (najszybciej dostępny z poziomu "Linkowni") i tam zamieść swoją radę... Zostanie na dłużej, nie tylko na chwilę...
O tu: KLIK . -
Oczywiście był wymontowywany i rozbierany
-
Ten mechanik
udziela porad przez telefon,osobiście słyszałamJeżeli znasz numer telefonu, to podaj jeszcze w "Warsztatach" być może ktoś skorzysta