Przegrzewa się. POMOCY !
-
Się nie ma czemu dziwić, ja z doświadczenia z kilku aut wiem, że zawsze po wymianie rozrządu coś muszą zepsuć...
Sprawdź jeszcze poziom płynu w chłodnicy - po odkręceniu korka (na zimnym silniku!) płynu powinno być pod sam korek - jak nie ma - to dolać do chłodnicy.
-
Płyn w zbiorniczku
ok. dziwie się że przed wymianą wszystko ok byłoCzy po wymianie paska sprawdzałeś zapłon ?
-
możliwe ze dziwnym trafem uszkodził się Tobie czujnik temperatury. A tak na marginesie przy wymianie rozrządu dobrze jest zrobić regulacje zaworów mały koszt a silnik ładniej chodzi.
-
Prawdopodobnie odpowietrznik w termostacie masz źle ustawiony, tzn. nie jest on w najwyższym punkcie. I z pewnością masz za mało płynu chłodniczego bo skoro wentylator się późno włącza to czujnik jest zbyt małą ilością płynu ogrzewany i stąd te rozbieżności w wskazaniach przed i po wymianie rozrządu.
-
Regulacje zaworów zrobiłem po wymianie. Jak ma być ustawiony termostat? . Płyn jest ok. odpowietrzyłem ale dalej jest to samo;/. Może to jednak wina coś z termostatu, bo wymieniłem myśląc że on na to działa, wsadziłem tak jak poprzedni może poprzedni był źle ustawiony, proszę o rady
-
Nie ustawiałem zapłonu, czy nie ustawienie zapłonu po wymianie rozrządu może mieć tico dolegliwości tak jak moje?
-
Regulacje zaworów
zrobiłem po wymianie. Jak ma być ustawiony termostat? . Płyn jest ok. odpowietrzyłem
ale dalej jest to samo;/. Może to jednak wina coś z termostatu, bo wymieniłem myśląc
że on na to działa, wsadziłem tak jak poprzedni może poprzedni był źle ustawiony,
proszę o radyA termostat z jaką temperaturą otwierania jest?
-
82 stopnie
-
odpowietrznik z termostatu ma być u góry?
-
odpowietrznik z
termostatu ma być u góry?Tak
-
Nie ustawiałem
zapłonu, czy nie ustawienie zapłonu po wymianie rozrządu może mieć tico dolegliwości
tak jak moje?Błąd popełniony przy wymianie paska rozrządu może wpływać na zmianę parametrów pracy silnika,
czyli może powodować przyspieszenia zapłonu(wzrost temperatury jego pracy),lub opóźnienie zapłonu(utrata mocy, wzrost zużucia paliwa,itp),dlatego zawsze po wymianie rozrządu powinno się sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu, jako sprawdzenie prawidłowości dokonanej wymiany(inny jest dla LPG-~10*,lub ~8* przy zasilaniu Pb).Przy okazji warto ustawić luzy zaworowe i skontrolować skład mieszanki.
Natomiast niepotrzebnie wymieniałeś termostat, który przed wymianą działał prawidłowo.
Nie piszesz też czy wymieniałeś pompę płynu chłodzącego.
Kiedyś opisywałem(sam to sprawdzałem)różne wykanania uszczelek termostatów,bo niektóre czasami "zachodzą" na zaworek odpowietrzający termostatu, utrudniając a czasami uniemożliwiając jego prawidłowe działanie.Jednocześnie w czasie montażu termostatu zaworek odpowietrzający powinien być o góry, czli w najwyższym punkcie jego położenia, gdyż tam gromadzi się powietrze z dużego i małego obiegu układu chłodzenia i zakłóca
prawidłową pracę termostatu. -
Ponad rok temu wymieniałem też pasek rozrządu i nie potrzebna była regulacja zapłonu tylko przy tamtej wymianie nie miałem jeszcze gazu a teraz mam;/ , przy obecnej wymianie paska również wymieniałem pompę cieczy chłodzącej.
-
Może wskaźnik temp. zaczął źle pokazywać i to może być wina;/ tylko jak to sprawdzić?
-
Ponad rok temu
wymieniałem też pasek rozrządu i nie potrzebna była regulacja zapłonu tylko przy
tamtej wymianie nie miałem jeszcze gazu a teraz mam;/ , przy obecnej wymianie paska
również wymieniałem pompę cieczy chłodzącej.To ustaw kąt wyprzedzenia zapłonu tak jak dla LPG.A co do pompy to często ta stara jest lepsza od nowych.Chyba że ta wymieniona już ciekła.Zwróć uwagę że ja piszę o sprawdzeniu a nie o regulacji.
-
Sam się dziwię, że ludzie wymieniają ta oryginalną pompę na jakiś badziew koreański o myślą że lepsza będzie nowa Jak widzę cały zestaw rozrządu kosztuje coś ok 100zl na allegro. A sama pompa oryginalna to koszt ponad 60 więc cena = jakość.
-
Może wskaźnik temp.
zaczął źle pokazywać i to może być wina;/ tylko jak to sprawdzić?Zmasuj przy włączonym zapłonie przewód zdjęty z czujnika, albo załóż go na drugi czujnik.
-
Żaden wskaźnik tylko problem z zapowietrzonym układem i tyle.Wiatrak się włącza więc czujnik działa i termiczny włącznik też.Przy jakim przebiegu i dlaczego wymieniałeś tą pompę wodną.U mnie już 150tys ma przejechane i nadal działa.Tak samo z termostatem wymieniłem na jakiś badziew JC i po miesiącu musiałem kupować verneta 88C bo tamten nie domykał się.
-
Sam się dziwię, że
ludzie wymieniają ta oryginalną pompę na jakiś badziew koreański o myślą że lepsza
będzie nowa Jak widzę cały zestaw rozrządu kosztuje coś ok 100zl na allegro. A
sama pompa oryginalna to koszt ponad 60 więc cena = jakość.Masz rację.Teraz tych producentów części narobiło się od groma. Jednak o jakości jakoś zapominają. Teraz tylko kasa się liczy
-
Właśnie wracam z prac nad autem. wyciągnąłem termostat i auto pracuje bez termostatu ale nadal to samo. odkręciłem korek z chłodnicy i tak auto pracowało z 25 minut i po tym czasie na pewno musiał się odpowietrzyć
-
Właśnie wracam z
prac nad autem. wyciągnąłem termostat i auto pracuje bez termostatu ale nadal to
samo. odkręciłem korek z chłodnicy i tak auto pracowało z 25 minut i po tym czasie
na pewno musiał się odpowietrzyćCzy chłodnica się nagrzewa(czy jest krążenie płynu w układzie chłodzenia ?