zlosniki.pl
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    • Szukaj

    Pykanie z wydechu przy rozgrzanym silniku oraz falujące obroty silnika

    DAEWOO TICO - forum KlubTico
    5
    15
    159
    Załaduj więcej postów
    • Najpierw najstarsze
    • Najpierw najnowsze
    • Najwięcej głosów
    Odpowiedz
    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
    Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
    • P
      piwko2006 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez piwko2006

      Witajcie Ticomaniacy !
      Męczą mnie dwie przypadłości mojego Ticolota, które ma już od samego początku.
      Ostatnio pomyślałem że może to miec związek z jego szarpaniem.
      Opiszę wszystko najdokładniej jak potrafię.
      1. Gdy silnik jest ciepły Tico pyka co jakiś czas z wydechu. Czym to może by spowodowane ?
      Poniżej link do filmu, który mam nadzieję przybliży wam istotę problemu.

      http://www.youtube.com/watch?v=0vzVZy3jBjk
      2. Drugi problem to falujące obroty. Co ciekawe, falują one nie przy puszczonym pedale gazu, a przy naciśniętym do pewnego stopnia np. do połowy. Wygląda to tak, że obroty są równomierne, lecz co jakiś czas silnik jak by się dławił.
      Poniżej także link do filmu, lecz nie jest on zbyt dobrej jakości.
      P.S. Pod koniec przegazowałem go ja :), piszę żeby nie było nieścisłości.
      http://www.youtube.com/watch?v=lI3kEnYgR5Q
      Mam nadzieję, że przybliży wam to troszkę te dziwne przypadłości.
      Pozdrawiam
      piwko2006

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • D
        dawidczaju Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez dawidczaju

        Tak z głupoty zapytam niezbyt na temat. Masz przełączone na summer czy winter? Bo nie widzę dobrze na filmie.

        Co do tematu to dziwny dźwięk z tej rury. U mnie tak śmiesznie "pyrka"

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
        • P
          piwko2006 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez piwko2006

          Mam na summer. Miałem go na zimę jak były siarczyste mrozy, ale w moim osobistym odczuciu samochód był słabszy więc zrobiłem na lato.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
          • J
            juhas146 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez juhas146

            U mnie podobny objaw- pykanie z rury i nirrowne obroty- wystepowal gdy nie palil na 2 cylinder- wymiana kabli pomogla Jesli masz stosunkowo nowe kable- sprobuj przeczyscic styki kabli z kopulka i kabli ze swiecami. Warto tez okukac stan swiec- ta zaolejona i mokra- nie pali.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
            • J
              juhas146 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez juhas146

              A tak juz zupelnie poza konkurencja- regulacja luzu zaworow tez by sie przydala na moje ucho bo klikaja az milo

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
              • P
                piwko2006 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez piwko2006

                Kilka tysięcy temu regulowałem je szczelinomierzem ale byc może znowu się już przestawiły. Mógłbyś mi nagrac jak powinien chodzic przy prawidłowo ustawionych zaworach ?

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                • J
                  juhas146 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez juhas146

                  Moze juz za wyeksploatowane i regulacja na niewiele sie zda bo maja luzy same z siebie ? U mnie klikaja podobnie, bo nie mam aktualnie czasu zeby sie za to wziac- ale po ostatniej regulacji- 15kkm temu bylo je sluchac delikatnie- lekki, cichutki krank+ szum pompy wody na 1000 rpm , gdy znajde troche wolnego i sie za to zabiore wrzuce na utube i podesle linka. Moze zajrzyj tylko do nich i wizualnie ocen stan koncowek- tzw. pieskow

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                  • P
                    piwko2006 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez piwko2006

                    Samochód ma 170kkm przebiegu więc chyba jeszcze za wczęśnie na ich zużycie. Ogólnie to może je źle ustawiłem, bo robiłem to pierwszy raz.
                    Jak tylko się ociepli to zdejmę dekiel i zobaczę luz.
                    Co do zużycia to nie widać zbyt zużycia na dźwigniach zaworowych.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                    • J
                      juhas146 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez juhas146

                      Oj nie powiedzialbym- wujek wymienial po 60kkm- takie byly juz zajechane- a nie jest to duzy wydatek- bodajze 8 zl/ szt jesli dobrze kojarze...

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                      • P
                        piwko2006 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez piwko2006

                        Jak go kupiłem to chodził ciszej, więc podejrzewam że to kwestia regulacji. Ticiem zrobiłem od kiedy go mam niecałe 20kkm

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                        • P
                          pirx Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez pirx

                          Oj, chyba przesadzasz albo nie chodziło o zawory. W moim Tico, który przejechał 120 000 km, zawory były cacy, a niejeden ze zlosnikiowców przejechał dużo więcej i zaworów nie wymieniał.

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                          • P
                            piwko2006 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez piwko2006

                            Oj, chyba przesadzasz albo
                            nie chodziło o zawory. W moim Tico, który przejechał 120 000 km, zawory były cacy, a niejeden
                            ze zlosnikiowców przejechał dużo więcej i zaworów nie wymieniał.

                            Też mi się tak wydaje, bo nie było widać śladów zużycia przy elementach pchających zawory.
                            Pewnie mój błąd przy ich regulacji.
                            Czy szczelinomierz musi się bardzo ciężko przesuwać ?

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                            • P
                              pirx Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez pirx

                              Czy szczelinomierz musi się
                              bardzo ciężko przesuwać ?

                              Bardzo, nie. Teoria mówi, że ani ciężko, ani lekko. Opór musi być, sam musisz wyczuć.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                              • P
                                piwko2006 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez piwko2006

                                Sam wyczuć muszę, cóż jak tylko będzie znośnie na dworze to robię to i wymieniam uszczelkę, która już czeka na wymianę kilka miesięcy.

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                                • R
                                  rybex Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez rybex

                                  Ja też mam w sumie kłopocik. Stukały mi lekko zawory i auto pali mi strasznie dużo benzyny ... w sumie jezdze na gazie ale na 350 km pali mi 20 zł benzyny .. a tylko odpalam na benzynce i po 2 km przelaczam .. czyli jakies max 20 km na benzynie robie i wszystko mi to spala. Dlatego sprowadziłem mechanika, aby nie jechać autem żeby się nie zagrzało. Po ustawieniu zaworów auto mi zrywa przy wolnej jeździe np na dwójce. Trzeba regulować od nowa ? I który sposób najlepszy wg Waszej ? Ten z każdym cylindrem po kolei ? czy ten z ustawianiem wału do znaków ?

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                                  • 1 / 1
                                  • Pierwszy post
                                    Ostatni post