Tico kontra mróź
-
1.Dlaczego piszesz
rzekomo? Przecież są amperomierze do pomiaru prądu rozruchu.Rzekomo bo nie wiem co to byl za przyrzad, nie pytalem.
2. Skoro ten
magiczny miernik mierzył prąd, to dlaczego w następnym zdaniu piszesz o 6V?Facet powiedzial, ze mierzy prad rozruchowy. I wykazal 6V. Akumulator raz odpalal silnik, a raz nie i gosc stwierdzil, ze definitywnie do wymiany.
-
Facet powiedzial,
ze mierzy prad rozruchowy. I wykazal 6V.Albo gość się nie zna na elektrotechnice, albo zastosował skrót myślowy
On zmierzył napięcie przy obciążeniu prądem rozruchowym
-
Tak dla odświeżenia wątku o zapaleniu samochodzika na mrozie
Dziś tak ok 10 godzinki zapalałem swój bolid po nocnym postoju na dworze.
temperaturka -13 i zapalił po krótkim kręceniu rozrusznikiem. A wszystko to na LPG z Orlenu a nie na benzynce. Co ciekawe lepiej zapala mi niż dawniej na benzynie. -
zapalił po krótkim kręceniu rozrusznikiem. A wszystko to na LPG z Orlenu a nie
na benzynce. Co ciekawe lepiej zapala mi niż dawniej na benzynie.Mój też dobrze pali na mrozie.
Aparat zapłonowy w Tico nie lubi wilgoci i w deszczowy (mżysty) dzień mogą być trudności z zapaleniem. -
Tak dla odświeżenia
wątku o zapaleniu samochodzika na mrozie
Dziś tak ok 10
godzinki zapalałem swój bolid po nocnym postoju na dworze.
temperaturka -13 i
zapalił po krótkim kręceniu rozrusznikiem. A wszystko to na LPG z Orlenu a nie
na benzynce. Co ciekawe lepiej zapala mi niż dawniej na benzynie.Szkoda membran reduktora
-
Reduktor założony jak kupiłem auto w maju 2006 i służy nadal. Wiadomo szkoda troszkę ale najwyżej kupię kiedyś nowy Lovato za ok 170zł czy też sam zestaw naprawczy ok 50zł. Jak widzę te parowniki sa nie do zdarcia. A pozatym za duzy koszt u mnie by był regenerować zapalanie na paliwie. Do tego zniechęca też cena jej na stacjach.
-
Reduktor założony
jak kupiłem auto w maju 2006 i służy nadal. Wiadomo szkoda troszkę ale najwyżej
kupię kiedyś nowy Lovato za ok 170zł czy też sam zestaw naprawczy ok 50zł. Jak widzę
te parowniki sa nie do zdarcia. A pozatym za duzy koszt u mnie by był regenerować
zapalanie na paliwie. Do tego zniechęca też cena jej na stacjach.Jak jesteśmy przy odpalaniu na gazie...
A co w przypadku jak zamarznie Ci reduktor?Trzeba wtedy organizować gorącą wodę do polania reduktora?Czy jest jakiś inny trik na zamarznięty reduktor?Na benzynie nie chodzi?
-
Patrzyłem ostatnio zaraz po zapaleniu czy marznie ten reduktor ale nie widziałem aby byl na nim nawet szron.Więc nie zamarza o dziwo.Znajomy lagunę zawsze zapalał na gazie i mówił, że nigdy nie miał problemu raczej.
Dawniej też naczytałem się fachowych tekstów, że gaz tylko w dodatnich temperaturach a na mrozie zamarza.
A nie chodzi na paliwie bo najpierw źle chodził na benzynie, brak wolnych obrotów a potem wysokich. Okazało się że padła pompka a potem zaś zbiornik. Jak paliwo było tanie to kupiłem nawet zbiornik używany ale oryginalny.Na pompkę oryginalną 70zł plus czyszczenie gaźnika niezbyt teraz mi się widzi dawać skoro na gazie śmiga spokojnie. Oczywiście trzymam samochod w garażu gdzie jest w miarę ciepło.Więc ciągłe odpalanie na mrozie nie wchodzi w grę. -
a np. zauważałem przy odpalaniu na LPG na dużym mrozie nie tyle że zamarznie ale po prostu nie odpali... np. na gazie na mrozie mi nie chciał odpalić na LPG a na benzynce ok...
-
A nie chodzi na paliwie bo najpierw źle chodził na benzynie, brak wolnych obrotów a potem >wysokich. Okazało się że padła pompka a potem zaś zbiornik. Jak paliwo było tanie to kupiłem >nawet zbiornik używany ale oryginalny.Na pompkę oryginalną 70zł plus czyszczenie gaźnika >niezbyt teraz mi się widzi dawać skoro na gazie śmiga spokojnie.
Heh miałem podobnie, zrobiłem bene, która nigdy nie chodziła jak powinna, siadła pompka, obroty, plus skończył sie reduktor i oczywiście od kręcenia zdechł akumulator, bajeczka