Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Tagi
  • Popularne
  • Użytkownicy
  • Grupy
  • Szukaj
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
zlosniki.pl
  1. Start
  2. DAEWOO TICO - forum KlubTico
  3. Brak ssania - niekończąca się opowieść - brak dławika - Rozwiązanie

Brak ssania - niekończąca się opowieść - brak dławika - Rozwiązanie

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony DAEWOO TICO - forum KlubTico
44 Posty 9 Uczestników 498 Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Odpowiedz
  • Odpowiedz, zakładając nowy temat
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • A Niedostępny
    A Niedostępny
    arebuk
    Użytkownik archiwalny
    napisał ostatnio edytowany przez arebuk
    #1

    Problem wciąż nie rozwiązany :(, ale przyczyna chyba tkwi w dopływie paliwa w początkowej fazie pracy silnika, czyli czeka mnie powtórny demontaż gaźnika, i czyszczenie elektrozaworu biegu jałowego, bo jak rozumiem na założonym gaźniku wymontować tego elektrozaworu się nie da.
    Myślę że to coś z dopływem paliwa, bo jak przed uruchomieniem nacisnę pedał gazu 5-6 razy, zapala na dotyk, silnik pracuje, ale po chwili gaśnie, gdy się te paliwo w gaźniku wypali. Po ponownym uruchomieniu jest raczej ok.

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    0
    • L Niedostępny
      L Niedostępny
      Lars
      Użytkownik archiwalny
      napisał ostatnio edytowany przez Lars
      #2

      Problem wciąż nie rozwiązany :(, ale przyczyna chyba tkwi w dopływie paliwa w początkowej fazie pracy silnika, czyli czeka mnie powtórny demontaż gaźnika, i czyszczenie elektrozaworu biegu jałowego, bo jak rozumiem na założonym gaźniku
      wymontować tego elektrozaworu się nie da.

      Jeżeli możesz to wstrzymaj sie do jutra z z tym elktrozaworem. Mam zamiar
      przeprowadzić jutro pewną regulacje w tym zakresie, to będę wiedział czy mam rację. W moim Tico też
      jak zimny to zachowuje sie tak jak wyżej opisałeś, i tak chyba jest we wszystkich.

      Myślę że to coś z dopływem paliwa, bo jak przed uruchomieniem nacisnę pedał gazu 5-6 razy, zapala na dotyk, silnik pracuje, ale po chwili gaśnie, gdy > >się to paliwo w gaźniku wypali. Po ponownym uruchomieniu jest raczej ok.

      To znak że twoja pompka przyspieszająca działa prawidłowo Jednak postaram sie jutro usunąć to zjawisko gaśnięcia po wypaleniu
      wtryśniętego paliwa przez inne ustawienie przepustnicy I przelotu. Jutro się okaże czy dobrze myślę

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      0
      • Z Niedostępny
        Z Niedostępny
        Zenon
        Użytkownik archiwalny
        napisał ostatnio edytowany przez Zenon
        #3

        Powiedz mi czy były regulowane zawory. Mi to wygląda że nie masz wogóle luzu, zawory są ustawione za ciasno i auto gaśnie.Czy jak silnik jest ciepły auto trzymie obroty jałowe w normie czy gaśnie

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        0
        • A Niedostępny
          A Niedostępny
          arebuk
          Użytkownik archiwalny
          napisał ostatnio edytowany przez arebuk
          #4

          Lars na pewno się wstrzymam, muszę znowu zebrać "siły i chęci" żeby znowu grzebać w Tico, może w sobotę znajdę na to czas. Już sąsiedzi na mnie dziwnie patrzą bo non stop na parkingu w autach coś grzebie, jak nie w Tico to w Pezo 306 97r. . Mam nadzieję że wykombinujesz coś co sprawi że nasze autka nie będą gasnąć :), powodzenia. czekam na pomyślne wieści.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          0
          • A Niedostępny
            A Niedostępny
            arebuk
            Użytkownik archiwalny
            napisał ostatnio edytowany przez arebuk
            #5

            Luzy są Ok. Były regulowane w marcu w ASO w Piekarach Śl, poza tym sprawdzałem je jakiś miesiąc temu. Gdy autko jest rozgrzane to chodzi bardzo dobrze.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            0
            • L Niedostępny
              L Niedostępny
              Lars
              Użytkownik archiwalny
              napisał ostatnio edytowany przez Lars
              #6

              Lars na pewno się wstrzymam, muszę znowu zebrać "siły i chęci"
              żeby znowu grzebać w Tico, może w sobotę znajdę na to czas. Już
              sąsiedzi na mnie dziwnie patrzą bo non stop na parkingu w autach
              coś grzebie, jak nie w Tico to w Pezo 306 97r. . Mam nadzieję
              że wykombinujesz coś co sprawi że nasze autka nie będą gasnąć
              :), powodzenia. czekam na pomyślne wieści.

              Czy dysponujesz obrotomierzem ?

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              0
              • A Niedostępny
                A Niedostępny
                arebuk
                Użytkownik archiwalny
                napisał ostatnio edytowany przez arebuk
                #7

                Niestety nie . Pozostaje ustawienie "na ucho"

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                0
                • L Niedostępny
                  L Niedostępny
                  Lars
                  Użytkownik archiwalny
                  napisał ostatnio edytowany przez Lars
                  #8

                  Niestety nie . Pozostaje ustawienie "na ucho"

                  Szkoda. Ja jestem przeciwnikiem takich regulacji, bo właściwie nie wie się co i jak się reguluje.Wstępnię mogę Ci powiedzieć
                  że może coś z tego będzie. Jutro rano robię ostatni sprawdzian,wychodzi na to że to tylko sprawa ustawień gaźnika.
                  Jak będzie wszystko OK, to napiszę jak to ewentualnie wyregulować.

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  0
                  • L Niedostępny
                    L Niedostępny
                    Lars
                    Użytkownik archiwalny
                    napisał ostatnio edytowany przez Lars
                    #9

                    Niestety nie . Pozostaje ustawienie "na ucho"

                    Już wszystko sprawdziłem, teraz nie gaśnie po uruchomieniu zimnego silnika. Teraz musimy się jakoś skontaktować, bo opisywanie to kupa pisania a nie wszystko da się zrozumiale opisać. Warto spróbować zrobić to u Ciebie i jeszcze raz posprawdzać ale już w użytkowaniu.Pewne trudności może powodować brak obrotomierza.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    0
                    • P Niedostępny
                      P Niedostępny
                      pirx
                      Użytkownik archiwalny
                      napisał ostatnio edytowany przez pirx
                      #10

                      Już wszystko sprawdziłem, teraz nie gaśnie po uruchomieniu
                      zimnego silnika.

                      No to super!

                      Teraz musimy się jakoś skontaktować, bo
                      opisywanie to kupa pisania a nie wszystko da się zrozumiale
                      opisać.

                      Może jednak spróbowałbyś, bo jak sam napisałeś "W moim Tico też
                      jak zimny to zachowuje sie tak jak wyżej opisałeś, i tak chyba jest we wszystkich.", czyli innym też by się przydał jakiś opis.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      0
                      • L Niedostępny
                        L Niedostępny
                        Lars
                        Użytkownik archiwalny
                        napisał ostatnio edytowany przez Lars
                        #11

                        No to super!
                        Może jednak spróbowałbyś, bo jak sam napisałeś "W moim Tico też
                        jak zimny to zachowuje sie tak jak wyżej opisałeś, i tak chyba
                        jest we wszystkich.", czyli innym też by się przydał jakiś opis.

                        A Ty masz obrotomierz ?

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        0
                        • P Niedostępny
                          P Niedostępny
                          pirx
                          Użytkownik archiwalny
                          napisał ostatnio edytowany przez pirx
                          #12

                          A Ty masz obrotomierz ?

                          Przecież wiesz, że nie.

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          0
                          • L Niedostępny
                            L Niedostępny
                            Lars
                            Użytkownik archiwalny
                            napisał ostatnio edytowany przez Lars
                            #13

                            Przecież wiesz, że nie.

                            Teraz już będę pamiętał !

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            0
                            • A Niedostępny
                              A Niedostępny
                              arebuk
                              Użytkownik archiwalny
                              napisał ostatnio edytowany przez arebuk
                              #14

                              cześć, wracam po przerwie do tematu, musiałem psychicznie odpocząć od Tico :), z tym gaśnięciem zimnego silnika, jest tak jak z brakiem wysokich obrotów na ssaniu, raz są raz nie ma . Dziś po 2 dniach nie odpalania, zapalił jak zwykle na dotyk, nie gasnął ale tez nie miał wysokich obrotów, tak sobie troszkę prychał niemrawo, dopiero jak przez kilkanaście sekund przytrzymałem pedałem gazu wysokie obroty, to po puszczeniu pedału, wreszcie pojawiło się charakterystyczne wycie. Tak sobie myślę że może to jednak kwestia dokładniejszego przeczyszczenia gaźnika, z rozebraniem go na trzy części, i dokładne wymycie elektrozaworu biegu jałowego ( tego z tyłu gaźnika). Bo wygląda to tak jakby gdzieś przytykał się dopływ paliwa. Lars a czego dotyczy te regulacja o której piszesz wyżej?

                              Komplet uszczelek gaźnika kupiony, w sobotę demontaż i czyszczenie, tym razem rozbiorę gaźnik na 3 części i wymyję elektrozawór biegu jałowego. Po czyszczeniu jazda na analizator.

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              0
                              • A Niedostępny
                                A Niedostępny
                                arebuk
                                Użytkownik archiwalny
                                napisał ostatnio edytowany przez arebuk
                                #15

                                Czy przy rozkręcaniu gaźnika na 3 części mam się spodziewać jakiś wyskakujących/wypadających elementów? Zwrócić na coś szczególna uwagę?

                                Gaźnik rozebrany wymyty, przedmuchany, dysze wykręcone wymyte. Poskładałem wszytko do kupy, no i.... zapalił to już sukces :), ale do rzeczy. Zapalił, nie zgasł, ale.. wysokich obrotów na ssaniu nie było :(,pojawiły się po pewnym czasie dopiero, za to pojawiły się falujące obroty na biegu jałowym - czyżbym źle podłączył przewody podciśnienia?? No i jeszcze jedna sprawa, zauważyłem dopiero teraz że brakuje w moim gaźniku dławika, tego który jest na wężyku podciśnienia biegnącym od siłownika pneumatycznego urządzenia rozruchowego, może to jest przyczyna moim problemów z brakiem wysokich obrotów na ssaniu??
                                Może ktoś z forumowiczów posiada taki dławik??

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                0
                                • A Niedostępny
                                  A Niedostępny
                                  arebuk
                                  Użytkownik archiwalny
                                  napisał ostatnio edytowany przez arebuk
                                  #16

                                  Nikt mi nie pomoże ??

                                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                  0
                                  • C Niedostępny
                                    C Niedostępny
                                    clavish
                                    napisał ostatnio edytowany przez clavish
                                    #17

                                    Poczekaj na Larsa

                                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                    0
                                    • A Niedostępny
                                      A Niedostępny
                                      arebuk
                                      Użytkownik archiwalny
                                      napisał ostatnio edytowany przez arebuk
                                      #18

                                      czekam...grzecznie

                                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                      0
                                      • A Niedostępny
                                        A Niedostępny
                                        arebuk
                                        Użytkownik archiwalny
                                        napisał ostatnio edytowany przez arebuk
                                        #19

                                        Wieczorem na zimnym silniku jeszcze raz obserwowałem zachowanie się silnika-gaźnika-przepustnicy, ponieważ te obroty na ssaniu wciąż nie były wysokie a przede wszystkim są nierówne, tzn silnik nie gaśnie, chodzi ale tak sobie. Gdzie tu na forum przeczytałem że na zimnym silniku górny znacznik powinien być prostopadły do plastikowego białego koła zębatego, (prostopadły to rozumiem że jego przedłużenie przechodzi przez oś tego koła zębatego) u mnie górny znacznik na zimnym silniku był przesunięty w stronę tyłu (czyli na lewo od białego plastikowego koła zębatego), silnik chodzi obroty jakby wysokie (ale nie to charakterystyczne "wycie" ) nie gaśnie, i po chwili, silnik zaczyna "wyć" , przepustnica leciutko się uchyliła, a znacznik znalazł się w położeniu tym powiedzmy prawidłowym. Tak sobie myślę że może muszę pokręcić śrubą regulacji czasu ssania żeby ten znacznik ustawić na zimnym silniku tak aby jego przedłużenie przecinało oś plastikowego kółka, skoro w takim położeniu pojawiły się wysokie obroty na ssaniu?? Co o tym myślicie (szczególnie Lars )

                                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                        0
                                        • A Niedostępny
                                          A Niedostępny
                                          arebuk
                                          Użytkownik archiwalny
                                          napisał ostatnio edytowany przez arebuk
                                          #20

                                          Wciąż liczę na Waszą pomoc w mojej sprawie .

                                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                          0
                                          Odpowiedz
                                          • Odpowiedz, zakładając nowy temat
                                          Zaloguj się, aby odpowiedzieć
                                          • Najpierw najstarsze
                                          • Najpierw najnowsze
                                          • Najwięcej głosów


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • Zaloguj się

                                          • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                          • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                          • Pierwszy post
                                            Ostatni post
                                          0
                                          • Kategorie
                                          • Ostatnie
                                          • Tagi
                                          • Popularne
                                          • Użytkownicy
                                          • Grupy
                                          • Szukaj