Navigation

    zlosniki.pl
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Search

    temperatura powietrza a wys. obrotów

    DAEWOO TICO - forum KlubTico
    4
    5
    76
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kopson71 Użytkownik archiwalny last edited by kopson71

      Witam, jak wiadomo obr. w tico sa bardzo wysokie. Jednak po tym jak zrobiło się ciepło a ja nie przełączyłem na wlocie powietrza z zimowego na letni to po zagrzaniu silnika są one na wolnych obr. niskie jak w każdym innym aucie. Po przełączeniu na wlocie na ,,lato" znowu wzrastają do b. wysokich - charakterystycznych dla tico. Zastanawiam się czy nie jedzić z ustawieniem na ,,zimę" , ale czy to nie szkodzi w jakiś sposób autu?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        Anusiak Użytkownik archiwalny last edited by Anusiak

        Witam, jak wiadomo obr. w tico sa bardzo wysokie. Jednak po tym jak zrobiło się ciepło a ja nie
        przełączyłem na wlocie powietrza z zimowego na letni to po zagrzaniu silnika są one na
        wolnych obr. niskie jak w każdym innym aucie. Po przełączeniu na wlocie na ,,lato" znowu
        wzrastają do b. wysokich - charakterystycznych dla tico. Zastanawiam się czy nie jedzić z
        ustawieniem na ,,zimę" , ale czy to nie szkodzi w jakiś sposób autu?

        Witam!
        Ja zauważyłem że moja instalacja LPG lepiej spisuje sie jak mam przełączone na powietrze ogrzane ,z tym że ostatnio nie było aż tak gorąco,jednak jak temperatura wyraźnie wzrośnie (gdzieś tak powyżej dwudziestu paru stopni a nie jak na tym przełączniku jest napisane :piętnastu) przełączę i jeżdżę w pozycji letniej .Najlepszym sposobem jest montaż automatu który sam zmienia rodzaj zasysanego powietrza.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          szymciak Użytkownik archiwalny last edited by szymciak

          Ja zauważyłem że moja instalacja LPG lepiej spisuje sie jak mam przełączone na powietrze ogrzane

          u mnie zupełnie jest wywalona jest przesłona od rodzaju zasysanego powietrza .. instalacja LPG nie chciała współpracować za żadne skarby .. dopiero kolanko gumowe na filtr powietrza skierowane w tył pojazdu spowodowało normalne działanie instalki LPG (gaźnik tico jest bardzo czyły na dostep powietrza szczególnie jeśli chdzi o instalacje lpg

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            Anusiak Użytkownik archiwalny last edited by Anusiak

            u mnie zupełnie jest wywalona jest przesłona od rodzaju zasysanego powietrza .. instalacja LPG
            nie chciała współpracować za żadne skarby .. dopiero kolanko gumowe na filtr powietrza
            skierowane w tył pojazdu spowodowało normalne działanie instalki LPG (gaźnik tico jest
            bardzo czyły na dostep powietrza szczególnie jeśli chdzi o instalacje lpg

            Niestety wiele ticow tak ma ,na szczęście mój ma wszystko na swoim miejscu.
            Mi serce by sie krajało jak miał bym zapalać przy niskiej temperaturze bez przełączenia na zima,a tak już minucie albo dwóch silnik zasysa cieplejsze powietrze i ,aż przyjemnie jest słyszeć jak równo pracuje silniczek ,do tego dochodzi jeszcze grzanie silnika na postoju (ze 2 minuty)i delikatna jazda w pierwszych minutach ,dzięki temu jakoś lepiej sie czuje w porównaniu do tego jak bym miał jechać na dziwnie hałasującym silniku .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              Sharky last edited by Sharky

              Witam, jak wiadomo obr. w tico sa bardzo wysokie.

              Ja wiem, czy wysokie - standardowo od ok. 850 do 6500 rpm.

              Jednak po tym jak zrobiło się ciepło a ja nie przełączyłem na
              wlocie powietrza z zimowego na letni to po zagrzaniu silnika są one na wolnych obr. niskie jak w każdym innym
              aucie. Po przełączeniu na wlocie na ,,lato" znowu wzrastają do b. wysokich - charakterystycznych dla tico.

              Nadal nie kumam, przecież nie ma obrotów charakterystycznych dla Tico, są identyczne, jak w każdym przeciętnym samochodzie benzynowym.

              Zastanawiam się czy nie jedzić z ustawieniem na ,,zimę" , ale czy to nie szkodzi w jakiś sposób autu?

              .... a kiedy ostatnio był sprawdzany i regulowany silnik (zawory, zapłon, mieszanka ...) oraz wymieniane filtry.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1 / 1
              • First post
                Last post