kolektor wydechowy Cultus GT-i - zamówienie. Ktoś chętny?
-
Jestem w posiadaniu oryginalnego wydechu z Cultusa GT-i . Jest to rurowy kolektor 4-1 znacznie lepszy od serii , wykonany zgodnie z sztuką czego nie można powiedzieć o aftermarketach z USA ( duże progi , ranty , nie równe długości rur )
Kolektor byłby zupełnie nowy , identyczny jak ten z Cutlusa GT-i , wykonany z najlepszych materialów , możliwość chromowania .
Wstępna cena to 800zł w wersji chromowanej , zestaw Plug&Play bez rzeźby i przeróbek. Ktoś byłby chętny ? Zamówienie jest pewne i nie wirtualne , czas oczekiwania maksymalnie 2 tygodnie.
mam także dostęp do krótkich przełożeń głownych 4,56 , 5.0 i innych . Z czasem pojawi się też kłówka do skrzyni swifta w atrakcyjnej cenie.
-
Oczywiście ja
-
A będziesz miał przełożenie do 4WD?
-
Podpinam sie pod pytanie.
Czy do 4WD bedzie opcja? Mowa o głównym, kolektorze( bo jednak troszeczke pod miska idzie inaczej, ewentualnie kłówce. -
Przełożenie od 4wd będzie możliwe do wykonania. Czas oczekiwania maks dwa tygodnie . Dobór przełożenia prawie dowolny , cena ta sama. Tylko musze dostać to fd na wzór
-
Kos jeździ juz na tym 5.0 ? chiałbym choć filmik zobaczyć i posłuchać silnika.
-
Przełożenie od 4wd
będzie możliwe do wykonania. Czas oczekiwania maks dwa tygodnie . Dobór przełożenia
prawie dowolny , cena ta sama. Tylko musze dostać to fd na wzórTo jak będzie cena za przełożenie do 4wd dokładnie Justy, bo bardzo by mi się przydało i to jak najkrótsze
-
Z tego co wiem to 1200pln
Mnie bardziej ciekawi.. przybliżona cena kłówki i czy do 4wd by tez można takowa zrobić:) -
jeździ jeden swift GTi mk1 , jak będzie filmik to pokażę ale daje radę , bo na 4.56 nie ma aż tak kolosalnej róznicy bo biegi i tak są długie
Cena 1200zł za przełożenie do 4wd , kłowka do 4wd to kolejny projekt i robienie wszystkiego od nowa więc na pewno to nie temat na chwile obecna. Podam cene wkładu do FWD to ocenisz czy chciałbyś to nadal
-
Swift 4WD, Damiana Kostki ma główne 5.3. Na filmikach od 8.2013 już na krótkie.
-
jeździ jeden swift
GTi mk1 , jak będzie filmik to pokażę ale daje radę , bo na 4.56 nie ma aż tak
kolosalnej róznicy bo biegi i tak są długie
Cena 1200zł za
przełożenie do 4wd , kłowka do 4wd to kolejny projekt i robienie wszystkiego od nowa
więc na pewno to nie temat na chwile obecna. Podam cene wkładu do FWD to ocenisz czy
chciałbyś to nadalOdezwij się na PW jak już będziesz miał jakieś konkrety co do przełożenia do Justy bo był bym zainteresowany.
-
mów jakie chcesz , cena jest podana , czas oczekiwania także. Muszę mieć tylko oryginal na wzór i pytanie:
czy każdy wałek z swifta 4wd , justy w róznych latach jest taki sam i zmieniała się tylko liczba przełożenia? Najdłuższe z tego co pamietam 3.7 , najkrótksze 4.1
-
Z tego co wiem to w justy po 96r. głowne wynosi 4.23 i pasuje plug&play do skrzyni swifta z głównym 3.9
-
Hm, a czy jesteś w stanie wykonać/zamówić wałki streetowe bądź szperę ? W sumie chyba marzenie: Krótka skrzynia, szpera no i sportowe wałeczki
-
produkcja kolektorów ruszyła .
Będą dla was także dostępna budżetowa opcja kolektora 4-1 w dobrej cenie ale budowie jak w suzuki RD
-
Jestem w posiadaniu
oryginalnego wydechu z Cultusa GT-i . Jest to rurowy kolektor 4-1 znacznie lepszy od
serii , wykonany zgodnie z sztuką czego nie można powiedzieć o aftermarketach z USA
( duże progi , ranty , nie równe długości rur )
Kolektor byłby
zupełnie nowy , identyczny jak ten z Cutlusa GT-i , wykonany z najlepszych
materialów , możliwość chromowania .
Wstępna cena to
800zł w wersji chromowanej , zestaw Plug&Play bez rzeźby i przeróbek. Ktoś byłby
chętny ? Zamówienie jest pewne i nie wirtualne , czas oczekiwania maksymalnie 2
tygodnie.I jak tam te kolektory?? Poza tym Cultus czasem nie miał 4-2-1 a nie 4-1???
-
kolektory cultusowe były tylko 4-1 , seria 4-2-1 . Jest zrobiona matryca , flansze , problem jest tylko z łączeniem 4 rur w 1 ale już niedługo powinny być gotowe
-
Juz jesteśmy na finiszu...
-
Na razie to ja widze ze macie ta latwiejsza polowke zrobiona
-
Dlatego trochę stoimy w miejscu...