Co dziś grzebałem w swoim Swifcie



  • Witam!

    Postanowiłem wzorem kącika Tico stworzyć wątek o pracach przy naszych wozidłach.

    Nie każdy ma własny wątek o swoim autku, a do tego analogiczny wątek z kącika Tico bardzo mi się podoba.

    Zobaczymy, może i tutaj się przyjmie

    Więc ja zacznę, co grzebałem w swoim:

    • wymiana tylnych amorków na "słynne" Gabriele (po 35 zł/szt. :F)
    • smarowanie prowadnic przednich zacisków smarem miedzianym
    • poprawienie połączeń kabli przy głośnikach
    • malowanie szpachlowanego elementu w okolicach wlewu paliwa
    • montaż halogenów Wesem w zderzaku
    • wymiana kółek na letnie
    • wymiana bocznych kierunków (dymione z Renault) na seryjne
    • poprawienie mocowań tłumika środkowego (wydech stukał o stabilizator przedni)

  • Użytkownik archiwalny

    Bez zdjęć się nie liczy



  • Ze 2 zrobiłem

    Zdjęcia robione kombinerkami



  • Czyli dało radę wpasować ładnie zdjęcie jak kombinerkami, firma Beta czy inna?



  • Czyli dało radę
    wpasować ładnie zdjęcie jak kombinerkami, firma Beta czy inna?

    Pasują jak złe


  • Użytkownik archiwalny

    Znalazłem go na StreetView
    http://goo.gl/maps/o1hvi



  • Znalazłem go na
    StreetView
    http://goo.gl/maps/o1hvi

    Ja też dziś szukałem swojego, ale gdzieś musiałem wybyć na czas zdjęć, bo go ni ma pod domem...


  • Użytkownik archiwalny

    • spr kabelkologii w poszukiwaniu braku możliwości załączenia klimy w 1.0
    • wymiana rozrusznika
    • spr i skasowanie błędów kompa

  • Użytkownik archiwalny

    Ja też dziś
    szukałem swojego, ale gdzieś musiałem wybyć na czas zdjęć, bo go ni ma pod domem...

    sprawdź u mechanika

    żarcik : D


  • Użytkownik archiwalny

    U blacharza



  • Poprawka lewego bocznego kierunkowskazu - winowajcą okazała się luźna oprawka żarówki W5W


  • Użytkownik archiwalny

    W piątek 12 kwietnia w gti mk2 zrobiłem:

    • wymiana przegubu lewego wewnętrznego
    • wymiana oleju i filtra
    • wymiana filtra powietrza
    • wymiana dolnego przewodu do chłodnicy, bo się pocił
    • wymiana termostatu (nie wiadomo czemu ktoś kiedyś włożył taki co się otwierał od 82 stopni, zamiast od 88)
    • wymiana kół na letnie alusy
    • wymiana wszystkich tarcz i klocków + oczyszczenie zacisków
    • wymiana uszczelniaczy tłoczków w tylnych zaciskach
    • wymiana płynu hamulcowego.


  • Znalazłem go na
    StreetView
    http://goo.gl/maps/o1hvi

    Ja też swojego znalazłem


  • Użytkownik archiwalny

    Może nie dzisiaj, ale jakiś czas temu przyszedł czas na flinstony 2 dziury, które udało się załatać u blacharza za 150 pln. Wywaliłem miesiąc wcześniej tapicerkę i są tego efekty. Żyłbym sobie nieświadomy o obecności flinstonów przez parę ładnych chwil Bagno było konkretne jak na 11 letnie auto, z tapicerki wręcz wyżymałem wodę i inne pozostałości po zimie. Na zdjęciu akurat mniejsza dziura, drugiej (w okolicy łączenia nadkola z podłogą) wolałbym nie pokazywać publicznie

    A tyle mniej więcej wyciągłem "luźnej" rdzy.



  • I to ma być niby dziura?


  • Użytkownik archiwalny

    Toć napisałem, że większej nie pokazuje Wiem wiem, przesadzam, blacharz też mnie poniekąd wyśmiał, że mu dupe zawracam byle dziurą Ale to już bariera psychiczna jak wiesz, że masz pod spodem dziurę.


  • Użytkownik archiwalny

    -od tyg czasu pełna ful konserwacja
    -Kubełek od kierowy wybebeszony i na new robiony
    -Założone letnie lacie w końcu!!(new kolor alufelg)
    -Wymiana new Klocków
    -wymiana new płynu hamulcowego
    -Lakierowanie zacisków i bębnów
    -wlanie letniego płynu do spryskiwaczy



  • -Lakierowanie
    zacisków i bębnów

    U mnie dziś cz. I, jutro dokończenie.


  • Użytkownik archiwalny

    Może nie dzisiaj,
    ale jakiś czas temu przyszedł czas na flinstony 2 dziury, które udało się załatać
    u blacharza za 150 pln. Wywaliłem miesiąc wcześniej tapicerkę i są tego efekty.
    Żyłbym sobie nieświadomy o obecności flinstonów przez parę ładnych chwil Bagno
    było konkretne jak na 11 letnie auto, z tapicerki wręcz wyżymałem wodę i inne
    pozostałości po zimie. Na zdjęciu akurat mniejsza dziura, drugiej (w okolicy
    łączenia nadkola z podłogą) wolałbym nie pokazywać publicznie

    A tyle mniej więcej
    wyciągłem "luźnej" rdzy.

    co Ty tam hodujesz?!
    ja tam mam idealnie czyściutką blachę!


  • Użytkownik archiwalny

    co Ty tam
    hodujesz?!
    ja tam mam idealnie
    czyściutką blachę!

    Samo się zasiało Gratuluję zdrowej podłogi i zazdroszczę jednocześnie, mi się wydawało, że po 10 latach będzie nalot tu i ówdzie do lekkich poprawek, ale nie spodziewałem się dziur na prześwit. Przeliczyłem się, ale to wiadomo- te pojazdy już tak mają Grunt, że mocowania wahaczy są całe, progi też w dobrym stanie jak po tak solnej zimie.


Log in to reply