Poszukiwania hatchbacka 1.3 3d ze zdrową budą
-
Dobrze widzę - on nie ma tabliczki fabrycznej?!
Może ma VIN wytłoczony na grodziówce??
Poza tym mam taką małą nadzieję, że problemy z silnikiem rozwiążą się podczas przekładki do nowej budy
Ja bym wolał je rozwiązać przed mimo wszystko. Ja obstawiam coś w instalacji tak czy tak. Chyba będę musiał z service manualem każdą rzecz po kolei z układu zapłonowego sprawdzać - zacznę od cewki zapłonowej (mimo, że wymieniłem ją na nowy zamiennik)
-
VIN musi być i na grodzi i na tabliczce znamionowej
-
ewidentnie tabliczka zerwana. ale nie jest to problemem jeżeli vin się zgadza to zawsze sobie nity możesz strzelić ... mk5 ma jeszcze trzeci VIN na desce rozdzielczej
-
ewidentnie
tabliczka zerwana. ale nie jest to problemem jeżeli vin się zgadza to zawsze sobie
nity możesz strzelić ... mk5 ma jeszcze trzeci VIN na desce rozdzielczejWłłaściciel napisał tak:
"Tabliczka jest. Zdjąłem ją żeby nie odpadła, bo trzymała się słabo." -
To może jednak warto się zastanowić, obejrzeć, bo na tle innych propozycji dość tani jest...aczkolwiek klimy brak
-
Zimny łokieć się stosuje i wtedy klima 1 klasa, tylko pędzić trzeba odpowiednio
Co do Vinów to prawda, w mk5 jest ich aż za dużo -
Zimny łokieć się
stosuje i wtedy klima 1 klasa, tylko pędzić trzeba odpowiedniodo zimnego łokcia najlepsze są drzwi bez ramki
-
Zimny łokieć się
stosuje i wtedy klima 1 klasa, tylko pędzić trzeba odpowiednioPróbowałeś na autostradzie przy 120-150kmh?
-
Przy 120-150 na Niemieckiej autostradzie to już szyby zamknąć nie mogę bo biedna wylatuje z ramki A u nas poruszam się defiladowo/patrolowo.
-
Ja już przed wjazdem na autostradę zamykam szyby bo nie umiem tego huku wytrzymać. A dosyć często jeżdżę po niej
-
Włłaściciel napisał
tak:
"Tabliczka jest.
Zdjąłem ją żeby nie odpadła, bo trzymała się słabo."Ja mojego kupowałem,i przecierałem tabliczkę by sprawdzić dane to mi w dłoni została.Nity zmarły ze starości.Nie ma się czym przejmować-byle dane się zgadzały.
-
Próbowałeś na
autostradzie przy 120-150kmh?do 70-80 da się wytrzymać, przy 120 zaczyna wnerwiać fruwający pas, przy 180 huk
-
do 70-80 da się
wytrzymać, przy 120 zaczyna wnerwiać fruwający pas, przy 180 hukJa i 160 bez problemu z otwartym oknem moje jechać Swiftem ale to nie o tym jest wątek
-
VIN musi być i na
grodzi i na tabliczce znamionowejDokładnie - VIN wytłoczony jest na lewo od tabliczki - na zdjęciu komory go widać. A tabliczka jakoś dziwnie oderwana razem z lakierem - może jakaś juma
-
ewidentnie
tabliczka zerwana. ale nie jest to problemem jeżeli vin się zgadza to zawsze sobie
nity możesz strzelić ... mk5 ma jeszcze trzeci VIN na desce rozdzielczejNa podszybiu w "okienku" na dole przedniej szyby?
-
taaa
-
taaa
Normalnie jak w jakimś cywilizowanym aucie
A może to wymóg jakichś przepisów i po pewnym roczniku wszystkie musiały mieć
-
Normalnie jak w
jakimś cywilizowanym aucie
A może to wymóg
jakichś przepisów i po pewnym roczniku wszystkie musiały miećJa i tak bede wkladal moja flokowana deske z mk2 ;-)
-
Białe GTi mk2 chyba z obspawana już budą z Rybnika - blacharsko wygląda nieźle - kojarzy ktoś ten egzemplarz? ::)
Niestety widzę, że ruda mu już żre nadkola, przedni zderzak do zespawania, do zaspawania też otwory na masce zrobione na klemy do zamykania jej na rajdach, tylni zderzak do wymiany bo ma paskudne wycięcie na wydech... za 4tys może bym kupił w takim stanie w jakim jest... -
Białe GTi mk2 chyba
z obspawana już budą z Rybnika - blacharsko wygląda nieźle - kojarzy ktoś ten
egzemplarz? ::)
Niestety widzę, że
ruda mu już żre nadkola, przedni zderzak do zespawania, do zaspawania też otwory na
masce zrobione na klemy do zamykania jej na rajdach, tylni zderzak do wymiany bo ma
paskudne wycięcie na wydech... za 4tys może bym kupił w takim stanie w jakim jest...
http://otomoto.pl/suzuki-swift-gti-C29022010.htmlDesperacja Cię ogarnia?
Projekt z mk4/5 przechodzi do historii?