[Swift GTi] heatshield - uszczelka pod kolektor ssacy
-
ale tak generalnie
to po co ? przeciez to jest ogolno dostepne
zreszta nie
zmieniaj mi tu tematu tylko odpowiedz na pytanie co to za uszczelki mozesz miec ....jak ogolnodostepne? gdzie?
uszczelka jak sama nazwa wskazuje blokuje przeplyw ciepla z bloku na kolektor dolotowy co skutkuje zimniejsza tamperatura powietrza zasysanego do komory.
tak to wyglada do k20
-
jak ogolnodostepne?
gdzie?w szczecinie znam dwa sklepy co moga to sprowadzic
uszczelka jak sama
nazwa wskazuje blokuje przeplyw ciepla z bloku na kolektor dolotowy co skutkuje
zimniejsza tamperatura powietrza zasysanego do komory.hehe no co Ty
ehhh Marcinek, chodzi mi o to jaką mógłbyś tą uszczelke zalatwic, bo ja mogę zwykła wykonaną z cienkiej blaszki, taką jak jest seryjnie. -
w szczecinie znam
dwa sklepy co moga to sprowadzic
hehe no co Tyehhh Marcinek,
chodzi mi o to jaką mógłbyś tą uszczelke zalatwic, bo ja mogę zwykła wykonaną z
cienkiej blaszki, taką jak jest seryjnie.no to taka jak na zdjeciu tylko ze do GTi wykonana z prasowanego silikono-teflonu
nie wiem co ja mam ci jeszcze napisac -
no to taka jak na
zdjeciu tylko ze do GTi wykonana z prasowanego silikono-teflonuno i o to chodziło
więc takowa jest lepsiejsza
to jak możesz takową załatwić to ja się piszę na jednąnie wiem co ja mam
ci jeszcze napisacjuz nic wiecej
-
no i o to chodziło
więc takowa jest
lepsiejsza
to jak możesz
takową załatwić to ja się piszę na jedną
juz nic wiecejjedna to za malo
pozostali wyciagac forse ze skarbonki
dodam tylko ze 2*C wyzsza temperatura powietrza zasysanego w dolocie to 2,5HP mniej na silniku
-
Moja skarbona już dawno ma anoreksje xD
-
dodam tylko ze 2*C
wyzsza temperatura powietrza zasysanego w dolocie to 2,5HP mniej na silnikuto jezeli uszczelka obnizy temp kolektora z 90* do 50* to mamy 50 km wiecej? oj fetor fetor
-
to jezeli uszczelka
obnizy temp kolektora z 90* do 50* to mamy 50 km wiecej? oj fetor fetorjezzzuu od kiedy to sumuje sie HP?
tak samo jak wymienisz wydech co daje 15HP i zmienisz dolot co daje 7HP to co razem masz 22HP?
zreszta jak seryjny silnik co ma 100HP i obnizysz mu temp dolotu ponizej 0*C bedzie mial 150HP?
Mjeeecio wez no opanuj sie
+2*C -> -2,5HP to sa straty mocy co do seryjnej mocy silnika a nie ze daja tyle mocy powyzej serii
-
jezzzuu od kiedy to
sumuje sie HP?
tak samo jak
wymienisz wydech co daje 15HP i zmienisz dolot co daje 7HP to co razem masz 22HP?nie grales w NFS-a
zreszta jak seryjny
silnik co ma 100HP i obnizysz mu temp dolotu ponizej 0*C bedzie mial 150HP?Mjeeecio wez no
opanuj sie
+2*C -> -2,5HP to
sa straty mocy co do seryjnej mocy silnika a nie ze daja tyle mocy
powyzej seriidobra dobra, ciekawe przy jakies temp. osiagane dolotu jest to 101 szkap
-
Troche sceptycyzmu ode mnie.
101HP
2,5HP/2st.C . | 1,25%/1st.CMoc pewnie jest liczona w warunkach normalnych czyli 1013hPa i 0st. (a moze 20 ).
Za wiki :
ρ = pM/RTρ – gęstość powietrza,
p – ciśnienie,
M – efektywna masa molowa dla powietrza,
R – uniwersalna stała gazowa,
T – temperatura w skali bezwzględnej.Zmiana mocy powina byc proporcjonalna do zmiany gest. pow.(chyba) - na pewno nie bardziej.
(({temp. odniesienia} - {nowa temp.})/{temp. odniesienia [K]})*100% = {wzrost mocy z temp}
O st. C to 273K | 1% mocy to 2,7st.
20st. C to 293K | 1% mocy to 2,9st.Ehh... napisalem sie i nawet nie ma kogo poprawiac szczegolnie. Wyszlo raptem 2,5x mniej ale ciagle sporo
Pozostaje liczyc, ze temperatura krotkiego kolektora wcale nie przeklada sie (jesli w ogole) bezposrednio na temp. zasysanego powietrza, o ktore przeciez chodzi.