Wyczaiłem fajny tłumik
-
Fajne jest.
Ale tak jak pisałem
wcześniej sam bym nie kupił.
Mi osobiście to
najbardziej nie podobają się takie zadarte do góry (wodołapy na deszczówkę!).a tam jak z nierdzweki to niech lapie nawet i ta deszczowke przy upalanku wszystko wyparuje do zera
ten zajebiaszczy lekko po skosie by mogl byc tak jak w betach czy golfach 1.8 gti
http://allegro.pl/tlumik-koncowy-suzuki-swift-gti-stal-kwas-i3293232852.html
-
Mi osobiście to
najbardziej nie podobają się takie zadarte do góry (wodołapy na deszczówkę!).oj tam, właśnie do góry lekko i w bok to jest to
Real fc***ing JDM ! -
ten zajebiaszczy
lekko po skosie by mogl byc tak jak w betach czy golfach 1.8 gti
http://allegro.pl/tlumik-koncowy-suzuki-swift-gti-stal-kwas-i3293232852.htmlrobiony na zamówienie MKV ... można poprosić o inne końcówki i itp.
-
mam ziomeczka w gda ktory ogarnia sam tlumiki zapewne cena byla by 2x nizsza
-
jakiś filmik?
Aż tak się tym nie jarałem, żeby filmik nagrywać
-
zapytam z innej paki , może da sie coś podłubać w oryginalnym tłumiku ,żeby zaczeło to nieco pierdzieć ?
-
taaaa... zrób mu dziury,,, to będzie pierdzieć
-
zrobiłem już , to zamiast pierdzieć , zaczeło syczeć , jak jakieś TDI z walniętym wężem.
-
zrobiłem już , to
zamiast pierdzieć , zaczeło syczeć , jak jakieś TDI z walniętym wężem.To ja polecam urwać wydech tuż za kolektorem. Będzie na 100% warczeć jak rasowa rajdówka.
-
ZA dużo mocy traci na ta takiej "konfiguracji" i rozmawiać sie nie da !
-
ZA dużo mocy traci
na ta takiej "konfiguracji" i rozmawiać sie nie da !Dziwne.
Ja tak miałem przez jakiś czas (nie z własnego wyboru oczywiście) i nie czułem żadnej różnicy, a to 1.0, więc powinna być przepaść...
A że rozmawiać się nie da to co za problem. Chciałeś żeby pierdziało to dałem idealny przepis. -
Dzisiaj coś pokombinuje , wymieniam też TPS ,więc może skończą sie problemy z muleniem .
filmik też będzie