Wymiana katalizatora.
-
Witajcie.
Chciałbym coś zrobić z wydmuchanym katalizatorem.Póki jest kasa . Strasznie mnie już wku... ten bulgoczący i brzydki-głośny dźwięk.Możliwe,że również jest odpowiedzialny za zmułę do 2000obr.Kwestia tylko co z tym fantem zrobić?
Wstawić rurę w obecną puchę?A może jakiś kat uniwersalny (oryginał to za droga impreza).Jest też opcja na tłumik przelotowy jakiś...Chciałbym,żeby swift był chociaż cichszy.Może również po regulacji gazu okaże się,że jest trochę zrywniejszy i ciut mniej pali?Lub niech będzie chociaż zrywniejszy w tym spalaniu co teraz...
Pytanie dodatkowe:
Czy w kacie jest sonda lambda? -
U mnie na zmułę pomogło... Odkręcenie śrubki z obudowy filtra powietrza i zostawienie jej na same zaczepy jakkolwiek to brzmi. Nawet śrubę regulującą dawkę gazu skręciłem o dwa obroty a i tak idzie lepiej.
-
Kopsnij się do jakiegoś Tłumnikarza/mechanika to ci coś wspawa uniwersalnego po 50-70zł chodzą na allegro np jak masz resztę układu wydechowego ok.
Bo jak coś to możesz sobie takie coś zafundować i sam sobie poradzisz z montażem :
Kat
Czasami w strumienice się nie pchaj bo jest głośno!
Sam jak coś oblicz co cię taniej wyjdzie mechanik czy opcja z rura-katp.s w twoim modelu nie ma Lambdy za katalizatorem to dopiero miały MKV
-
Mam podobny problem i chyba zrobię jak radzi Zurex - kupię na allegro "zamiennik" kata. Zadzwoniłem wczoraj na szrot z Japończykami i zaproponowali mi element z katalizatorem za 250pln. Słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych.
- Bo wie pan, to z katalizatorem jest
Co z tego, że na tym katalizatorze poprzedni właściciel mógł zrobić pierdyliard kilometrów i jest równie sprawny jak mój obecny (czyli nie jest).
- Bo wie pan, to z katalizatorem jest
-
a ja mam kata w komórce 127tyś km z czego 80 na LPG obcięty przed i za puchą jak ktoś chętny oraz kat przykolektorowy (mk5)
-
a ja mam kata w
komórce 127tyś km z czego 80 na LPG obcięty przed i za puchą jak ktoś chętny
oraz kat przykolektorowy (mk5)To ja poprosze konkrety na Pw.
-
Ja niestety potrzebuję cały element z kolanem, bo przedmuchy mam na kolanie, a przed katem mam nasmarkane tak, że nie ma do czego spawać, więc wymienić chcę od razu cały element (dokładnie taki jak zlinkowany).
-
Ja niestety
potrzebuję cały element z kolanem, bo przedmuchy mam na kolanie, a przed katem mam
nasmarkane tak, że nie ma do czego spawać, więc wymienić chcę od razu cały element
(dokładnie taki jak zlinkowany).Bierz ten zlinkowany i po sprawie. Napisz do Elpis116 może jeszcze ma lekko używany
-
Ja niestety
potrzebuję cały element z kolanem, bo przedmuchy mam na kolanie, a przed katem mam
nasmarkane tak, że nie ma do czego spawać, więc wymienić chcę od razu cały element
(dokładnie taki jak zlinkowany).W moim pierdziochu mam cały wydech od kolektora nowy - tylko ten katalafior został do neutralizowania...
-
Post pod postem,ale warto
Byłem dziś u mojego tłumikarza-wspawali mi w tą puchę kawał rury po prostu,efekt?
Od soboty zrobiłem 240km miasto + sporo pałowania obwodnicą... teraz zatankowałem i spodziewałem się spalania ok 10L LPG a tu cholernie miła niespodzianka.Weszło tylko 18L,czyli wyszło 7,5L na 100km! [motyla_noga] me... superancko...
Poza tym swifcik jest cichszy,lepiej się wkręca na obroty i po rozpędzeniu dłużej trzyma prędkość/obroty.
Mam nadzieję,że post pomoże innym nie zdecydowanym co zrobić z wydmuchanym katalizatorem.
-
Ja kupiłem zamiennik na allegro ( kat był niesamowicie zardzewiały ), przy wymianie urwałem śrubę, która została w kolektorze Trzyma się teraz na jednej i dalej pierdzi, jakoś nie mogę się za to zabrać, trzeba będzie wiercić + lewy gwint ...
Poza tym zamiennik, który kupiłem na allegro nie do końca pasuje, rura opiera się o stabilizator co potęguje dźwięk i wibracje w kabinie.