Bark podświetlenia zegarów przy podłaczeniu radia
-
w mk2, mk3 są 3 kostki od radia. w mk4,5 jak dobrze pamietam jedna.
wyciag radio i podaj mi jakie przewody masz podłączone. prawdopodobnie masę masz podłączoną pod kabelek żółtoczerwony, który nie jest kabelkiem masowym. kabel biały i białoczarny są kabelkami 12+ stały i po stacyjce.
-
to jest mk3. 2 kostki od głośników i jedna od zasilania. czarny kabel jest podłączony do czerwono żółtego a czerwony do biało czarnego. zołty od radia jest zmostkowany do czerwonego. tyle udalo mi sie zobaczyć
-
czerwono żółty jest to kabel od podświetlenia ... nie wiem jak to ma być zrobione, ale ja kabel masowy zgubiłem i to samo omyłkowo miałem co ty. Niby radio działa, włączasz światła i bum, przepala bezpiecznik od świateł podłącz czarny gdziekolwiek do karoserii pod śrubę. lub pod masę z wtyczki zegarka na chwilę (czarny). czy pamięć radia się resetuje za kazdym razem jak wyłączasz stacyjkę ?
-
ok czas pokombinować ale dziś już chyba trochę ciemno, dam znać jutro czy wyszło i dzięki za pomoc
-
u mnie w mk3 to samo było , zrobiłem zasilanie nowe od stacyjki a masa z zegarka i śmiga
-
do zegarka ida 4 przewody, który z nich to masa ?
-
robił mi to
"elektryk" jest tam kostka z 3 wejsciami, masa, stały i prąd po kluczyku. No to
tylko masa i ten staly sa podlaczone tak jak maja byc, reszta to głośniki i
podłączany był kabel do ręcznego bo radio posiada blokadę. po 1 dniu przepaliło
bezpiecznik i teraz tak się dziejeElektryk podłączył się z radiem pod kostkę od zegarka i stąd takie cyrki. Po prostu pomylił kostki, bo miejsce na zegarek jest zaraz pod radiem (w lepszych wersjach jest zegarek pod radiem, w uboższych jest półeczka zamiast zegarka)
-
nie zgadzam się z twoją wypowiedzią. Elektryk podłączył się pod prawidłową kostkę (koloru pomarańczowego / żółtego 3 pinową). zegarek ma 4 pinową i tylko taka w niego wchodzi.
-
podłącz czarny gdziekolwiek do karoserii pod
śrubę. lub pod masę z wtyczki zegarka na chwilę (czarny)U mnie w mk2 i mk3 nigdy nie mialem masy (z radia) podlaczonej. Wiem ze dziwnie brzmi ale w dwoch samochodach i roznych radiach zawsze masa byla z anteny. Gdy tylko podlaczylem mase i wpialem antene pojawialy sie problemy.
Dlatego u mnie byl tylko staly plus i plus po stacyjce podlaczony a masa "pojawiala sie" po wpieciu wtyczki anteny i gralo wszystko bez problemu.
Sytuacja miala miejsce takze po podlaczeniu zasilania i masy z aku. -
Mase podłączyłem do śruby fotela i wszystko działa jak powinno dzięki wielkie za pomoc
-
nie zgadzam się z
twoją wypowiedzią. Elektryk podłączył się pod prawidłową kostkę (koloru
pomarańczowego / żółtego 3 pinową). zegarek ma 4 pinową i tylko taka w niego
wchodzi.U mnie w wersji GL nie było w serii zegarka i radio właśnie ktoś podłączył do kostki od zegarka, bo je po prostu pomylił.
A fachowcy teraz tacy, że nie przejmują się zbytnio, więc zasugerowałem koledze, że ma to sprawdzić
-
U mnie w mk2 i mk3
nigdy nie mialem masy (z radia) podlaczonej. Wiem ze dziwnie brzmi ale w
dwoch samochodach i roznych radiach zawsze masa byla z anteny. Gdy tylko podlaczylem
mase i wpialem antene pojawialy sie problemy.
Dlatego u mnie byl
tylko staly plus i plus po stacyjce podlaczony a masa "pojawiala sie" po wpieciu
wtyczki anteny i gralo wszystko bez problemu.
Sytuacja miala
miejsce takze po podlaczeniu zasilania i masy z aku.U mnie teraz też masa radia zsunęła się ze wspornika deski rozdzielczej i radio dalej gra - widocznie bierze masę z anteny. Dziwne, bo ojciec niedawno mierzył masę na antenie i jej nie było