Turbo w Swifcie GTI, łopatologicznie :-)
-
A nie lepiej zamiast tak długiego wywodu na temat
szukania informacji, po prostu napisać napisać 2-3 zdania o turbo.W Swifcie nieopłacalne. Szukaj innego auta.
-
W Swifcie
nieopłacalne. Szukaj innego auta.czemu? pompujesz 3 bary i jest cacy .. http://www.youtube.com/watch?v=UCqQ2wocl6Y ;))))
-
czemu? pompujesz 3
bary i jest cacy .. http://www.youtube.com/watch?v=UCqQ2wocl6Y ;))))Myślę, że jednak budżet kolegi tego nie uciągnie...
-
Myślę, że jednak
budżet kolegi tego nie uciągnie...a ja zaraz jak zmienie silnik bede szukal : P
-
Kolega może lekko
leniwy dlatego założył temat. A nie lepiej zamiast tak długiego wywodu na temat
szukania informacji, po prostu napisać napisać 2-3 zdania o turbo.No to napisalem te zdania zaczynajac od poczatku historii o turbo. Nie ma myslenia i zdobywania wiedzy to nie ma sensu brnac dalej. Ksiazki pisal nie bede, bo chyba jest juz kilka w podobnych tematach.
Oczywiscie jezeli bedzie jakies konkretne pytanie, to w miare mozliwosci postaram sie odpowiedziec.
Jeszcze jest jedna rada na poczatek: trzeba okreslic co chce sie uzyskac z silnika, w jakich warunkach ma pracowac i ile na to kasy jest - jak to sie skonfrontuje, to bedzie wiadomo czy wogole jest sie za co zabierac, ew jak sie zabrac.
-
uszczypliwość kolegów jest wręcz zachwycająca :-) zamiast tworzyć wywody na temat mojego lenistwa czy też braku mózgu, wystarczy trochę zdrowego rozsądku. Eksperymenty to kasa, czyli budżet o którym tak piszecie, a jak wiadomo co robić, co kupić to już to inaczej wygląda. Poza tym najnormalniej w świecie brakuje mi czasu na eksperymenty, bo musiałbym wstawić swifta na warsztat, zajmie mi jedno stanowisko na długo, a warsztat ma zarabiać, a nie garażować. A tak na marginesie to jest pierwsze forum na którym spotkałem się z takim brakiem życzliwości, ale to już kwestia wychowania... kolego Colin, czytaj ze zrozumieniem pierwszy post - soft turbo, wiem co chcę.
-
nie ma magicznego przepisu na turbo... kazde turbo w silniku z NA jest inne. Czy gdzieś sprzedają turbokity z osprzętem i komputerem zestrojonym ? nie... bo kazdy robi to inaczej.
-
No dobrze, ale teraz teoretyzujemy bardzo. Czy naprawdę tak ciężko napisać komuś kto to zrobił, że ma turbinę taką i taką, komputer taki i taki, intercooler z takiego auta, zestroił mu to janek kowalski i fajnie to chodzi itd itd. W USA jest bardzo dużo kitów wszelkiego rodzaju do wszystkiego. Amerykanie to lud prosty, ale potrafią sobie życie ułatwić. A u nas się narobiło magistrów i docentów wszelakiej maści i tylko pod górkę :-)
-
No dobrze, ale
teraz teoretyzujemy bardzo. Czy naprawdę tak ciężko napisać komuś kto to zrobił, że
ma turbinę taką i taką, komputer taki i taki, intercooler z takiego auta, zestroił
mu to janek kowalski i fajnie to chodzi itd itd. W USA jest bardzo dużo kitów
wszelkiego rodzaju do wszystkiego. Amerykanie to lud prosty, ale potrafią sobie
życie ułatwić. A u nas się narobiło magistrów i docentów wszelakiej maści i tylko
pod górkę :-)Proponuje sie zapoznac z tymi kitami wpierw a pozniej oceniac - jak cos takiego kupisz, to w wiekszosci przypadkow bez majzla i mlota nie bedzie kitem pasujacym. Elektronika tez jest zajebista... tzn jak jest gaznik to jeszcze, ale cos z pradem to sie juz schody zaczynaja.
Co do pytan: żema turbinę taką i taką, komputer taki i taki, intercooler z takiego auta, zestroił
mu to janek kowalskTo:
Turbine daj taka jaka potrzebujesz (pisalem gdzies wyzej ze musisz wiedziec co chcesz).
Komputer daj taki jak potrzebujesz (pisalem ze musisz wiedziec co chcesz i jak bedziesz auto uzytkowal - bez tego glupio wybierac cos)
Intercooler... nie bede sie powtarzal, ale dodam ze nie musi byc jako tako z auta "jakiegos".
Zestroil to... no ten co umie komputer ktory wybrales, ale jak chcesz turbo, to kup cos na szrocie i wloz do bagaznika - bedziesz mial turbo w swifcieZabierasz sie od dupy strony tak prawde mowiac, bo Twoje dylematy ktore wymieniles, to akurat najmniejszy problem z tych jakie Cie czekaja.
Podejdz do tematu powaznie, a dostaniesz powazne odpowiedzi (taka mam nadzieje ;)) -
No dobrze, ale
teraz teoretyzujemy bardzo. Czy naprawdę tak ciężko napisać komuś kto to zrobił, że
ma turbinę taką i taką, komputer taki i taki, intercooler z takiego auta, zestroił
mu to janek kowalski i fajnie to chodzi itd itd. W USA jest bardzo dużo kitów
wszelkiego rodzaju do wszystkiego. Amerykanie to lud prosty, ale potrafią sobie
życie ułatwić. A u nas się narobiło magistrów i docentów wszelakiej maści i tylko
pod górkę :-)Napisz kolego prywatną wiadomość do kolegi o nicku Punkers, to coś Ci może o swoim Swifcie turbo napisze
-
o i o taką odpowiedź mi chodziło :-) a kolega Colin niech trzyma dalej w sekrecie swoje magiczne informacje na temat turbo :-)
-
tylko ze nie punkers montowal tam to turbo tylko inna znana osoba
-
tak ciezko wejsc na teamswift czy redlineGti nie rozumiem
-
you must know english or know where to click to translate it to polish
-
o i o taką
odpowiedź mi chodziło :-) a kolega Colin niech trzyma dalej w sekrecie swoje
magiczne informacje na temat turbo :-)Od jakichs 8 lat kazdy, kto zadal jakies sensowne pytanie (i nie twierdzil ze sie mu nalezy) dostal odpowiedz.
Poza tym jak juz pisalem z takim podejsciem nic z tego nie wyjdzie - utopisz kase, auto nie bedzie jezdzic itp, itd. Mowie to na podstawie swoich wlasnych doswiadczen i pisze to co pisze tylko po to abys ominal te problemy jakie ja napotkalem. Ale jak chcesz to przeskoczyc to spoko, skonczysz jak wiekszosc zabierajacych sie za turbo - bedziesz zalowal.
-
tylko ze nie
punkers montowal tam to turbo tylko inna znana osobaAle mu wypisze jakie graty tam siedzą i może da jakieś zdjęcia
-
Ale mu wypisze
jakie graty tam siedzą i może da jakieś zdjęciaPod warunkiem, że poskładał go już do kupy.
-
Popieram Colina - ja kiedyś liczyłem sobie turbinkę, ba nawet na stronie jednego z producentów był cały how to ... czyli co wybrać do tego co oczekujesz, da się osiągnąć, oraz będzie optymalne a nie z nie wiadomo skąd wzięte
Nie mniej jednak bardziej ciekaw jestem ile da się wycisnąć z kompresora -
Pod warunkiem, że
poskładał go już do kupy.Poskładał nie poskładał, ale wie jakie graty tam siedzą i jak to jeździło
A może da namiary na poprzedniego właściciela, który miał sesję tego auta w magazynie "GT"
P.S. Dajcie chłopakowi spróbować - zrobi nie zrobi jego sprawa
-
No właśnie dajcie chłopakowi spróbować :-) Dzięki Adamo :-) jak mi nie wyjdzie to nic się nie stanie