Drgania silnika i duże spalanie :(
-
A wracając do tps
jak mam się do tego sprawdzić i za co to jest odpowiedzialne jak to naprawić i wqCzujnik położenia przepustnicy, poniżej masz manula jak to wyregulować:
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1037217#Post1037217Gdzie ten filierek
się miesci ?U mnie filterek był pod maską, bo został przeniesiony, ale oryginalnie jest umieszczony gdzieś koło baku, pod lewym tylnym kołem szukaj takiej puszki. Trzeba zapewne wykręcic i odpiać gumowe przewody.
Tak na pocieszenie:
od roku walczę z dużym spalaniem, z mniejszymi sukcesami, teraz pali mi napewno 10, przy krótkich trasach. -
ale ty na wlasną rękę kombinowałeś z regulatorem, i tu moze być problem
nie wiem czy nie lepiej sobie w twoim przypadku ten z allegro kupić regulowany
-
ale ty na wlasną
rękę kombinowałeś z regulatorem, i tu moze być problem
nie wiem czy nie
lepiej sobie w twoim przypadku ten z allegro kupić regulowanyjaki regulator? ;-)
-
Filtr najlepiej wymienić z kanału- bo inaczej będzie kiepsko- no i wd-40 z 5L przygotować
Ja zmierzyłem tps i wyszło mi 1.04V-więc nie kręciłem bo miałem problem z jedną śr, bo była ukręcona w środku.
P.S. jakby komuś nie chciało się organizować szczelinomierza 3,5mm- to polecam...wiertło;) kosztuje całe 2 zł i zdaje egzamin:P -
regulator ciśnienia paliwa (reduktor jak kto woli)
-
nie grzebałem przy nim kolego, po kupnie auta wymieniłem olej i w inter cars dowiedziałem się ze filtra paliwa niema bo coś to auto jest mułowate lub za dużo wymagam od niego
-
regulator ciśnienia
paliwa (reduktor jak kto woli)Mówisz o tym, tak?
Powiem Ci, że dałeś mi do myślenia teraz
Tylko jak to dołączyć do wtrysku? Wepchać wężyk tam w otwór do wtrysku w reduktorze? -
teraz nie widzę schematu, ale z tego co się orientuję to są 2 przypadki. zamontowanie na zasilaniu, przed wejściem do wtrysku (zaslepienie powrotu) lub na wyjściu
mam nadzieje ze zrozumiesz
-
I co daje ten nowy reduktor ? Ustawiłem tps obroty spadły lecz gdy jadę mam 3tys obrotów wciskam sprzęgło to obroty spadają na tys a gdy wcisnę hamulec stojąc w miejscu i będe powoli puszczał sprzęgło by obroty spadły na 800 i wcisnę z powrotem to trzyma 800 obrotów czy to wina krokowego ? Teraz po odpaleniu auta obroty skaczą na 2000 obrotów za momencik 1,5 i trzyma 1100-1200 Wyraźna różnica nawet lepiej się zbiera odniosłem takie odczucie
-
Cytat:
Ustawiłem tps obroty spadły lecz gdy jadę mam 3tys obrotów wciskam sprzęgło to obroty spadają na tys a gdy wcisnę hamulec stojąc w miejscu i będe powoli puszczał sprzęgło by obroty spadły na 800 i wcisnę z powrotem to trzyma 800 obrotów czy to wina krokowego
wytłumacz to raz jeszcze tak aby to zrozumieć. używaj kropek i przecinków
-
Ustawiłem tps tak jak radziliście . Lecz gdy jadę mam 3 tys i wcisnę sprzęgło, obroty spadają do 1 tys. Dodam ze auto jest rozgrzane. Wciskam hamulec i puszczam delikatnie sprzęgło obroty spadają do 800, wciskam je z powrotem i takie się utrzymują, moje pytanie brzmi: czy to wina silniczka krokowego ze nie potrafi odrazo ustalić tak niskich obrotów(jest przybrudzony czy coś)
Mam nadzieje ze teraz bd bardziej zrozumiałe moje bazgrolenie
-
ten silnik jest tak sterowany. podczas toczenia się są obroty podwyższone. tak samo jak stoisz. dodasz gazu to opada 2 etapowo
a regulator ciśnienia zewnętrzy ma wtedy sens gdy podejrzewasz ze twoj pracuje nieprawidlowo. w innych autach standardowy regulator jest zewnętrzny, swifty mają wbudowany w monowtrysk. zatem cięzko o czesci uzywane zamienne bo drogo jest
oczywiście regulator ciśnienia wtedy tez jest przydatny gdy wsadzasz mocniejszą pompę i wydajniejsze wtryskiwacze. wtedy musisz podnieść trochę ciśnienie w układzie.
-
teraz nie widzę
schematu, ale z tego co się orientuję to są 2 przypadki. zamontowanie na zasilaniu,
przed wejściem do wtrysku (zaslepienie powrotu) lub na wyjściu
mam nadzieje ze
zrozumieszNo tak można by było, ale - pisałem do nich mejla i dowiedziałem się, że na tym reduktorze nie ma powrotu paliwa do baku..
-
czyli montujesz go szeregowo w powrót a stary reduktor wybebeszasz.
-
czyli montujesz go
szeregowo w powrót a stary reduktor wybebeszasz.Ale wtedy wyciągać tą membrane co jest w ori reduktorze czy jak?
-
jezeli w obudowie jest otworek to membrana zostaje ale bez sprezynki raczej. jezeli obudowa jest szczelna to membrana out. ale dobrze zeby jeszcze ktoś się wypowiedział na ten temat. i poczytać jeszcze na innych forach
-
No ale wtedy wtrysk dalej wpusci tyle paliwa ile bedzie nalane w ten stary reduktor.
Albo bedzie tak, że ten reduktor bedzie przelewał paliwo w powrót. -
zobacz. dasz reduktor na powrocie. i to będzie działało tak. na reduktorze ustawiasz ciśnienie... powyżej tego ciśnienia reduktor się otwiera i robi przelew. czyli na wtryskiwacz nie idzie wyższe ciśnienie niż nastawisz na reduktorze. a stary reduktor bez sprężynki nie będzie nic redukowal
-
Ale jak dam na powrocie ten nowy reduktor, to w tym starym bedzie ciśnienie takie jak na pompce, coś chyba ponad 2 bary. I pod takim ciśnieniem wleci paliwo we wtrysk, a reszta paliwa pójdzie na nowy reduktor, po czym ten puści to na powrót.
Tak to rozumiem
-
Mi ostatnio wyrzuciło błąd 42- gdzie i za ile znaleźć ten czujnik w kopułce? (najpierw spr kabelkologię, później dokonam ew. zakupu) i czy owy czujnik może zrobić takie spustoszenie ze spalaniem? /ja osobiście wątpię bo wystąpił u mnie on z tydz temu/