Oil Catch Tank do Swifta 1.3 8v?
-
Więc jeszcze jedno pytanie...
Czy OCT przygotowany tak jak napisałem będzie dobrze spełniał swoją funkcję?
U ERDE'go były 3 otwory.
Prawdopodobnie wejście, wyjście (zwykłej pary?) i coś jeszcze...I jeszcze jedno - czy może to zaszkodzić silnikowi?
Czy silnik może pracować w inny sposób? -
Więc jeszcze jedno
pytanie...
Czy OCT
przygotowany tak jak napisałem będzie dobrze spełniał swoją funkcję?
U ERDE'go były 3
otwory.
Prawdopodobnie
wejście, wyjście (zwykłej pary?) i coś jeszcze...
I jeszcze jedno -
czy może to zaszkodzić silnikowi?
Czy silnik może
pracować w inny sposób?Bo ja sobie tam wpuściłem odmę i zaworek ten z pokrywy zaworów + 3 odpowietrzenie właśnie
-
Szukając info na temat oil catch tank, trafiłem między innymi na taki tekst:
Cytat:
No panowie wszystko ok tyle ze wlasnie ten oil catch tank powinien byc jako uklad zamkniety tak jak np. powyzej u kolegi Shmatan .A to dla tego ze caly uklad olejowy w silniku powinien byc szczelnie zamkniety aby nie lapac wilgoci.Tak wiec puszczanie odpowietrzenia z OCT luzno do atmosfery zamiast spowrotem do dolotu bedzie powodowalo szybkie tracenie swoich wlasciwosci przez olej.
Poczytajcie na necie o przechowywaniu oleju silnikowego ze jesli zostawiamy w napoczetej bance olej na dolewke to powinna ona byc dokladnie i szczelnie zamknieta.Sa to zalecenia producentow olei i maja swoje podstawy.
Reasumując oil catch tank zdaje egzamin i jest bardzo pozyteczny zwlaszcza ze dzieki niemu olej nie zapieka kierownic w turbinie osiadajac na jej goracych czesciach.Trzeba go tylko tak zamontowac aby byl obiegiem zamkietym tak by uklad olejowy nie mial stycznosci z atmosfera i nie lapal wilgoci w niej zawartej.Źródło: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=245424&start=56
-
I zabija szare
komórki...Nie zabiją tylko ogłupia co mija razem z kacem Człowiek nie jest w stanie mieć takiego stężenia alkoholu we krwi które zabiłoby szare komórki
Ja mam oil catch
tanka ze zgniecionej butelki po coli między filtrem a osłoną rozrządu i daje rade,
ale to GTi.
Znowu spam...,
paany, róbta to OCT a potem spamujtaZ tym GTi to bym tak nie przesadzał, pokaż VIN
I jeszcze jedno -
czy może to zaszkodzić silnikowi?
Czy silnik może
pracować w inny sposób?Zaszkodzić nie zaszkodzi jeśli już to tylko pomoże >>> czystszy dolot chociażby, chyba że kręcisz do 10k rpm wtedy korzyści są bardziej wymierne
-
Hungar vinem, duszą Japapapapapan
No i co tam zaszalał autor tematu ? jak rozwiązał swojego OCT? -
Na razie zostaje jak jest
-
Chyba sam się na coś takiego zdecyduje tylko, że kupne plusy plusami takiego rozwiązania, ale wygląd to podstawa Przy turbo się przyda tylko co lepiej dziurę od zaworka zatkać czy puścić przewody jak Erde, ewentualnie jakiś trójnik, żeby był jeden. Otwór w kolektorze zostanie idealnie pod blow off
W ogóle po co są 2 otwory w pokrywie zaworów?
-
I zabija szare
komórki...A jak się ktoś się bawi małym, to mu się skórka marszczy
-
To duży błąd...
Częste picie alkoholu daje szczęście
Zresztą można też
tak po prostu dla zdrowotnościPicie wódki jest jak konserwacja - działa tak samo jak konserwacja progów Swifta np. Dinitrolem
-
Więc jeszcze jedno
pytanie...
Czy OCT
przygotowany tak jak napisałem będzie dobrze spełniał swoją funkcję?
U ERDE'go były 3
otwory.
Prawdopodobnie
wejście, wyjście (zwykłej pary?) i coś jeszcze...
I jeszcze jedno -
czy może to zaszkodzić silnikowi?
Czy silnik może
pracować w inny sposób?Nic niepokojącego się nie będzie działo - odpowietrzenie musi być, bo inaczej butelka spadnie z wężyka odmy. I dokładnie trzeba zaślepić dziurkę w talerzu filtra żeby lewe powietrze się nie dostawało
-
Ja mam oil catch
tanka ze zgniecionej butelki po coli między filtrem a osłoną rozrządu i daje rade,
ale to GTi.
Znowu spam...,
paany, róbta to OCT a potem spamujtaA ja mam z buteleczki po płynie na komary OFF
Wrzucę tu może jutro zdjęcia, bo autor wątku tak się dopytuje co i jak - trzeba mu to pokazać jak na dłoni
-
No ale jak wilgoć się dostaje przez buteleczkę do układu smarowania?