Brak mocy do 2000obr/min na lpg.
-
Allo allo !
Czy ktoś miał w swoim swifcie taki "problem"?Autko na benzynie fajnie rusza i się zbiera,a na lpg dostaje muła tak do tych 2000obr/min. a po 2500 to już zupełnie inna fura
Co byście proponowali w tej sytuacji?Podjechać na regulację,czy też chodzi o innego typu regulację osprzętu silnika?Może głupio to brzmi,ale z uwagi,ze słabo się znam na mechanice to nie bardzo wiem jak sprecyzować pytanie.Dodam też,że mam w swifcie wydmuchany kat,może ma coś z tym wspólnego...
-
Allo allo !
Czy ktoś miał w
swoim swifcie taki "problem"?Autko na benzynie fajnie rusza i się zbiera,a na lpg
dostaje muła tak do tych 2000obr/min. a po 2500 to już zupełnie inna fura
Co byście
proponowali w tej sytuacji?Podjechać na regulację,czy też chodzi o innego typu
regulację osprzętu silnika?Może głupio to brzmi,ale z uwagi,ze słabo się znam na
mechanice to nie bardzo wiem jak sprecyzować pytanie.Dodam też,że mam w swifcie
wydmuchany kat,może ma coś z tym wspólnego...źle wyregulowany gaz, za bardzo na oszczednosc ; P
-
Regulacja. Mi śmigał bezproblemowo na LPG bardzo podobnie jak na benzynie, ale miałem za niskie wolne obroty... A teraz jak już są poprawione to też mam lekkiego muła. Przyzwyczaiłem się i nie jadę już na regulację, niech już tak śmiga.
-
Ściągnij rurę idącą od rezonatora do pokrywy filtra powietrza i zobacz co będzie. Czasem (a właściwie to bardzo często) w swiftach jak jest za duży mikser, to jest zbyt małe podciśnienie za nim i silnik nie jest sobie w stanie nabrać powietrza przy małych prędkościach obrotowych. Jak bez rury będzie lepiej, to można albo lekko przerobić dolot (zwiększyć srednicę rury), albo kombinować z mikserem/ustawieniami.