wszystko o Silniku z Swifta Gti


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, szukałem i czytałem, ale zebrać informację w jednym temacie, silnik ori jest już zakuty, można rzecz, że aż się prosi o Turbo, ale moje pytanie ile można uzyskać i co pozmieniać aby polepszyć osiągi, cena nie istotna, wszystkie możliwe przeróbki aby zwiększyć moc silnika. z góry dzięki na wszelkie info...

    pozdr.


  • Użytkownik archiwalny

    Silnik nie jest ori zakuty, zreszta to pojecie wzgledne - ma kuty wal i korbowody, ale niektore silniki nie maja kutych korbowodow a sa mocniejsze od tych swiftowych.
    Po drugie prosi sie o turbo, ale ostatnie egzemplarze jakie wyprodukowano maja mniej wiecej 16 lat a reszta wiecej, z czesciami jest roznie a jak juz ktos sie w Polsce zabierze za to to w wiekszosci przypadkow silnik sie nie nadaje do upalania na seryjnej mocy.
    Co do mocy, to mysle ze mozna spokojnie 500KM przy budzecie >100k na silnik. Przy tej kwocie zrobie Ci evo na 800KM i jeszcze zostanie troszke.
    Pytanie czy ma sens takie cos i jaki jest Twoj budzet?


  • Użytkownik archiwalny

    znów z tymi kosztami nie przesadzajmy będę kupował budę z napędem na 4 łapki, wkładał silnik z gti, no i chce go wzmocnić aby to zapitaloało, będzie to zabawka na weekendy only street. czy może zamiast silnika z gti jakiś inny by podszedł co by nie było dużo rzeźby ?


  • Użytkownik archiwalny




  • Użytkownik archiwalny

    znów z tymi
    kosztami nie przesadzajmy będę kupował budę z napędem na 4 łapki, wkładał silnik
    z gti, no i chce go wzmocnić aby to zapitaloało, będzie to zabawka na weekendy only
    street. czy może zamiast silnika z gti jakiś inny by podszedł co by nie było dużo
    rzeźby ?

    Pisales, ze cena nie istotna, wiec nie bawilem sie w jakies drobne
    Co do rzezby - ta zawsze bedzie. Najlepiej pchac motor z evo ze skrzynia 5 jak sie jakos wcisnie miedzy podluznicami.


Log in to reply