Przepustnica od nissana


  • Użytkownik archiwalny

    Mam maly problemik. Wczoraj zamontowalem przepustnice od nissana. Dostalem ja w calosci razem z kolektorem dolotowym. Calosc jezdzila w swifcie wiec w teorii zakladalem ze nie musze nic regulowac (tpsow itp) tylko przekladka i powinno smigac. Po zalozeniu widze dwie rzeczy ktore nie wiem czy sa ok:
    1. Wolne obroty faluja pomiedzy 1000-2000 obrotow (po rozgrzaniu silnika. na zimnym i ssaniu chodzi caly czas rowno na wyzszych obrotach).
    2. Samochod jest bardzo wrazliwy na delikatne nacisniecie pedalu gazu - delikatne wcienisecie gazu powoduje szybkie wchodzenie na obroty.

    Prosze o informacje czy jset to ok, czy nie i co ewentualnie tzreba wyregulowac?


  • Użytkownik archiwalny


  • Użytkownik archiwalny

    Oczywiscie czytalem ten watek kilka razy. Niestety nie znalazlem tam odpowiedzi na moje pytania...


  • Użytkownik archiwalny

    falujace obroty to sprawdz czujnik temperatury,zaworek ic najlepiej wywal to ten na kolektorze ssacym a wezyki zaslep. a jeżeli chodzi o szybkie wkrecanie na obroty to wlasnie po to ona jest.


  • Użytkownik archiwalny

    chciałbym mieć taki problem, że na delikatne wciśniecie gazu mi reaguje Swift, niestety wciąż szukam złotego środka na lepszy moment ;P


  • Użytkownik archiwalny

    To nie jest tak ze delikatnie wcisne gaz i przyspiesza a jak wcisne glebiej to mnie wciska w fotel Chodzi o to ze gaz teraz jest "nie liniowy" - na samym poczatku jest gwaltowna reakcja a potem mozna wciskac glebiej i juz nic sie nie zmienia... Przeszkadza to teraz zwlaszcza jak sie jedzie z gorki na ledwo wcisnietym gazie - objaw wtedy jest taki ze jak minimalnie wcisne to samochod zaczyna przyspieszac a jak probuje odrobine odpuscic to od razu calkowicie odcina paliwo i samochod hamuje silnikiem - nie ma jakby posredniego polozenia - wydaje mi sie ze tak nie powinno byc...

    falucujace obroty to byla kwestia ustawienia wolnych obrotow srubka na motylku (byly ustawione za wysoko)


  • Użytkownik archiwalny

    Niestety tak to dziala jak sie ma duza przepustnice. Jedyny ratunek to dac mniejsza (chyba nie taki twoj cel) albo zmienic przelozenie miedzy pedalem gazu a otwarciem przepustnicy - potrzebujesz zrobic wieksza ta czesc do ktorej sie linke zapina i o nia sie linka opiera.


  • Użytkownik archiwalny

    Dzieki za pomoc. Raczej zostawie w takim wypadku tak jak jest - da sie z tym zyc a byc moze w zamian pare niutonow jest wiecej



  • Dzieki za pomoc.
    Raczej zostawie w takim wypadku tak jak jest - da sie z tym zyc a byc moze w zamian
    pare niutonow jest wiecej

    Chciałeś tuningować auto żeby było zrywniejsze, to masz


Log in to reply