[GTi] Tylne zaciski ciekną
-
ubek19 Użytkownik archiwalnynapisał 6 kwi 2012, 19:07 ostatnio edytowany przez ubek19 11 lis 2016, 00:32
Pomóżcie bo już nie mam zdrowia do tego
Po kupnie reanimowałem tylne hample, nowe tłoczki, zestaw gumek do tego nowe tarcze, klocki.
Po jakimś czasie prawa strona zaczęła gorzej hamować ręczny łapał tylko z lewej patrze pod auto cieknie płyn z zacisku. Rozłożyłem go okazało się ze nie przez pomyłkę założyłem stara gumkę zamiast nowej. Mowie o tej która siedzi w środku tłoczka na tym wkręcanym w zacisk trzpieniu
Zauważyłem tez ze moje tłoczki z "JAB Brudzica" nie sa w środku dobrze obrobione na gładko maja takie lekkie schodki wiec lekko zjechałem to papierem. Ten trzpien tam jakos pracuje sobie zapewne skoro ma uszczelnienie i 3 rożne podkładki. Poskładałem to z nowa gumka, jakis czas było ok.
Za jakiś czas druga strona przestała hamować, tu tez nowa gumka poszla, o dziwo ten tłoczek w środku ładny gładki. Poskładałem pojezdziłem ok, wczoraj patrze pod auto a tu co płyn cieknie sobie dalej z tego lewego zacisku
Nie mam juz siły tego rozbierać 3 raz może macie jakieś sugestie co może być nie tak ze on dalej leje co tam moze być nie tak ??
Przypuszczam ze niewiele osob to robiło u siebie, ale pewno Toydols, Erde moga coś powiedziec na ten temat
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 9 kwi 2012, 17:33 ostatnio edytowany przez Erde 11 lis 2016, 00:32
Ja składałem cały układ hamulcowy na nowo i obecnie też mi gdzieś płyn ucieka... Nie wykluczam, że również z tylnych zacisków. Póki nie sprawdzę skąd cieknie to się nie wypowiadam bo może się jeszcze okaże, że mam to samo co Ty
-
adamo81napisał 9 kwi 2012, 17:58 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:32
Ja składałem cały
układ hamulcowy na nowo i obecnie też mi gdzieś płyn ucieka... Nie wykluczam, że
również z tylnych zacisków. Póki nie sprawdzę skąd cieknie to się nie wypowiadam bo
może się jeszcze okaże, że mam to samo co TyCzyli nie ma co tykać oryginałów tylko przesmarować tłoczki i śmigać
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 9 kwi 2012, 18:52 ostatnio edytowany przez Erde 11 lis 2016, 00:32
Czyli nie ma co
tykać oryginałów tylko przesmarować tłoczki i śmigaćPrzedwczesne wnioski wyciągasz Dużo osób wkładało nowe tłoczki od nich i wszystko było ok. A ja nawet jeszcze nie wiem gdzie mam wyciek - mam wszystkie przewody nowe, sztywne, giętkie, korektor hamowania, wszystkie zaciski na nowo złożone.... miejsc może być wiele
-
adamo81napisał 9 kwi 2012, 19:21 ostatnio edytowany przez adamo81 11 lis 2016, 00:32
Przedwczesne
wnioski wyciągasz Dużo osób wkładało nowe tłoczki od nich i wszystko było ok. A
ja nawet jeszcze nie wiem gdzie mam wyciek - mam wszystkie przewody nowe, sztywne,
giętkie, korektor hamowania, wszystkie zaciski na nowo złożone.... miejsc może być
wieleJak Japończyk włożył fabryczne klamoty składając zacisk, to potem tego nikt nie zregeneruje na zamiennikach , żeby było jak w fabryce
Aczkolwiek od każdej reguły są wyjątki
-
Toydols Użytkownik archiwalnynapisał 9 kwi 2012, 19:46 ostatnio edytowany przez Toydols 11 lis 2016, 00:32
Mam dwa auta z przeskładanymi zaciskami i nic nie cieknie.
W rajdówce wymieniałem gumki co 2-3 rajdy, bo nie wytrzymują temperatur jakie robią klocki ferodo ds3000. -
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 21 kwi 2012, 18:55 ostatnio edytowany przez Erde 11 lis 2016, 00:33
Mam dwa auta z
przeskładanymi zaciskami i nic nie cieknie.
W rajdówce
wymieniałem gumki co 2-3 rajdy, bo nie wytrzymują temperatur jakie robią klocki
ferodo ds3000.U mnie jednak też zaciski wszystkie cacy. Ciekło spod zbiorniczka płynu przy pompie Już naprawione
-
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 21 kwi 2012, 19:29 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 lis 2016, 00:33
Już naprawione
wszystko co było zaplanowane ?
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 21 kwi 2012, 19:50 ostatnio edytowany przez Erde 11 lis 2016, 00:33
wszystko co było
zaplanowane ?Jeszcze nie