[GTi] Tylne zaciski ciekną


  • Użytkownik archiwalny

    Pomóżcie bo już nie mam zdrowia do tego

    Po kupnie reanimowałem tylne hample, nowe tłoczki, zestaw gumek do tego nowe tarcze, klocki.

    Po jakimś czasie prawa strona zaczęła gorzej hamować ręczny łapał tylko z lewej patrze pod auto cieknie płyn z zacisku. Rozłożyłem go okazało się ze nie przez pomyłkę założyłem stara gumkę zamiast nowej. Mowie o tej która siedzi w środku tłoczka na tym wkręcanym w zacisk trzpieniu

    Zauważyłem tez ze moje tłoczki z "JAB Brudzica" nie sa w środku dobrze obrobione na gładko maja takie lekkie schodki wiec lekko zjechałem to papierem. Ten trzpien tam jakos pracuje sobie zapewne skoro ma uszczelnienie i 3 rożne podkładki. Poskładałem to z nowa gumka, jakis czas było ok.

    Za jakiś czas druga strona przestała hamować, tu tez nowa gumka poszla, o dziwo ten tłoczek w środku ładny gładki. Poskładałem pojezdziłem ok, wczoraj patrze pod auto a tu co płyn cieknie sobie dalej z tego lewego zacisku

    Nie mam juz siły tego rozbierać 3 raz może macie jakieś sugestie co może być nie tak ze on dalej leje co tam moze być nie tak ??

    Przypuszczam ze niewiele osob to robiło u siebie, ale pewno Toydols, Erde moga coś powiedziec na ten temat


  • Użytkownik archiwalny

    Ja składałem cały układ hamulcowy na nowo i obecnie też mi gdzieś płyn ucieka... Nie wykluczam, że również z tylnych zacisków. Póki nie sprawdzę skąd cieknie to się nie wypowiadam bo może się jeszcze okaże, że mam to samo co Ty



  • Ja składałem cały
    układ hamulcowy na nowo i obecnie też mi gdzieś płyn ucieka... Nie wykluczam, że
    również z tylnych zacisków. Póki nie sprawdzę skąd cieknie to się nie wypowiadam bo
    może się jeszcze okaże, że mam to samo co Ty

    Czyli nie ma co tykać oryginałów tylko przesmarować tłoczki i śmigać


  • Użytkownik archiwalny

    Czyli nie ma co
    tykać oryginałów tylko przesmarować tłoczki i śmigać

    Przedwczesne wnioski wyciągasz Dużo osób wkładało nowe tłoczki od nich i wszystko było ok. A ja nawet jeszcze nie wiem gdzie mam wyciek - mam wszystkie przewody nowe, sztywne, giętkie, korektor hamowania, wszystkie zaciski na nowo złożone.... miejsc może być wiele



  • Przedwczesne
    wnioski wyciągasz Dużo osób wkładało nowe tłoczki od nich i wszystko było ok. A
    ja nawet jeszcze nie wiem gdzie mam wyciek - mam wszystkie przewody nowe, sztywne,
    giętkie, korektor hamowania, wszystkie zaciski na nowo złożone.... miejsc może być
    wiele

    Jak Japończyk włożył fabryczne klamoty składając zacisk, to potem tego nikt nie zregeneruje na zamiennikach , żeby było jak w fabryce

    Aczkolwiek od każdej reguły są wyjątki


  • Użytkownik archiwalny

    Mam dwa auta z przeskładanymi zaciskami i nic nie cieknie.
    W rajdówce wymieniałem gumki co 2-3 rajdy, bo nie wytrzymują temperatur jakie robią klocki ferodo ds3000.


  • Użytkownik archiwalny

    Mam dwa auta z
    przeskładanymi zaciskami i nic nie cieknie.
    W rajdówce
    wymieniałem gumki co 2-3 rajdy, bo nie wytrzymują temperatur jakie robią klocki
    ferodo ds3000.

    U mnie jednak też zaciski wszystkie cacy. Ciekło spod zbiorniczka płynu przy pompie Już naprawione


  • Użytkownik archiwalny

    Już naprawione

    wszystko co było zaplanowane ?


  • Użytkownik archiwalny

    wszystko co było
    zaplanowane ?

    Jeszcze nie


Log in to reply